SLIDER

מברשות האיפור של Sigma

long long time ago, לפני כמה שנים אהבתי להתאפר עם האצבעות. אני מתכוונת לאיפור עיניים כמובן. היה לי נוח לשים צלליות וגם לטשטש אותן. לפעמים השתמשתי גם באפליקטור שבדרך כלל מצרפים לצלליות. הייתה לי אז מברשת אחת שהיום אני כבר מבינה עד כמה היא גרוע. על האפליקטורים בכלל אין מה לדבר, בעיני הם הכי לא נוחים.

את עולם המברשות גיליתי בשנה האחרונה כשהתחלתי להתעניין קצת יותר באיפור. המסקנה ברורה: באיפור (כמו בכל דבר אחר) שימוש במוצרים איכותיים לא מבטיח שתהיה תוצאה יפה ועשויה היטב - דרושים לכך "כלים" איכותיים והם אלו שעושים את ההבדל הגדול. למרות זאת אני חושבת שאין הרבה מודעות למברשות איפור בכלל ומברשות איפור איכותיות בפרט. ניקח לדוגמה חברות איפור יוקרתיות שנמכרות היום בפארמים: בארץ אף פעם לא ראיתי (או לא מצאתי) בסטנדים שלהן מקום עם מברשות, מעגל ריסים ואביזרים אחרים. יותר מזה, רוב הצלליות מצויידות באפליקטור (ספוגית).
מי ששם דגש על חשיבות המברשות באיפור היומיומי הן חברות איפור "מקצועיות" והדוגמה הבולטת ביותר כאן היא MAC. הבעיה היחידה שלי איתם זה המחיר (מ-100 ש"ח למברשת ומעלה). לכן מצאתי אלטרנטיבה יותר זולה אבל עדיין מאוד איכותית: מברשות של חברת Sigma.
ניתן להזמין את המברשות on-line מאתר החברה. מחיר של מברשות עיניים - 9$, מברשות פנים - מ-9$ עד 25$ פחות או יותר.מחיר המשלוח סביר ומידי פעם מתפרסמים מבצעים מיוחדים. הם מכבדים PayPal.

2 מברשות הכי שימושיות אצלי הן E25 ו-E35 שמיועדות לטישטוש.
E35 משמשת אותי לטישטוש הגבולות בין צלליות. השיער שלה די צפוף והיא מאוד רכה, אבל עושה את העבודה מעולה. מאוד קל לעבוד איתה והיא ממש עוזרת למזג גוונים שונים של צלליות ביחד.
לדעתי, טישטוש הוא אחד הדברים החשובים ביותר לאיפור עיניים מוצלח והרמוני.
E25 משמשת אותי להנחה של צללית וטישטוש שלה בקפל העפעף (crease). כבמובן שיכולים להיות לה גם שימושים נוספים, כמו הנחה של צללית קרם וכו'.
מימין - E35, משמאל - E25
E50 היא מברשת שמשמשת אותי להנחה של צללית על כל העפעף.
בניגוד למברשות הטישטושים השיער שלה די קשיח, למרות שכתוב עליה "fluff".
הצורה שלה דומה למברשת להנחת צללית, לדוגמא, 239 של MAC, אבל עבה ורחבה יותר.
זאת לא מברשת "חובה", אבל מצד שני היא מאוד נוחה לאיפור יומיומי. היא מושלמת להנחה של צללית אחת על כל העפעף במהירות שיא. שימושים נוספים (לפי האתר של סיגמה) הנחה וטישטוש של מוצרים "אבקתיים" על עיניים ופנים, הארה של עצמות הלחיים והצללות.

E30 היא מברשת "עיפרון".
בתיאוריה, המברשת הזאת מיועדת להנחה של צללית בקפל העין, פינה חיצונית/פנימית של העין, בעפעף התחתון ולטישטוש עיפרון (smugging). בפועל, לא כל כך אהבתי את המברשת הזאת: אי אפשר לטשטש איתה עיפרון כי השיער שלה רך מידי. לכן רוב השימוש שלי בה הוא להנחה של צללית בעפעף התחתון ולהארה של זוית הפנימית של העין. לא כל כך אהבתי אותה.
במקרה הזה כנראה שאין ברירה אלא לקנות את המברשת המקבילה של MAC שהשיער שלה הרבה יותר "קשיח" ותהיה יותר פרקטית לצרכים שלי.

