SLIDER

איפור עיניים - Sepia

באיפור העיניים הזה השתמשתי בכמה מוצרים חדשים שאני ממש אוהבת כרגע. אני לא מתאפרת ככה כל יום בעיקר כי זה דורש זמן ומצב רוח מסויים וגם כי המראה הזה טיפה יותר מודגש ממה שאני עושה בדרך כלל ליומיום.
המוצרים שנדרשו:
1. צללית קרם של בנפיט: Creaseless Cream Shadow בצבע "Get Figgy" בתור בסיס.
קניתי אותה ב-strawberrynet.com בסייל של Christmas האחרון ב-34 ש"ח (מה שנקרא מחיר של פעם בחיים). יש לה גוון סגלגל-שזיפי. הגוון הזה יפיפה, הבעיה היחידה היא שצריך להיזהר איתה כי אם מגזימים זה עלול לגרום למראה עיניים עייף או אשליה של עיניים אדומות. אני לא משתמשת בה הרבה ומעדיפה תמיד ללכת על "Painterly" של MAC בתור בסיס לכל צללית שאבחר.
בחזרה ל-"Get Figgy": הנחתי אותה עם אצבע על כל העפעף העליון עד הקפל ואז טישטשתי את הגבולות עם מברשת טישטושים (Sigma E35).  הצללית נוחה מאוד לעבודה ובשכבה אחת יוצאת די דקה, אבל ניתן לבנות אותה לצבע יותר עמוק. בתור בסיס אין צורך "להעמיס" יותר מידי ממנה, מספיק שתהיה שכבה דקה ואחידה. העמידות שלה מצויינת.


2. צלליות "Twinks" ו-"All That Glitters" של MAC.
"Twinks" מימין, "All That Glitters" משמאל
את "Twinks" קניתי אחרי שראיתי אותה מככבת אצל מרינה. הצללית הזאת מהממת, עם גוון ברונזה עם רמז סגלגל ומרקם מעולה. הנחתי אותה על העפעף העליון (עד הקפל) מעל "Get Figgy" וגם על כל העפעף התחתון.
"All That Glitters" היא הצללית הראשונה שלי מ-MAC וכשבחרתי אותה די הלכתי על בטוח: צללית זהב עם גוון צהבהב שמחמיאה לכל אחת ובמיוחד מדגישה מאוד עיניים כחולות.  הנחתי אותה בקפל העפעף וכלפי מעלה עד עצם הגבה.
וכמובן שוב טישטשתי את כל הגבולות כדי שלא יראו מעברים בין הצבעים.

3. הארות (בפינה הפנימית של העין ועל עצם הגבה) עם צללית שימרית בצבע שמפניה מפלטת Sleek.

4. איילינר ג'ל של Bobbi Brown החדש שלי: "Sepia Ink"
קניתי אותו ממש לאחרונה ב-strawberrynet.com (שילמתי 86 ש"ח). מזמן רציתי איילינר חום כהה שלא יראה שחור ומצד שני לא יהיה בהיר מידי. יש כמה איילינרים חומים בסדרה הזאת של בובי בראון לכן התלבטתי הרבה איזה מהם להזמין. אחרי שראיתי הרבה סווטצ'ים ברשת הימרתי על "Sepia".
כשפתחתי אותו בפעם הראושנה די התאכזבתי כי הוא היה נראה חום בהיר מידי ואפילו עם נטיה ג'ינג'ית. אבל אחרי שניסיתי אותו התברר שזה בדיוק החום שחיפשתי: חום נקי, טיפה אפרפר ומספיק כהה. בהשוואה לפלואידליין של MAC הוא קצת פחות רך אבל לא פחות איכותי ממנו, נמרח בצורה מאוד אחידה ובקלות ומחזיק מעמד כל היום. אפילו הריח שלהם דומה.
הנחתי את האיילינר עם מברשת Sigma E10 האהובה שלי בעפעף העליון וגם במעקה העין (waterline). במהלך היום חידשתי אותו במעקה העין.
סווטצ' של שלושת הצלליות: מימין לשמאל: Gel Eyeliner "Sepia", "Get Figgy", "Twinks", "All that glitters
5. מסקרה: "Hypnose Drama" של לנקום.
זאת הייתה הפעם השניה שהשתמשתי בה ולכן חוות דעת עליה תגיע בהמשך.

