7.2.11

Zoya - Caitlin

Caitlin יצא בקולקציית האביב 2011 החדשה של Zoya. הוא בין הצבעים הבודדים שאהבתי, למרות שכרגע אני קצת מתלבטת אם להתחדש גם ב-Dannii (סגול שימרי) ו-Marley (סגול לילך בהיר) גם.
יש לי כבר 3 לקים של Zoya ואני לגמרי מאוהבת בפורמולה ובמריחה שלהם, שלמות!

על תצפו לצבע מלהיב או מרטיט, כי בסה"כ מדובר בלק קרמי עם גוון שהוא ספק אפור-כחלחל, ספק אפור-סגלגל או בכלל עירבוב של כולם ביחד. אהבתי את הצבע שלו בעיקר בגלל שהוא לא שגרתי וגם לא דומה לכל הצבעים "המלוכלכים" שראינו בקולקציות חורף וגם כי הוא לא נראה "סתם עוד סגול".
כרגיל למצלמה מאוד קשה עם צבעים מהסוג הזה והיא מעוותת את הגוון לכיוון כחול יותר מאשר במציאות. 
כמו שכבר כתבתי, המריחה הייתה מעולה, נוחה ומאוד נשלטת.
המרקם של הלק קרמי לחלוטין והוא אטום מהשכבה הראשונה. השכבה השניה נותנת את הטאץ' הסופי ומתקבל גימור מאוד אחיד וסופר גלוסי.
עם פלאש
בתור Top Coat השתמשתי במייבש "Good To Go" של Essie. הוא די חדש אצלי כרגע, אבל אני יכולה להגיד שאני ממש אוהבת אותו: נותן גימור מבריק ומייבש את הלק במהירות שיא! 
הלק החזיק עליי 4 ימים. נראה לי ששברתי את השיא של עצמי בחורף, כי לרוב זה יומיים גג שלושה, כי הציפורניים מאוד רכות וחלשות עכשיו. ואם לא הייתי שוברת עוד ציפורן יכולתי להמשיך איתו עוד יום נוסף. 

ראיתי בכמה בלוגים שקוראים ל-"Caitlin" הגירסה הבהירה יותר של זויה "Kelly" 
לפניכן ההשוואה:
מימין - "Kelly", משמאל - "Caitlin"
אני מסכימה שיש דמיון בין השניים, אבל במציאות ל-"Caitlin" יש נטיה סגולה הרבה יותר ברורה.

16 תגובות:

  1. Beautiful. Is it a grey blue?

    השבמחק
  2. alluring_mum: I would describe it as grey-blue with a touch of lilach purple :)

    השבמחק
  3. אוהבת אותו יותר מקלי. הוא מעניין. הבעיה היא שבכל הסווטצ'ים שראיתי ברשת הוא כחלחל כזה, כך שאי אפשר להבין איך הוא באמת נראה במציאות...

    השבמחק
  4. יפה!לא ניסיתי עדיין לקים של זויה. אני עדיין מחכה לאותו אחד שירטיט את ליבי :)

    השבמחק
  5. תתחדשי. יש לי שני לקים של זויה ואני מאוהבת - במברשת, במרקם, במריחה. מנסה עכשיו את צ'יינה גלייז כי יש לי רק אחד - מילניום שהוא לא מייצג כי הוא מטלי אמיתי. חפורים יש לי כבר שלושה ועוד שניים מהמשלוח של שיק, אז נעצור בזה.

    את Dannii גם אני שוקלת ברצינות רבה - נראה יפה, רק מחכה לראות את אלטר אגו של קולור קלאב ואז אחליט. הידיים - מהממות כרגיל. סגלפורים כחולים וסגולים יפים מאוד עלייך, לא פלא שאת אוהבת.

    השבמחק
  6. מקסים!!! ממש אהבתי אותו!
    אני מרגישה שאני לא מסוגלת שיהיה אצלי עוד לק בסגנון האפור-סגול-כחול הזה
    אבל אני מודה שיש לי פרפרים בבטן במחשבות עליו :)

    השבמחק
  7. הלק הזה מהמם ואני לא רואה קרבה בינו לקלי שגם אותו אני אוהבת.
    הציפורניים שלך נראות טוב.

    השבמחק
  8. Well, after your pics I had to order Caitlin and Dove! And I didn't find Zoya spring collection interesting enough... :))

    השבמחק
  9. וניטי: ניסיתי לצלם אותו בכמה מצלמות ובתאורות שונות, ובכל התמונות הוא יוצא כחול פסטלי. במציאות יש בו קצת יותר סגול לילך, אבל לא הייתי מגדירה אותו כלק סגול. בקיצור, כבר הסתבכתי לגמרי בתיאור הצבע שלו.

    מרינה: כשתמצאי את הצבע המלהיב שלך - את מה זה תהני מהפורמולה שלהם!

    השבמחק
  10. אפרת: תודה!
    אני מסכימה שיש גבול לכמות הלקים "החפורים" שאפשר להחזיק. איזה צ'איינה את מנסה עכשיו?

    מיטל: הפתעת אותי :)
    לא הייתי מקטלגת אותו כ-"חפור", כי אם אני משווה אותו ל-BELOW DECK לדוגמא - קאיטלין נראה הרבה יותר "נקי".
    הבעיה היא ששום סווטצ' (כולל שלי) לא מעביר את הצבע המדויק שלו..

    השבמחק
  11. דנרה: יש ביניהם קרבה מסוימת אבל אני מסכימה שאין הרבה קשר.
    מזל שהציפורניים לפחות נראות טוב, תודה! כי הן עכשיו כמו נייר, מתפצלות לי ונשברות. נורא.

    אני יושבת עכשיו עם הצינון שלי ואף אדום כמו של סאנטה קלאוס וחולמת על הקונסילר הירוק של "עופרה" שכתבת עליו לא מזמן, במיוחד שיש לי מחר יום הרצאות..

    השבמחק
  12. alluring_mum: :)) I will wait for your review of "DOVE" and "Caitlin" too of course
    I wasn't excited about this collection at the beginning too :)

    השבמחק
  13. מצחיקה. אף אדום זה מעצבן במיוחד עם הטישו כל הזמן שמוריד את האיפור מהאף...
    תקני אפילו קונסילר ירוק פשוט בינתיים, כמו מוואו או משהן בכמה שקלים. הירוקים בהחלט עושים עבודה טובה בהסוואה וניטרול האדמומיות של הקינוחים...

    השבמחק
  14. אהוי ואבוי עדן - AHOY שלי שוכן לו בביתה של מיטל, מחכה לי ומושמץ על ידה על בסיס יומיומי!!!

    השבמחק
  15. דנרה: אין בסביבה שלי שום מקום שיש בו קונסילר כזה בזול ואין לי כוחות לנסוע. מה שכן האף שלי התחיל להתקלף בנוסף לכל הצרות :/

    אפרת: אני מתה על הצבע שלו, אבל מבחינתי עוד לא הגיע זמנו מבחינת מצב הרוח שלי בלקים. חכי ותראי בעצמך

    השבמחק
  16. מהמם, אהבתי אותו :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...