2.2.11

Orly - Halley's Comet

מלא פעמים כתבתי שאני לא אוהבת לקים ירוקים ואין לי כאלה. האמת גם את הצבע הירוק באופן כללי אני לא כל כך אוהבת. לדוגמא, כמעט ואין לי בגדים ירוקים ויש לי צללית ירוקה אחת בלבד.
לא רציתי את הלק הזה, אפילו לא שקלתי להזמין אותו: הוא נחת אצלי בלי שאבקש אותו, בטעות!

לפני כחודש הזמנתי לי את "Kelly" של Zoya. כרגיל קיבלתי פתק לתיבת הדואר שהחבילה הגיעה והלכתי לאסוף אותה. 
כשהחזקתי את המעטפה הרגשתי שהיא קצת שמנה מידי בשביל לק אחד וכשפתחתי גיליתי שקיבלתי 2 לקים ולא 1: היה לי את "Kelly" וגם את הלק ההזוי הזה שתכיף אדבר עליו "Halley's Comet" של Orly.

הסתבר שהמוכר שלח בטעות הזמנה של מישהי אחרת (מהולנד) ביחד עם ההזמנה שלי. 
המחשבה הראשונה שלי הייתה: "מכל הלקים שבעולם דווקא ירוק הגיע אליי בטעות?!" 
המחשבה השניה: לכתוב למוכר ב-eBay שנפלה טעות וקיבלתי לק של מישהו אחר - וזה מה שעשיתי.
אחרי יומים קיבלתי ממנו מייל ובו הוא מודה לי על הכנות והציע לי לקנות את הלק הזה ב-7$ !!!???
בשלב הזה הרגשתי שהכנות לא כל כך משתלמת בחיים, כתבתי לו מכתב ובו הסברתי שאין לי שום כוונה לשלם ואם הוא רוצה את הלק שלו בחזרה הוא יכול לשלם לי על המשלוח דרך PayPal ונגמר הסיפור.
מאז הוא ענה לי רק פעם אחת וכתב שהוא רוצה שאשלח לו את הלק בחזרה אבל הוא לא יכול לשלם לי מראש על המשלוח. (ופה אני עושה תנועה של הורדת העפעף התחתון עם האצבע). מאז לא שמעתי ממנו יותר.

הלק נמצא אצלי כבר די הרבה זמן. עד לפני כמה ימים אפילו לא פתחתי אותו. אבל.... הייתי חייבת לנסות את הצבע הזה.
"Halley's Comet" יצא בסתיו האחרון בקולקציית Cosmic Fx של Orly (שלא הגיעה לארץ). אני חושבת שזאת הייתה קולקציה הכי מיוחדת שיצא ל-Orly בשנים האחרונות והיא גם בלטה ביחס לקולקציות של מותגים יוקרתיים יותר.
ולמרות זאת, לא הצלחתי להתחבר לשום צבע ממנה ולכן גם בסופו של דבר לא הזמנתי כלום.
המרקם שימרי מאוד, על גבול גליטר. 
בבקבוק הצבע נראה כמעט duo-chrome, אבל על הציפורניים זה לא בא לידי ביטוי.
הצבע במציאות נראה לי ירוק לגמרי, המצלמה קצת מעוותת אותו לכיוון הטורקיז. לכן תצטרכו פשוט לסמוך עליי.
המריחה הייתה נוחה מאוד.
2 שכבות נתנו אטימות מלאה.
הייתי עם הלק הזה יומיים ואז החלפתי כי נמאס לי ממנו מהר.
הוא מושך תשומת לב וקיבלתי עליו תגובות מתלהבות (כל כך ציפיתי לזעזע מישהו עם הצבע הזה ולא הצלחתי :)
הלק ממש מזעזע ויפה בו זמנית בעיני, לכן בינתיים החלטתי לשמור אותו.
תמונה עם פלאש לסיום:

15 תגובות:

  1. מי היה מאמין! עדן בירוק!
    נו, קטע.
    אגב, הוא יפה עלייך

    השבמחק
  2. וניטי: איך ידעתי שתגידי את זה!
    (תירוץ עלוב) זה אני, זה הכל בגלל eBay :)

    השבמחק
  3. מאוד יפה! :)
    כשאני רואה צבע כזה ישר עולה לי לראש בת הים הקטנה :)

    מה שכן - חברה ללימודים הזמינה שני לקים מהסדרה הזו (אם אני לא טועה) ונתנה לי לנסות. הלקים עצמם יפים, אבל קשה לי לומר שאני אוהבת את ORLY. לוקח ללקים שלהם הרבה מאוד זמן להתייבש וזה מועד לנזקים (ובמקרה שלי - עד סוף היום הייתה לי שריטה עבה ומכוערת על הלק על אחת הציפורניים).

