21.2.11

ביקור ב-"Soap and More"

"Soap and More" היא רשת קצת פחות מוכרת מ"ללין" או "Sabon" לדוגמא. הכרתי אותם לפני כמה שנים טובות ומאז המשכתי לקנות באופן קבוע את המוצרים שאני אוהבת. זה לא קורה לי הרבה ורובכן יודעות שמי שאוהבת איפור/טיפוח ועוד דברים מהסוג הזה קשה לה להישאר נאמנה למוצרים מסויימים ותמיד יש רצון לנסות משהו חדש.
לראשונה גיליתי את הסניף של "Soap and more" באחד הטיולים שלי ברחוב דיזנגוף בתל אביב.
הקונספט של החנות מאוד דומה לשאר החנויות בסגנון הזה, אבל המקום עצמו מאוד חביב ומזמין להיכנס.


מה שאני מחפשת במוצרי טיפוח לגוף בדרך כלל זה מרקם עשיר וריח טוב. לגבי מרקם עשיר אין הרבה מה לפרט, העור שלי נוטה ליבש במיוחד בתקופת החורף לכן אני תמיד אעדיף קרם עם מרקם כבד יותר שאני ארגיש את הנוכחות שלו גם אחרי כמה שעות מאשר תחליב גוף או דברים בסגנון שהאפקט שלהם לא מורגש כבר אחרי שעה.

יותר מהכל אני אוהבת את הקרמים שלי מבושמים, ועדיף שיהיה להם ריח "טעים" כלשהו. אני לא אוהבת קרמים עם ריחות נדושים כמו וניל, וניל-פצ'ולי ומאסק, נמאס לי שאני מריחה אותם בכל מקום וכמעט על כל בחורה ואני לא מבינה למה החברות מייצרות את רוב המוצרים שלהם בריחות האלה ולא מייצרות משהו קצת יותר יצירתי.

כנראה בגלל שב-"Soap and More" מצאתי לי קרמים שאני אוהבת עם ריחות קצת יותר מיוחדים - השמכתי לקנות שם כל הזמן. אין לי הסבר אחר.

בפעם האחרונה קניתי בסניף של הרשת בקניון גבעתיים. לא אהבתי לא את העיצוב של המקום, הייתה גם הרגשה של מדפים חצי ריקים וסדר מאוד מוזר של מוצרים. לכן אני הרבה יותר ממליצה על הסניף בדיזנגוף, חוויה אחרת לגמרי.

המוצר הראשון הוא קרם גוף בריח "White Pea" (אפונה לבנה?? )
זה הבקבוק השלישי או הרביעי שלי. אני מכורה לקיח שלו והייתי קוראת לו "White Pear" במקום, כי הוא מזכיר לי ריח של אגס מתוק. עוד דבר שהוא מזכיר לי: הריח שלו מאוד דומה לריח של הבושם החדש של John Galliano.
המרקם שלו מאוד סמיך אבל הוא נמרח בקלות ונספג טוב. מה שכן הוא קצת דביק (מי שלא אוהבת את התחושה הזאת - להתרחק ממנו) ולכן אני משתמשת בו בעיקר בחורף.
מחיר: 74 ש"ח (כמות של 260 מ"ל)

Body Mist בריח תואם ("White Pea").
זאת הפעם הראשונה שאני מנסה אותו ועד עכשיו אני מאוד מרוצה.  בשילוב עם הקרם גוף הוא יוצר ריח מאוד עדין ומתקתק שנשאר לאורך זמן ואין צורך בבושם בנוסף.
הבקבוק מאוד פשוט והמכסה שלו קצת מעצבן ולא נוח.
קיימת גם גרסת הבושם על בסיס שמן, אבל בשבילי הוא קצת כבד מידי והריח חזק מידי לטעמי.
מחיר: 59 ש"ח

ואחרון חביב: קרם-סורבה לגוף בריח "Lovely"
היה לי גם את קרם הגוף באותו הריח.
זו הגירסה הקלילה יותר של קרם הגוף שלהם שגם מתאימה יותר לקיץ ופחות דביקה.
אין לי מושג איך להסביר את הריח שלו, אבל אם ה-"White Pea" הוא מתקתק ופירותי אז "Lovely" הוא יותר "חמוץ" ו-fresh עם מתיקות מעודנת יותר.
כשאני משתמשת בו אני כמעט ולא שמה בושם או שמה מעט מאוד.
מחיר: 74 ש"ח (כמות: 200 מ"ל)

את שלושת המוצרים קניתי ב-40% הנחה (מקבלים את ההנחה אם קונים 3 מוצרים), כך שיצא מחיר שווה.
על דבר אחד לא חשבתי - לבדוק את משאבת הפלסטיק שקיבלתי יחד עם הקרם. קיבלתי פגומה :(
כמו שכבר אמרתי אני מאוד אוהבת את המוצרים שלהם ותמיד חוזרת לקנות עוד כשנגמר לי. 

6 תגובות:

  1. בחיפה יש רק דוכן שלהם ומשום מה לא התלהבתי במיוחד מהמוצרים. ראיתי גם שיש אלכוהול בהרבה מהמוצרים אז התרחקתי.
    אני כן זוכרת שריח אפונה לבנה מצא חן בעיניי.
    איזה כיף למצוא מוצרים ולהמשיך לרכוש אותם עוד ועוד!

    השבמחק
  2. נשמע מעניין, רק שלא נתקלתי בהם. איפה הם נמצאים מלבד אזור תל אביב?

    השבמחק
  3. מרינה: אלכהול יש בכל הקרמים, אותי יותר מדאיג כששמים SLS בקרמים וכאלה אני לא קונה.
    אני חושבת שהם לא משקיעים מספיק בתצוגה שלהם ובעיצוב המוצרים. עד כמה שאני זוכרת האריזות עברו כבר כמה גילגולים. עם ריחות מקוריים כמו שלהם הייתי מצפה גם לאריזה או תווית אחרת.

    מיטל: רשימת הסניפים
    http://soapandmore.co.il/%D7%A1%D7%A0%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D.aspx

    השבמחק
  4. אני לא מגיעה לאף אחד מהמקומות שיש להם סניפים.
    האופציה היחידה היא קניון גבעתיים וגם זאת נשמעת לי אופציה פחות סבירה.
    נו מילא :)

    השבמחק
  5. פוסט מדליק!!!
    נתקלתי בהם רק בקניון גבעתיים...

    אני משתמשת במוצרים של ויקטוריה סיקרט שהבאתי בקילוגרמים מחו"ל ומאוד נהנית מהם.

    לז'אן פיובר יש מוצרים מעולים לגוף אבל הם יקרים.

    לגבי המשאבה הפגומה - האם ניסית להחליף? חנות שלא מחליפה היא חנות שלא אשוב אליה...

    השבמחק
  6. אפרת: תודה! מחירים של ויקטוריה סיקרט בארץ גבוהים מידי, כיף לך שקנית סטוק מחו"ל.
    אין לי זמן ללכת שוב לסניף שלהם, אבל אני בטוחה שהם יחליפו לי בלי בעיה.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...