23.2.11

Revlon - Gum Drop

זה הלק הראשון של רבלון שניסיתי. האמת, אני גם בספק אם הייתי מנסה אם לא הייתי מוצאת אותו במחיר מפתה במיוחד - 17 ש"ח (סופר פארם קניון עזריאלי).

מכל הצבעים שראיתי הוא הכי עשה לי את זה. "Gum Drop" הוא סגול לילך פסטלי ובעל נוכחות.
המרקם שלו דליל מאוד, אף פעם לא ראיתי לק שנראה נוזלי כל כך בבקבוק. לכן נדרשו 3 שכבות כדי להגיע לאטימות מלאה. 2 שכבות לא נראות טוב. מצד שני - המריחה שלו מאוד נוחה באופן מפתיע וכמעט ולא עשיתי תיקונים תוך כדי. למרות שהפורמולה מאוד דלילה הוא לא "בורח" מסביב לציפורן תוך כדי מריחה.
עשיתי שכבות דקות יחסית והיבוש בין לבין היה סופר מהיר. מעל הלק - טופ מייבש של אסי Good To Go.
עם פלאש
לעניין הריח. לא אוהבת את הגימיק הזה. מזל שזה נשאר רק ליום וחצי.
ללק הזה יש ריח של מסטיק (כמו השם שלו) שמתגלה רק אחרי שהוא מתייבש לחלוטין וטופ לא מפריע לו.
כל פעם שאני נוגעת בפנים, לדוגמא - שמה קרם לחות, אני מתבלבלת ומתחילה לחשוב איזה קרם ידיים וכו' שמתי על הידיים או מה אכלתי. ואז נזכרת שזה הלק. במילה אחת - מעצבן.
באור יום - כאן הצבע יצא הכי קרוב למציאות
כל התמונות צולמו אחרי 3 ימים עם הלק. אהבתי מאוד את העמידות שלו.

***
לעניין קצת אחר. היום בניו פארם התחילו מבצעים חדשים. בין היתר על כמה מוצרים של חברת "Decleor".
Cleansing Water Eyes&Face - מסיר איפור פנים ועיניים לאור רגיש (400מ"ל) - 99 ש"ח במקום 289. בגלל שקיבלתי עליו כמה המלצות טובות קניתי אותו היום. הולכת לנסות היום בערב ואעדכן.
עוד 2 מוצרים שגם הם במבצע של 99 ש"ח: ג'ל ניקוי לעור מעורב עד שמן ומי פנים לעור מעורב עד שמן.  יש למישהי ניסיון עם 2 המוצרים האלו? אם כן - אשמח לחוות דעת.

16 תגובות:

  1. נראה לי שבחרת את ההגוון כי יפה בקולקציה. ניתן לראות שהמרקם עמום. יש לי לקים של ג'ייד ושיק בגוון הזה והם נראים מלאים ועשירים. נראה לי שרבלון פספסו עם הסידרה הזאת.

    דקלאור נחשבת חברה טובה, אני לא התחברתי אליהם -הם על בסיס צמחים ושמנים וכו'.
    המחיר - מעולה!

    השבמחק
  2. אני אוהבת גוונים כאלו, אבל הוא חיוור מדי לטעמי.
    מסכימה עם אפרת שרבלון פיספסו, גם בבחירת הצבעים בקולקציה וגם במועד ההשקה שלה.

    תתחדשי על הקניות. אני מאוד אוהבת את דקלאור. מחכה לפוסט שלך בעניין.

    השבמחק
  3. אפרת: לא כל כך אהבתי את שאר הצבעים של הקולקציה. וגם הגימיק של הריח מיותר לגמרי. רבלון לא מותג לקים לכן אני לא מצפה מהם לקולקציות מלניבות.

    דנרה: לא ציפיתי מרבלון למשהו WOW.
    חיכיתי לתגובה שלך לגבי דקלאור. ניסית את הג'ל ניקוי הזה שלהם במקרה?

    השבמחק
  4. אני מאוד אוהבת את הלקים של רבלון מבחינת הפורמולה. אבל הגוונים - קטסטרופה!
    הפורמולה של הריחניים האלה הרבה פחות טובה - מאוד נוזלית!!
    הלק עצמו נחמד, לא יותר מידי. .יותר מידי בהיר עבורי..