E10 - מברשת איילינר קטנה.
כרגע אני משתמשת רק בג'ל-איילינר לכן זאת מברשת הכי שימושית אצלי. לפני שהזמנתי אותה השתמשתי במברשת איילינר פשוטה או במברשת זוויתית (angled brush). האמת היא שהסתדרתי עם שתיהן, אבל כל פעם לקח לי המון זמן לצייר פס של איילינר.
במציאות היא לא נראית דקה ממש אבל אפשר לצייר איתה פס ממש דק של איילינר. השיער שלה ממש חלק ואלסטי, אבל לא רך, לכן המברשת שומרת על הצורה שלה. קל מאוד לעבוד איתה ולשלוט על עובי הפס.
אני אוהבת אותה מאוד ומאוד ממליצה עליה לכל מי שמכורה ג'ל-לאיילינר כמוני.

כרגע אני מתכננת לקנות את E40 (מברשת טישטושים נוספת) ואת E20 (להנחה של צללית בעפעף התחתון וטישטוש עיפרון) וגם מברשת סומק.

ומה הן מברשות האיפור האהובות/השימושיות ביותר שלכן?

30 תגובות

  1. אתחיל מהסוף:
    ה-E40 של סיגמא לא מי יודע מה. מברשת הטשטושים של רבלון טובה וממוקדת ממנה בהרבה. יחד עם זה גם הסיגמאית משמשת אותי אבל שימי לב שחוות הדעת עליה בפורום איפור לא משהו בכלל.
    ה-20 לעומתה מצוינת. לדעתי לפחות, קניתי אותה והיא משמשת אותי נהדר...
    את מברשת העפרון שלהם אני מנצלת כמברשת טשטושים קטנה בעיקר בזוית הפנימית של העין, היא גרועה כמברשת עפרון. אין מה להשוותה למאק 219 שטובה ממנה בהרבה...
    את ה-50 אני זוממת מזמן לקנות ומתישהו אעשה זאת כנראה.
    תהני מהמברשות!

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי18.6.2012, 21:55

      אני הכי אוהבת להשתמש במברשות של מאק מצאתי אותן במחיר כמו בחו"ל באתר קוסמטיקה אונליין

      מחק
  2. E40 יכולה לשמש גם להנחת קונסילר או שאני מתבלבלת?
    אחפש את המברשת של רבלון בהזדמנות כי באמת המליצו עליה הרבה.
    ב-E50 יוצא לי להשתמש רק עם צלליות בהירות כי אי אפשר לדייק איתה. מצד שני זה חוסך לי זמן בבוקר.
    תודה!

    השבמחק
  3. ה-40 אכן יכולה לשמש לקונסילר...אני דווקא כן משתמשת איתה לטשטושים פחות ממוקדים מהרבלון.מניחה שבהזדמנות ארכוש את ה-50 או המאקית 227...
    בכיף, ושכחתי לכתוב שאהבתי את העיצוב החדש מאוד!

    השבמחק
  4. לא ניסיתי את מברשות של סיגמא ולמרות שאני מתפתה להזמין (במיוחד מברשות מסדרת HD) אני מזכירה לעצמי להמשיך לרכוש לאט לאט מברשות של מאק, כי כבר התחלתי ואין דרך חזור בשבילי.
    אני חושבת שמברשת להנחת צללית, מברשת לטשטוש צללית הן חובה. כל השאר הן אקסטרא ותלוי איך ובמה מתאפרים.
    מברשות לפנים המאסט כוללות אצלי מברשת לסומק, לפודרה ולמייק אפ.

    השבמחק
  5. רותי: תודה! הרגשתי שנחוץ כאן משהו מרענן :)

    מרינה: אני יודעת שאת "סנובית" מברשות :)))
    מה זה סדרת HD של סיגמה?
    עדיין לא קניתי מברשות של MAC ואני בינתיים מרוצה מאוד מסיגמה. היחידה שאני שוקלת לקנות זאת מברשת העיפרון שלהם.
    מסכימה לגבי מברשות חובה.