כל התמונות צולמו בסוף היום אחרי 8 שעות עם האיפור. היחיד שלא החזיק מעמד הוא האיילינר במעקה העין.
צילום עם פלאש להמחשת הצבעים

18 תגובות

  1. העיניים שלך מדהימות!!!!!!!!אין מילה אחרת...
    האיפור גם מהמם :)

    השבמחק
  2. ווואווו מהמם איפור מאוד יפה, נקי, לא מוגזם, אבל עם עיניים כמו שלך מי צריך איפור בכלל

    השבמחק
  3. לימי: תודה רבה!

    Ksyu Style: תודה! אני נהנית להתאפר :)

    Frostbite: תודה!

    השבמחק
  4. אני זוכרת שגם אני התלבטתי אם לקנות את צללית הקרם הזאת של בנפיט, אבל בסוף ויתרתי כי הנחתי שהגוון שלה לא יחמיא לי. עלייך היא נראית נהדר!

    השבמחק
  5. זה שהעיניים שלך משגעות זה לא חדש, אבל אהבתי גם את האיפור ;) גם אני קניתי את הגט פיגי של בנפיט במחיר המעולה שהיה. עזבי שהיא הגיעה אליי די יבשה, היא מאוד יפה!
    all that glitters היא אחת הצלליות האהובות עליי. אין לי הרבה של מאק, אבל באופן כללי. בקיצור, אני אוהבת את הטעם שלך, וזה גורם לי לחשוב שגם אני "צריכה" את טוינקס P:

    השבמחק
  6. יפה מאוד!
    ברור שגם אני קניתי את GET FIGGY דאז.מי יכל לוותר על מבצע שכזה?
    אהבתי שהפכת את הצלליות- כי באופן קלאסי צללית בהירה הולכת על כל העין וכהה יותר בשקע. בהחלט אנסה את המראה. ולדעתי האיפור ממש לא מוגזם, כל עוד שאל האיפור נעים ולא זועק(שפתיים ולחיים).
    ליום יום, אפשר לוותר על תיחום פנימי...

    השבמחק
  7. וואו!
    העיניים שלך מדהימות, והאיפור יצא פשוט מקסים. עדין ואלגנטי, מחמיא לך מאוד.

    השבמחק
  8. קיבלת מספיק מחמאות על העיניים... אני רק אדיש שאני הרוסה על הגבות שלך!
    בנןגע לבנפיט, יש לי אותה ואני חושבת כמו שכתבת שהפיגמנט האדום עשוי לבלוט בתאורות מסויימות ולכן היא לא בהכרח תחמיא. לדעתי בכלל יש לה גוון דהוי כזה כמו של פעם. לא נפלתי ממנה בכלל.
    All That Glitters זו צללית נהדרת, באמת ללכת על בטוח. את הצללית השניה Twinks לא אהבתי.
    מחכה כמובן לפוסט על המסקרה למרות בעיית הרגישות שיש לי עם המסקרות של לנקום. נראה בתמונות גוון שחור חזק במיוחד.

    השבמחק
  9. ממש ממש יפה! :)
    תתחדשי :)

    השבמחק
  10. וואו, העיניים שלך יפהפיות, והאיפור מקסים עליהן. חייבת לנסות כזה בסופ"ש!

    השבמחק
  11. וניטי: תודה! תכלס הגוון שלה לא MUST ואני מניחה שאם היא הייתה בהירה הייתי משתמשת בה הרבה יותר.