    השבמחק
  4. הוא מאוד מחמיא לך!! אני לגמרי עם בקבוקית!
    מה שכן, אני יכולה להגיד לך שהיה לי "אותו" (התאום שלו של זויה) וגם לי היו תחושות מעורבות כלפיו. בסופו של דבר הוא עבר לאפרת.
    יש בו משהו שלא יכולתי להתחבר אליו, ואני דווקא אוהבת טורקיזים (בעיני הוא לא ירוק לגמרי, או לפחות הזויה לא היה ירוק לגמרי)
    ואגב, המחירון שלו דאז היה 10$!!!! השתגעו שם באורלי..

    השבמחק
  5. משגע עלייך! ראיתי המון סווטצ'ים שלו אבל ידעתי שאני לא אלך איתו לעולם אז הוא בבחינת מיותר אצלי.
    עלייך הוא פשוט הורס , אבל מצד שני , כל לק הורס עלייך :)

    השבמחק
  6. אירנה: לגמרי בת הים הקטנה!
    עם הלק הזה ספציפית לא הייתה לי בעיית יבוש, ההפיך, לא הייתי צריכה לחכות הרבה בין השכבות ואחרי כמה דקות הוא הרגיש לי יבש למגע. אני גם בכל מקרה שמה מייבש לק בסוף.

    מיטל: תודה!
    אני חושבת שהיה לי קשה איתו בגלל שהוא מושך תשומי יותר מידי וגם בגלל הגוון הירוק. אם הוא היה תכלת או כחול הייתי מתחברת אליו יותר. נראה, אולי מצב הרוח שלי יהיה שונה בקיץ ואמצע לו שימוש. ואם לא - אמסור אותו.
    אורלי הגזימו לגמרי עם המחירים שלהם!

    השבמחק
  7. הבולשת: תודה!
    לא הייתי מזמינה אותו גם מאותה סיבה בדיוק.
    הוא פשוט כבר נחת אצלי, אז לא אנסה? :)

    השבמחק
  8. הלק הזה מהמם.
    מזכיר לי את ה- Catch Me in Your Net של OPI.

    השבמחק
  9. דנרה: אני חושבת שהוא הדיופ שלו

    השבמחק
  10. איזה חוצפן המוכר! גם עשה טעות וגם מצפה שתשלמי לו עליה - בסדר...
    הוא יפה אבל יותר מדי בשבילי. אולי לקיץ?

    השבמחק
  11. מרינה: הוא יצא חומוס לגמרי :)))
    רוב הזמן הרגשתי שהוא TOO MUCH אבל, כמו שאמרת, אולי בקיץ הוא יפתיע.

    השבמחק
  12. מיטל-זויה יותר יפה, כי הוא טורקיזי, אבקשך!!!

    עדן-המראה בבקבוק שקלתי להזמין אותו -הייתי קונה גם ב 10 דולר אם היה נמרח כך.
    המראה על הציפרניים - כבר היינו בסרט הזה. אבל... מצטרפת לבולשת - כל לק הורס עלייך.
    תשמרי אותו לקיץ, אולי תרצי "להוריק" פעם

    השבמחק
  13. אפרת: תודה! בדיוק בגלל זה עוד לא מסרתי אותו, כי יש מצב שבקיץ אשתמש בו.

    השבמחק
  14. מהמם הצבע הזה!
    אהבתי את זה שיש לו כל מיני גוונים בתוכו..
    מהמם אבל אני לא רואה את עצמי עם אחד כזה חח

    השבמחק
  15. ליאן: זה באמת מסוג הלקים שהייתי מתלהבת לראות על אחרות ופחות על עצמי כי הוא מאוד צעקני.
    במקרה שלי זה היה never say never :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...