    השבמחק
  6. l i r o n i t9.3.2011, 18:14

    גם אני מאלו שקונות לאט לאט מברשות של מאק.
    כיום כבר "צברתי" 11 מברשות, ובעיקרון אפשר לומר שיש לי את כל מה שאני צריכה....
    אך המברשות של סיגמא נראות ונשמעות טובות מאד!

    מברשות מאסט בעיניי הן 239 להנחת צלליות, 217 לטישטושים (ולאחרונה אני אוהבת אותה גם לצלליות קרם), מברשת זויתית לאיילינר.
    ולפנים - קבוקית ומברשת סומק (יש לי כמה שונות ואין לי אחת מועדפת)

    השבמחק
  7. כמו מרינה, גם אני כל פעם כמעט מתפתה לקנות מברשות של סיגמא, וברגע האחרון משתפנת. אני מעדיפה להשקיע במאק, אם כי אני לא בטוחה שזה תמיד מוצדק. לא יודעת... אולי אנסה פעם.

    השבמחק
  8. כבר המון זמן שאני שוקלת להזמין מברשות מסיגמא, וזה פשוט לא קורה. אני מרגישה ברמה מסויימת שזה מיותר (יש לי את ה-3 שאני משתמשת בהן, ואני לא מרגישה שמשהו חסר לי)...
    כל פעם שאני קוראת פוסט כזה הוא מעלה מחדש את השאלה אם כדאי להזמין אולי אחת או שתיים :)

    השבמחק
  9. גם לי, כידוע, יש מברשות של סיגמה ואני מאוד אוהבת את רובן..
    יש לי אחת שהיא נושרת קצת וזה מעצבן.. אבל מילא.. בפעם הבאה אדע שאפשר לפנות אליהם והם שולחים מברשת חלופית..

    בחזרה למברשות, המברשת שתואמת את 239 של מאק, E50, אכן מעולה להנחה של מוצרים פזורים כמו גליטרים וגם ממש מעולה להנחה של צלליות מינרליות שגם הן יותר פזורות מהצלליות אבן הרגילות. בכלל, היא מאוד מוצלחת, גם בשימוש עם צלליות במרקם מאט.
    לא יודעת להגיד אם אני אוהבת אותה יותר מה 239. אני צריכה עוד לחשוב על זה. בכל מקרה היא מוצלחת מאוד!

    משתי הקודמות שסקרת יש לי את ה E40 (המקבילה של מאק ל 224) ואת E25. כשאת E25 יש לי גם מוקטנת (קיבלתי במתנה) ובכלל יש לי את שתי מאקיות המקבילות ה 217 וה 224, את כל החבר'ה האלה אני אוהבת מאוד ולרוב עושה מראה איפורי של בוקר עם אחת בלבד. כל אחת מהן מצוינת להנחה של צלליות (גם ה E40 גם אם לא יעודית לזה, מה שכן, לא בשימוש צלליות מאט) וכמובן בטשטוש של הצלליות.
    כיוון שאני משתמשת מהבהיר אל הכהה אני עושה את החלק הבהיר בכל עין, ממשיכה לכהה יותר ולכהה ביותר. בעיני זה לא משנה ואפילו "עוזר" כי המעברים יוצאים מטושטשים יותר טוב.
    אני חושבת שאם יש לך את ה E35 (המקבילה ל 222 של מאק) אולי עדיף לך להשאר איתה, בגלל שה 224 / E40 "סתם" גדולה יותר, ובדיעבד הייתי מעדיפה לרכוש את ה 222 של מאק וה E35 של סיגמה, אבל משום מה, רכשתי את הגדולה יותר, למרות שזה לפעמים מקשה עלי בדיוק.

