SLIDER

Orly - Star Spangled

את הלק הזה קניתי לא מזמן כי באותו היום מאוד רציתי לק שימרי (עדיף כמה שיותר מנצנץ). בדיעבד היה עדיף להזמין on-line, אבל רציתי אותו מייד ובאותו היום. מכירות את זה, לא?
ראיתי את "Star Spangled" בתמונות ובבלוגים די הרבה וזאת הייתה בחירה די בטוחה. (או במילים אחרות, ההיצע של לקים שימריים בפארמים כל כך מצומצם שלא היה לי הרבה אופציות להתלבט עליהן).
מדובר בלק אדום קלאסי עם שימר אדום שאני מחבבת מאוד בעיקר כי רואים אותו ברוב התאורות. תוך כדי המריחה רואים שהבסיס שלו הוא ג'ל עם נטיה קלה לורוד. בכל התמונות אני עם 2 שכבות.
הגימור של הלק מעט מחוספס ולא כל כך מבריק, לכן חייבים טופ כדי לקבל תוצאה יפה. כאן השתמשתי במייבש של סאלי הנסן. העמידות בינונית.
עם פלאש
אם כבר יש ברשותכן את "Ruby Pumps" של China Glaze - תדלגו על הלק הזה כי הם דומים מאוד ואפשר להגיד שהם dupes (תוכלו לראות השוואות בפוסט של Sonidlo).
אני די מחבבת את הלק הזה, למרות שלפניו לא קניתי לק אדום הרבה מאוד זמן. כנראה שבזכות השימר הוא מצליח להיות פחות שמרני/סולדי/סתמי (תבחרו לבד) מלק אדום קרמי.

11 תגובות

  1. למרות שהציפורניים שלך נראות ממש יפה,
    הלק הזה האדום עם הניצנוצים הכי לא בשבילי...

    השבמחק
  2. הוא הלק החביב עליי בקטגוריית "אדומים ושימריים".
    לא רק שרובי פאמפס ולק זה דיופים, אני אוסיף לרשימה הזאת גם את רובי סליפרס של קולור קלאב. כולם דומים מאוד.

    השבמחק
  3. יש לי את רובי פמפס של צ'יינה ואתמול עמדתי בפארם והתלבטתי אם לקנות אותו או לא כי הם באמת די דומים ובסוף התור בקופות שבר אותי והשארתי אותו בודד בחושך
    :-D

    נראה לי שמספיק לי כבר קניות לקים [אבל היה לי קופון של 17 ש"ח ללק של אורלי בלייפסטייל!!!!] .

    השבמחק
  4. דנרה: תודה :)

    מרינה: נראה לי שזה האדום היחידי ששמתי בזמן האחרון.

    הבולשת: :)) טוב שלא קנית, עדיף לנצל את הקופון ללק שלא דומה לאלו שכבר יש לך. הבעיה היא ברוב הפארמים - בסטנד של אורלי אין ממה לבחור :/

    השבמחק
  5. אני מאוד אוהבת את הלקים של אורלי אבל הנצנצים זה לא אני

    השבמחק
  6. דבר ראשון הוא מהמם עליך! ממש אהבתי! :)
    יש לי את הדיופ של צ'ינה גלייז ואני חייבת להודות שעם זה שהוא יפיפה אין לי הרבה חשק לשים אותו. הרבה פעמים מאז שהתחלתי עם הקטע של ההחלפות/מכירות חשבתי להוסיף גם אותו לרשימה, די ברור לי שיהיו הרבה קופצות על המציאה. ואיכשהו אני כל פעם מחליטה שלא כי יש משהו בלק הזה שעושה לי חשק להשאיר אותו אצלי :)

    השבמחק
  7. Ksyu Style: גם אני אמרתי את זה לפני שנה :))

    מיטל: תודה!
    אני לא רואה את עצמי משתמשת בו הרבה אבל יש לו קטע. בתמונות אני אוהבת את "רובי פאמפס" אפילו יותר כי הוא נראה לי "עמוק" יותר. חוץ מזה את אף פעם לא יכולה לדעת מתי יתחשק לך לק אדום ואם כבר אז שיהיה מגניב ;)

    השבמחק
  8. זהו, שנדיר שבא לי לק אדום!
    נשארו לי סה"כ 3.. אותו, אדום שימרי ואדום דם המקביל שלך לפריס..

    השבמחק
  9. אנונימי15.3.2011, 23:45

    You took great photos of it!

    השבמחק
  10. מיטל: תכלס, אדום "דם" כהה עושה לי את זה יותר

    Sonidlo: Thanks!

    השבמחק
  11. הי עדן, הוא אחד היפים יותר מהלקים שלי, וכבר מזמן נתן את תמורתו. נחמד לראות אותך עם לק חי אחרי כל החפורים והכהים שהתהדרת בהם לאחרונה.
    אני לא שמה עליו טופ.

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.