17.2.11

OPI - We Will Always Have Paris

זה אחד הלקים הותיקים שיש לי של OPI.
הוא יצא בקולקציה הצרפתית אי שם ב-2008 וכבר נחשב לאחת הקלאסיקות.
אני רואה ניגודיות מסויימת בלק הזה: מצד אחד הוא מאוד אלגנטי ומבריק כמו מראה (מזכיר לי נעליי לקה), מצד שני יש בו משהו אפל וערפדי. השם של הלק גם משדר סוג של רומנטיות ואני תוהה עד כמה הוא קשור לצבע שלו. הניגודיות הזאת כנראה היא זאת שגורמת לי לאהוב את הלק הזה כל כך, מה שכן אני חייבת מצב רוח מסוים כדי לשים אותו.
מי שמתחברת ללוק ה"ערפדי" ו"אפל" שכזה יכולה גם לבקר בבלוג של דנרה ולקרוא על עוד מוצרים להשלמת הלוק.
אני כרגע מסתפקת רק בלק.
חשוב גם לציין שאם לא שמים לק כהה כמו שצריך (הכוונה למריחה מדוייקת בלי גלישה לקוטיקולות ושמירה על הגימור הגלוסי) או אם לא מורידים את הלק בזמן (גם את הקילופים ההכי קטנים שלו ישר רואים) עדיף לוותר על הרעיון, אחרת עלול להתקבל מראה ציפורניים לא מטופח וזול.
עם פלאש
הגוון הוא בורדו "דם" כהה מאוד במרקם קרמי (במידה והתמונות אולי קצת מטעות - אין בו שום רמז לגוון סגול או "חציל").
אי אפשר לבלבל אותו עם לק שחור.
באור יום
המריחה מעולה ומאוד נשלטת. מה שכן קצת קשה לדייק איתו בגלל המברשת העבה של OPI, לכן נדרשו לא מעט תיקונים מסביב לציפורן.
בכל התמונות אני עם שתי שכבות ומייבש של אסי "Good To Go". העמידות סבירה מאוד יחסית ללק כהה.
בשמש
את הלק הזה אני גם מאוד אוהבת בפדיקור בכל עונות השנה.

מכיוון שהיום אני במצב רוח יותר "אפל" מאלגנטי כי יש גם ימים כאלה ולא תמיד הכל ורוד בעולם הבלונדיני שלי :)) אסיים בקליפ שמזוהה אצלי עם לק כהה כמו "We will always have paris" שלי:

17 תגובות:

  1. אני רואה את ההשתקפות שלך באחת התמונות בחוץ. מגניב :)
    בהחלט צריך מצב רוח קודר ללקים מסוג זה.גם אני משלשום עם חום כהה וכבר רוצה להוריד כי הוא מתחיל להתקלף.

    השבמחק
  2. הו ! כמה יפה וחורפי.
    הוא קצת מזכיר את הלק שלהם מקולקציית swiss - William Tell Me About OPI
    אני עוקבת בבלוג כבר כמה חודשים וכבר קניתי בגללך את smokin hot ו - miami beet
    מבנה הציפורן מקסים.

    השבמחק
  3. הלק באמת ממש יפה.
    המברשת מעצבנת כרגיל אבל יצאה לך מריחה יפה במיוחד.
    הציפורניים נראות טוב, כאילו יש להן מצברוח.

    השבמחק
  4. מרינה: לא חשבתי שמישהו ישים לב :) הוא יוצא כל כך חלק שהוא ממש כמו מראה.

    Krokombush: הם דומים אבל שונים: שלי בורדו "דם" ו-"William" הוא סגול חציל מושחר.
    אם את בקטע של לקים - זה לא משתפר עם הזמן, זה רק הולך ונהיה יותר גרוע :))) אני מקווה שאת נהנית מהלקים שקנית!

    דנרה: במריחה אני עושה מלא תיקונים כדי להגיע למראה כזה כי אי אפשר לדייק עם המברשת שלהם.
    תודה תודה, אני עובדת על הבריאות שלהן קשה וחסר להן לא להיות "שמחות"!