    את מברשת העפרון אין לי, לא של מאק ולא של סיגמה. במקומה יש לי אחת אחרת, ה 214, המקבילה בדיוק ל E20 שאת רוצה.
    אני חושבת שבדיעבד הייתי קונה את העפרון, אבל כשרציתי לקנות אותה לא היה אותה במאק והציעו לי את זאת שרכשתי במקום. נו מילא.. ביניני אני לא שמה הרבה עפרון ולכן אני כמעט ולא משתמשת בה..
    אגב, התלונה שלך על מברשת העפרון מזכירה לי משהו שמיס צ'יביוס כתבה / אמרה באיזה פוסט / סרטון, שההבדל בין המברשות של מאק לסיגמה הוא הרבה פעמים ב"אובר רכות" של סיגמה והכוונה שהשערות נמעכות יותר מידי ולכן נותנות תוצאות פחות טובות. אני רואה את זה במברשת דו-פייבר הקטנה שרכשתי מסיגמה. למרות שזה לא כזה מפריע לי כי אני לא משתמשת בה כל יום וגם עם כמות חומר קטנה אז מסתדרים.
    אני חושבת שכדאי לך לדגום את מברשת העפרון במאק (אולי 219?) כי ה 214 פשוט לא ממש נעימה, קצת דוקרת כזה.. לא יודעת איך תהיה זאת של סיגמה, אבל דוגרי, לי לא ממש בא לבדוק...

    את ה E10 רכשתי מסוג של גרידינס כיוון שיש לי את ה 263 הזוויתית של מאק ואני מאוהבת בה לגמרי. ובכל זאת, לא יודעת, רציתי גם את זאת. בפועל לדעתי היא פחות נוחה. אבל תמיד טוב שיש עוד מברשת בבית, ככה לפחות אני חושבת :P

    לגבי מברשת הסומק, אני רכשתי את המקבילה ל 109 של מאק נראה לי שקוראים לה "פונפון" או משהו כזה. היא מצוינת! אני יודעת שהמברשת הלבנה שמקבילה ל 168 פחות מוצלחת בדיוק מאותה סיבה של מברשת העפרון - נמעכת וגורמת לפיזור החומר..
    נעים להשתמש בה. קצת דוקר ומעצבן כזה :/

    אגב, יש את ההשוואה של טמפטליה בין המברשות
    http://www.temptalia.com/sigma-makeup-brushes-vs-mac-brushes-comparison-with-photos
    ככה אולי יהיה לך קל יותר לבחור את המברשות הטובות יותר מסיגמה.
    כאן -
    http://www.luuux.com/node/1957598
    יש את השמות שהוחלפו למברשות (אבל לא את כולן משום מה)

    שיו כמה חפרתי!

    השבמחק
  10. אהבתי את העיצוב החדש :)
    (אני לא שוללת את זה שהוא כבר לא חדש, ושאני פשוט לא שמתי לב. בכל מקרה הוא יפה)

    פוסט מצוין. אני מפטנזת על המברשות של סיגמא כבר הרבה זמן, ואני פשוט לא מצליחה להחליט איזה מברשות אני הכי רוצה (בעצם, אני רוצה את כולן).

    השבמחק
  11. lironit: עדיין לא קניתי מברשות של MAC וחוץ מאולי מברשת עיפרון אין לי צורך בהן (בעיקר כי הן יקרות) ואני מאוד אוהבת את סיגמה. לכן אני גם לא יכולה להשוות ביניהם.
    נוח לשים סומק עם קבוקית? אני כרגע משתמשת במברשת סומק של ecotools.

    וניטי: אני להיפך, מתקמצנת לקנות של MAC

    אירנה: אם יש לך 3 קבועות שאת משתמשת בהן ומספיק לך - אין צורך להזמין עוד לדעתי. כי בתור מתאפרות (ולא מאפרות מקצועיות) אין לנו צורך בכל ה"אקסטרה" מברשות.