    וסורי, לא מכירה את המוצרים האלה. גם נשמע לי המון למסיר איפור (מה שמים וסבון עושים עבורי רוב הזמן ;))

    השבמחק
  5. את הג'ל לא מכירה אבל בגדול המוצרים שלהם ממש טובים.
    אמנם אין להם ריח קלאסי של מוצרי טיפוח יוקרתיים, והאריזות לעיתים מוזרות כאלה (במיוחד של הקרמים), אבל הם ממש עושים את העבודה בדרך כלל.

    השבמחק
  6. לא מתחברת ללקים של רבלון מבחינת הגוונים, למרות שהייתי רוצה. עלייך הכל נראה יפה אז זו לא חוכמה ;)
    לא ניסיתי מוצרים של דקלאור.
    זוכרת שדיברנו על יס טו קרוטס? אפשר להזמין פוסט?

    השבמחק
  7. מיטל: הפורמולה באמת דלילה ולא אהבתי את הרעיון של 3 שכבות. למרות שהיה מאוד נוח למרוח אותו.
    זה היה אחד הימים שנורא רציתי לקנות לק במיידי ומצאתי אותו :)
    במסיר איפור של דקלאור יש 400 מ"ל שזה המון והוא מיועד לפנים ולעיניים ככה שזה מושלם מבחינתי גם מבחינת הכסף וגם מבחינת הנוחות. אנסה היום אם הוא באמת כזה טוב כמו שמספרים

    השבמחק
  8. דנרה: המסיר שקניתי הוא נטול בושם. מפתה אותי לנסות את הג'ל כי הוא גם בגודל של 400 מ"ל והוא לסוג העור שלי אבל קצת חוששת שאם לא אוהב אותו לא יהיה לי מה לעשות איתו. וכמובן שאין דוגמית.

    מרינה: תודה :)
    חשבתי על פוסט בנושא, אשתדל לעשות בהקדם. יש דברים ספציפיים שמעניינים אותך?

    השבמחק
  9. ואו! 400 מ"ל זה באמת המון! אם ככה זה יוצא באמת משתלם!!!

    ולגבי הלק, אני תמיד בסופו של דבר מתאכזבת מרכישות לקים בסופר פארם..

    השבמחק
  10. אני אוהבת גוונים כאלה. לגבי הריח אני מזדהה לחלוטין - זה גימיק מעצבן.

    השבמחק
  11. כמעט כולן פה.
    1. לקים של רבלון יש לי שניים בגווני אדום שאני נהנית מהפורמולה והגוון שלהם.
    זה שעלייך קצת אנמי לטעמי.
    אבל מעריכה שעם זאת שלא אהבת את הריחיניות שרדדת איתו 3 ימים! רק כדי לספר לנו.
    2. דקלאור נהדרים למרות שאישית לא משתמשת בהם כבר שנים ובטח שאין לי תובנות משני המוצרים שרכשת.

    השבמחק
  12. מיטל: אני גם כמעט והפסקתי לקנות לקים בפארמים כי המבחר לא משתנה.

    וניטי: ידעתי שתאהבי

    נטע: כמו שהבנות כתבו, יכול להיות שדווקא בסדרה הריחנית הפורמולה דלילה. אני לא ניסיתי אחרים לכן קשה לי לומר.
    אני בדרך כלל נשארת עם לק 3 ימים ולמזלי הריח נעלם אחרי יום וגם הלק החזיק מעמד :)

    השבמחק
  13. הוא מחמיא לך מאוד.. ואני מהחובבות של הצבע

    אבל מה שכתבת עם הריח נשמע כ"כ הגיוני ונכון!

    השבמחק
  14. דווקא אני אהבתי את העניין של הריח, יש לי גם את הגוון הזה מהסדרה הזאת וכן הוא דליל אבל מחזיק הרבה זמן וגם יפה אז זה לא כזה נורא חחח :)

    השבמחק
  15. מהמם עלייך! הריחות פחות עושים לי את זה אבל הגוון הזה מקסים עלייך.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...