    השבמחק
  5. הי, בורדו ומפירי הוא אחד האהובים עלי בגווני לק. יש לי את 570 של רבלון.
    אצלי ב wishlist דווקא גרסת ה SUEDE - שונה לגמרי בגוון
    http://www.google.co.il/imgres?imgurl=http://farm3.static.flickr.com/2433/4036119834_409eb1923b_z.jpg%3Fzz%3D1&imgrefurl=http://www.flickr.com/photos/mollyhell/4036119834/&usg=__12saYwcY15ySaTCuXiIIDqpWolQ=&h=437&w=640&sz=111&hl=iw&start=0&sig2=l86ry7FJPnMHg47PANgaqA&zoom=1&tbnid=SIPKZ8cdl1XTrM:&tbnh=133&tbnw=171&ei=w4FdTemiMMeBOqGm_d8K&prev=/images%3Fq%3Dwe%2Bwill%2Balways%2Bhave%2Bparis%2Bopi%2Bsuede%26um%3D1%26hl%3Diw%26biw%3D951%26bih%3D555%26tbs%3Disch:10%2C3&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=2&vpy=76&dur=7516&hovh=185&hovw=272&tx=173&ty=101&oei=w4FdTemiMMeBOqGm_d8K&page=1&ndsp=14&ved=1t:429,r:4,s:0&biw=951&bih=555
    התלהבתי מהמרקם.
    ואחרון חביב אכן הציפרניים נראות יפות בהירות ועדינות, במיוחד על רקע הצבע הכהה, אפשר טיפ? איזה טיפול קטיקולה לעשות? כולכן עונות ככלי אבל שם מוצר? חברה? אשמח

    השבמחק
  6. אפרת: אני פחות אוהבת את גרסת ה-SUEDE שלו כי הייתי רוצה שהיא תהיה כהה כמו המקור או שואפת להיות כזאת.
    לגבי הקוטיקולות (אולי גם הגיע הזמן להקדיש לזה פוסט)
    פעם בשבוע מרכך קוטיקולות ("Cuticle Eraser" של CND)ואז הסרה של עור מת (אצלי זה בעיקר בפינות ליד הקצה של הציפורן)
    לפעמים שמן לקוטיקולה (AVOPLEX של OPI)
    והתמכרות קשה לקרם ידיים - אני כרגע עם MORAZ

    השבמחק
  7. אוי, כמה אין לי מצברוח עכשיו ללקים ומפירים ואפלים. אבל עליך הוא נורא יפה! והמריחה באמת מושלמת

    השבמחק
  8. וניטי: במניקור אני לרוב גם לא במצב רוח ללקים מהסוג הזה. משתמשת בו יותר בפדיקור, בין היתר בגלל המרקם המושלם שלו.
    תודה!

    השבמחק
  9. אין ספק שמדובר על לק מטריף!! יש לי את המקביל שלו Essie - Wicked וגם אם לא יוצא לי לשים אותו הרבה - כפי שאמרת, עניין של מצב רוח - אני אוהבת אותו מאוד.
    לא יודעת למה בחרתי את האסי ולא את OPI בכל מקרה, עבורי זה לק מאסט!!
    אם חס ושלום יקרה משום לוויקד שלי, ארכוש את ה OPI דווקא מעניין אותי איך תלך המריחה עם המברשת הרחבה. אני דווקא מעדיפה אותה לרוב.
    ואיזה תיקונים? הציפורניים שלך והמריחה פשוט שלמות!!!

    השבמחק
  10. לא פלא שאת אוהבת לכים כהים, הם הולמים לך. אתחיל לעבוד בכיוון טיפוח הקטיקולות. תעשי פוסט כזה למה לא. אני אלך לקרוא את של מיטל יש לה אחד כזה.
    לא אהבתי את קרם הידיים של מורז אבל אם הוא עושה לך את העבודה, אז מעולה.

    השבמחק
  11. אפרת: מיטל עבדה הרבה על מצב הקוטיקולות שלה והתוצאות מדברות בעד עצמן!
    כל קרם ידיים שטוב לך הולך, העיקר שיהיה קצת יותר "שמן" לדעתי.

    השבמחק
  12. מיטל: מברשת רחבה + לק כהה = הרבה תיקונים אחרת אם זה לא מדויק זה לא יפה בעיניי. על לק בהיר פחות רואים את זה. ואני גם אוהבת את המברשת של OPI.
    כשאני מורחת לק אני עושה תיקונים קטנים (ולפעמים גם גדולים) כל עוד הוא רטוב לכן יוצאת התוצאה הסופית שאת רואה בתמונה :)

    השבמחק
  13. הוא יפיפה עלייך!
    הצבע ממש חורפי והמריחה שלך באמת מושלמת
    בהחלט משעשע ההשתקפות=]

    השבמחק
  14. ואו, ללק הזה יש גימור מרשים שלא ראיתי כבר הרבה זמן. גם לי יש מעט קושי עם מברשות עבות אבל כמו שאומרים, עם הנסיון יש שיפור בלתי נמנע.

    השבמחק
  15. איפור מקצועי: במילים אחרות - בשביל היופי הזה צריך קצת לסבול :))

    השבמחק
  16. אין מילה אחרת לתאר אותו פרט ל-מושלם.

    השבמחק
    תשובות
    1. והוא אכן כזה! באמת אחד היפים שיש, כבר הגעתי לחצי בקבוק וזה בהחלט אומר את הכל

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...