    השבמחק
  12. מיטל: בדיוק קראתי את הפוסט שלך על מברשות.
    E50 יותר גדולה מ-239 לא? אני מאוד אוהבת אותה לצלליות בהירות, כי בכהות אי אפשר לדייק איתה.
    לגבי E40 אני עוד אתלבט לאור התגובות פה.
    ראיתי את הסרטון הזה של מיס צ'ביוס והיא צודקת לגמרי. "עפרון" של סיגמה רכה מידי ודי מאכזבת.
    E10 יותר נוחה לי לאיילינר ג'ל מאשר מברשת זוויתית. (ואגב macroviolet יצא מהמם עם צללית אפורה! תודה :)

    אלטר אגו: תודה רבה! כיף לשמוע! (והעיצוב אכן חדש :)
    גם אני תמיד רוצה את הכל, אבל אם את לא מאפרת במקצוע - כמה מברשות כבר צריך? אני לגמרי מבינה אותך כי גם לי בא על כמעט כל המברשות שיש להם.
    הייתי מתחילה מה-must: מברשת להנחת צללית ומברשת טישטושים לעיניים. מברשת פודרה וסומק לפנים.

    השבמחק
  13. E50 אכן משמעותית יותר גדולה מה 239, אני חושבת שה 239 תהיה לך יותר אפקטיבית לצלליות כהות.
    אבל באופן כללי צאת באמת מברשת מצוינת.

    לכי על ה E40 אם את גרידית. אם לא, ותרי עליה :)

    התרגלתי ל 263, אולי בגלל זה קשה לי עם ה E10.
    שמחה שאהבת את המקרו-ויולט! למי שמתאפרת בגוונים יותר בהירים היא יכולה בהחלט לשדרג מראה. לי אין צלליות כאלה אז... :)

    השבמחק
  14. ברור שאני לא אקנה את כולן, אין לי צורך בהכול... כרגע ההחלטה לא הכי רלוונטית כי אני בעוצר קניות לחודשיים הקרובים לפחות, אבל בגדול אני דיי בהתלבטות אם לקנות את אחת הערכות או לקנות מברשות בבודדים... מצד אחד סט יצא יותר זול, מצד שני אני לא צריכה את כל המברשות שיש בו ויש מברשות שאני רוצה ולא נכללות בסט.
    בקיצור, סוג של דילמה מעצבנת. כשזה יהיה ממש רלוונטי אני אצטרך לשבת ברצינות מול האתר ולעשות חישובי כדאיות.

    את מרשה לי לשאוב השראה מהתמונה בכותרת? נתת לי השראה לכותרת משל עצמי

    השבמחק
  15. מיטל: E40 באמת לא מאסט ונראה לי אשקיע קודם במברשת סומק וב-E20.
    קיבלתי ביום למחרת גם את האיילינר של בובי בראון בחום והוא מהמם! בעצם, יש לי עכשיו את כל האיילינרים שאני צריכה. עד להודעה חדשה :)))

    אלטר אגו: השראה - כן, להשתמש בתמונה - לא :))
    ההשראה שלי גם באה כנראה ממשהו שראיתי.
    תוך כדי גם גיליתי שאני די נהנית לצלם!

    השבמחק
  16. אני מקווה שלא תתאכזבי מה E20 כמו שאני התאכזבתי ממאק 214.. אולי כאן הרכות יתר של סיגמה תועיל?

    לגבי הג'ל ליינרס - איזה כיף לך!
    אני גם חומדת חום, אבל אני לא בטוחה אם אני רוצה אותו ברונזאי או פשוט חום שהוא כהה אבל לא כהה מידי..
    עוד סיבה לחכות עם העניין..

    השבמחק
  17. אני מקווה שלא תתאכזבי מה E20 כמו שאני התאכזבתי ממאק 214.. אולי כאן הרכות יתר של סיגמה תועיל?

    לגבי הג'ל ליינרס - איזה כיף לך!
    אני גם חומדת חום, אבל אני לא בטוחה אם אני רוצה אותו ברונזאי או פשוט חום שהוא כהה אבל לא כהה מידי..
    עוד סיבה לחכות עם העניין..

    השבמחק
  18. ברור שהכוונה הייתה ליצור משהו משל עצמי, ולא להעתיק את שלך :)

    לצלם זה כיף. אני ממש אוהבת את זה

    השבמחק
  19. l i r o n i t11.3.2011, 13:59

    באשר לקבוקית, אותי היא משמשת בעיקר לפודרה או לחילופין - לברונזר... סומק פחות נוח ופחות מדויק איתה..