    LipGlossit: תודה! :) מוזר, קראתי בפורום שזה קרה לעוד כמה בנות. שלי הגיעה בסדר.
    "Twinks" לדעתי לא MUST כמו "Patina" או "All that Glitters" לדוגמה. עדיף שתנסי אותה על העין לפני שאת קונה.

    מרינה: תודה! אני אוהבת את GET FIGGY אבל משתמשת בה מעט כי הצבע מגביל.
    באיפורים יחסית כהים אני אוהבת "להפוך" את הצבעים ככה כדי שלא יצא דרמטי מידי.
    בלוק הזה הייתי עם סומק של "מילני" שאני מאוהבת בו לגמרי ומשתמשת בו המון! תודה על ההמלצות :)

    אלטר אגו: תודה!

    merav999: תודה!

    דנרה: טנקס! ;)
    אני לא משתמשת בבנפיט הרבה בעיקר בגלל שהיא קצת כהה והגוון מגביל לגוונים מסויימים מעליה. יכול להיות שעדיף היה לנסות את אחד הגוונים הבהירים שלהם.
    המסקרה משגעת אותי עם הריח הזה שלה (במובן הלא טוב). חוץ מזה היא באמת שחורה מאוד ודי עבה בשכבה הראשונה. נראה מה יהיה הלאה.

    Irena: תודה רבה!

    Keren: תודה! ולכי על זה, האיפור די פשוט לביצוע :)

    השבמחק
  12. יש לי כמה צלליות בסיס, 4 במספר, כולן של מאדינה - מוזהבת (צבע עור שלי פחות או יותר), לבנה, סגולה וורודה. אני מאוד אוהבת להשתמש בהן מתחת לגוון דומה, אבל לאחרונה הגעתי למסקנה שכיוון שהן די בהירות זה דבילי.. אפשר להשתמש רק בלבנה או רק במוזהבת וזהו.
    כמובן שאפשר לרכוש את הכל הגוונים האפשריים, אבל עבורי כרגע זה מיותר.
    הגט פריגי מהממת! אני בטוחה שהייתי מוצאת לה המון שימושים כי אני מאוד אוהבת מראות סגולים ועכשיו שיש לי 2 צלליות אדומות.. ;) ובכל זאת אולי באמת רק במבצע של פעם בחיים הייתי רוכשת :P

    שתי הצלליות נראות יפיפיות, טוויקס נראית לי מעניינת במיוחד. ועצם זה שיש לה מרקם טוב כבר עושה לי חשק.. כי צלליות שאפילו חושבות לרגע שבא להן להיות סגולות לרוב בעייתיות במרקם.. :/ יש לי כמה כאלה לצערי..

    את האייליינר אהבתי פחות, בגלל שהוא מעט אפרפר ולא מספיק חום-חום. שזה משהו שלאחרונה אני חומדת :P
    אגב, נתתי כמה הזדמנויות ל E10 של סיגמה מפוסט המברשות שלך ואני חייבת לציין שאני מאוד אוהבת אותה! עדיין מעדיפה את ה ה263 אבל בהחלט עושה את העבודה בלי קשר!

    אגב, בהמשך לשיחתנו, אני לא יכולה לשים היום כמעט כלום במעקה העין.. אחרי שעה בערך כבר יש לי הפרשות מהעין ולפעמים בבוקר אחרי אני מתקשה לפתוח אותן.. כן, כן, בין החסרונות (היחידים ובכל זאת) של ניתוח להסרת משקפיים.. טרם ניסיתי לשים פלואידליין, אבל צרך מצב רוח מיוחד ש"דורש" דלקת ;)

    המראה יפיפה! ובטח אם הוא נראה ככה אחרי 8 שעות! :)

    השבמחק
  13. מיטל: הגעתי למסקנה שלאיפור יומיומי אני צריכה צללית בסיס אחת ("Painterly" במקרה שלי). אבל אם אני רוצה מראה קצת יותר מודגש או איפור ערב - צריך צללית בסיס כהה. כרגע אני לא מרגישה צורך בעוד צללית קרם.