    השבמחק
  20. מצטערת אם אני הולכת להישמע מבולבלת לחלוטין, אבל אם אני רוצה לקנות מסיגמא שתי מברשות:
    1. מברשת שמיועדת להנחת צללית בסיס
    2. מברשת לשים על העפעף

    איזה 2 מברשות אני צריכה? אני מתאפרת בעיניים רק ב-2 גוונים, וצריכה רק ליומיום.

    אשמח לסדר! D:
    תודה...

    השבמחק
  21. מיטל: דווקא בשביל טישטוש עיפרון E20 נשמעת לי מושלמת, עדיף שלא תהיה רכה.

    אלטר אגו: סבבה :)

    מעיין: לפי מה שתיארת את באמת צריכה 2 מברשות:
    1. מברשת להנחת צללית שאיתה תוכלי להניח את שתי הצלליות (בסיגמה יש את E55)
    2. מברשת טישטושים - כדי לטשטש גבולות בין 2 הגוונים. E35 - מאוד נוחה אם את מתאפרת בגוונים בהירים. E25 טיפה יותר קטנה ונוח יותר לעבוד איתה עם צלליות כהות וגם לשים צללית בקפל העפעף.
    מקווה שעזרתי :)

    השבמחק
  22. מעיין12.3.2011, 8:40

    עזרת מאוד! תודה! *חיבוק*

    רק שאלה שרציתי באמת לשאול את סיגמא אבל הנה ההזדמנות- הם מדברים על משלוח פר מברשת באמת? כלומר, אם אני מזמינה 2 מברשות, אני משלמת פעמיים משלוח?

    השבמחק
  23. מעיין: בכיף! :)
    לפי החישוב שלי - כן. על כל מברשת יוצא בערך 4-5 ש"ח משלוח.
    מה שאני עושה בדרך כלל: אני כאילו מרכיבה הזמנה ואז בסל ההזמנות שלך מזינה את הכתובת ואז האתר מחשב מחדש את המחיר כולל המשלוח לארץ.

    השבמחק
  24. תודה, את מקסימה!:]
    התכוונת ל$ ולא לש"ח נכון?
    אני אעשה לפי השיטה שלך. D: זה באמת הגיוני יותר.

    השבמחק
  25. מעיין: :))
    בדקתי שוב, יוצא בערך 3-4$ לכל מברשת עיניים.

    השבמחק
  26. היי, סליחה- רק עכשיו ראיתי את התגובה!
    תודה, בדיוק חסר להם הE35 (זה המזל שלי), אבל שלחתי מייל והם אמרו ששבוע הבא צריך להיות. אני אזמין! תודה:-)

    השבמחק
  27. למרות מה שנאמר פה על העתקה ממאק, זה לא משהו שהוא בלעדי לסיגמא.. יש כל כך הרבה חברות קטנות שעושות את זה (אפילו קראון בראש... שהיא ממש לא חברה קטנה). סיגמא פשוט מאוד הצליחו (בעזרת פרסום נבון) לכן הם מקבלים בהתאם המון ביקורת. בכל מקרה, אהבתי מאוד את הסקירה היסודית שעשית למברשות!! אוהבת את הבלוג שלך. תודה

    השבמחק
  28. איפור מקצועי: לא ראיתי שנאמר שסיגמה העתיקו, אבל אי אפשר למנוע השוואה ביניהם במיוחד שהמספור של סיגמה היה פעם זהה לזה של MAC.
    SIGMA אלופים בפרסום!

    ותודה! כיף לשמוע!

    השבמחק
  29. אנונימי12.5.2011, 15:02

    שלום בנותץ בתור מכורה קשה למברשות זה לקח לי זמן קצר להכיר ולערוך הזמנה לסט הגדול שלהם ובנוסף סט 3 המברשות הסינטטיות שהן פשוט נפלאות ברכותן צפיפותן ותענוג העבודה ממש כייף.ההשוואה למאק בהחלט במקום.שמנה לב שמאק מייצרים בעיקר ביפן וסיגמא בסין מה שמסביר הפרשי מחירים משמעותיים אך לא בהכרך פחות איכותי.מי שמע או ניסה את בדיליום?

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.