    את "Twinks" עדיף לנסות על העפעף כי יש בה גם רמז אדמדם שעלול לגרום למראה "עייף". היא קלה לטישטוש ונמרחת בצורה אחידה. יש לי גם 2 צלליות סגולות מהממות שנמרחות זוועה ואני לא משתמשת בהן בגלל זה.

    שמתי לב שאני אוהבת לשים איילינר שחור עם E10, אבל את החום והסגול אני שמה עם המברשת הזוויתית שלי. כאילו ב-E10 השחור יוצא יותר מדוייק. אבל החום והסגול יש בהן קצת פחות פיגמנט ובמברשת זוויתית לא צריך לעבור על אותו מקום כמה פעמים כדי שהפס יהיה "מלא" ואחיד.

    כנראה זאת דלקת, כמו שאמרת. לא חושבת שזה קשור לניתוח לייזר כי מה שאת מתארת זה תגובה של העפעף ושל לחמית (שהיא מכסה את החלק הפנימי של העפעף ואת הלובן). אם זה קורה כל פעם - עדיף לוותר על "התענוג".

    תודה! לדעתי זה בזכות הצללית של בנפיט.

    השבמחק
  14. הגעתי בדיוק למסקנה שלך! בדיוק בגלל זה אני לא חושבת שיש צורך בצללית הורודה והסגולה הקרמיות שלי...
    יש לי 2 צלליות כהות - אחת כמעט שחורה והשניה כחולה. העפרונות האלה העמידים של מאק, ברח לי השם שלהם.
    נראה לי שזה די מכסה אותי.. למרות שללא ספק אם היתה לי סגולה כהה היה מגניב :P

    בהתחשב בזה שאני מתאפרת גם באדום קשה לי לחשוב איך דווקא הטווינקס תעשה מראה עייף ;) נראה לי מגניב לשלב אותה עם הקופרינג. אני אפילו לא יודעת כמה צלליות סגולות כאלה יש לי :/ דוגרי, לא יודעת מה לעשות איתן. אפילו דבילי שאני מחזיקה אותן בפלטה בכלל..
    הייתי קונה להן פלטה - פלטת המנודות :P

    ההסבר שלך למברשת E10 מסבירה בדיוק למה אני מעדיפה בגדול לעשות הכל ב 263 :)

    לא היה קורה לי בחיים לפני הניתוח!!
    ואגב, ניסיתי אתמול בערב לשים פלואידליין ב water line ולא קרה כלום! אפילו לא גירוי!!
    אז ממש לא יודעת למה עפרונות כן גורמים לדלקת..
    אגב, האדום לא נכנס לעין, ישב מעולה ובגלל זה לא הרגשתי בכלל שום תופעת לוואי שהיתה לי יומיים לפני כששמתי מעט ב"רישול" את הצללית האדומה ונכנס לי קצת לעין. בגדול זה גורם לדמעות, לא מעבר לזה. וראיתי את זה גם עם צללית כמעט אדומה שיש לי של מאק.
    מה לא נעשה בשביל להיות יפות :P

    השבמחק
  15. דבר ראשון, את נראית פשוט מדהים!! למרות שלא רואים את כולך כאן, יש לך עיניים מדהימות ונדמה שגם כל השאר מדהים :) דבר שני, עשית לי חשק ענקי לנסות את הצללית קרם הזו!! היא יפיפייה.

    השבמחק
  16. איפור מקצועי: תודה!
    לגבי צללית קרם, אם הכוונה היא לצללית של בנפיט - היא באמת יפה מאוד ואיכותית, אבל פחות פרקטית מצלליות קרם בגוונים נייטרליים. בדיעבד הייתי קונה את אחד הגוונים הבהירים שלהם.

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.