9.1.11

Orly - Midnight Star בגרסת מאט

את הלק הזה קניתי לפני כמעט שנתיים. הוא יצא בקולקציית "Gems" שעל הבקבוקים היו מולבשות טבעות עם אבן פלסטיק צבעונית עם מראה זול. עדיין ניתן למצוא את הלקים על המדפים בפארמים.
אני זוכרת שבאותה התקופה ממש חיפשתי לק סגול חצילי ולא מצאתי, לכן הוא היה סוג של פשרה מבחינתי. מאז לא השתמשתי בו הרבה כי אני לא אוהבת את הגימור המטאלי שלו ואת סימני המריחה.
המריחה שלו נוחה ובשתי שכבות הלק אטום לגמרי. אבל זה עדיין לא מציל אותו מלהראות בינוני במקרה הטוב.

הדבר היחידי שעשה איתו חסד זה פלאש, חבל שהצבע לא באמת כזה במציאות..
שנה שעברה קניתי את "Matte Top" של אורלי (מ-eBay) כי מאוד אהבתי את המראה הזה ואני עדיין חוזרת אליו מידי פעם. מאז "Midnight Star" הפך לסוג של פייבוריט בגזרת המאט:
עם הטופ סימני המריחה המעצבנים נעלמים וגם הברק הכסוף. המגע כמעט קטיפתי וקצת מוזר אחרי שהתרגלתי לגימור המבריק והחלק.
עם פלאש
החיסרון הגדול כאן היא העמידות (כמו של כל לק בגימור מאט). בנוסף, אחרי יום וחצי בערך זה כבר לא נראה מאט ולאט לאט מתחיל להיות יותר מבריק. כל זה הופך את הלק הזה לסוג של חד פעמי - ליום אחד ודי.

כל השבוע לא הולך לי עם בחירת הצבעים, לכן חיפשתי סוג של גיוון לבינתיים ורוב הסיכויים שמחר או מחרתיים אחליף שוב. ושאלה לי: איך אתן בוחרות איזה צבע של לק לשים באותו היום?
*אני בינתיים הולכת להכין את סיכום השנה שלי בלקים כמו ש"מה בבקבוק" ומיטל עשו...

16 תגובות:

  1. אהבתי אותו יותר במרקם מט זה משנה גם את הגוון, אך כאוהבת סגולים - הוא חביב ונחמד בעיניי במיוחד בס'ווצ האחרון.
    מצחיק. יש לי מאורלי את Purple Velvet קניתי אותו בגלל שהוא במרקם מט אני עונדת אותו ואחרי יום מוסיפה TOP רק אז מגיעות המחמאות...
    בדרך כלל אני בוחרת לק לפי:
    1. המטלות שיש לי בהמשך השבוע (אם צריכה להיות סולידית או יכולה "להתפרע"
    2. מצב רוח
    3. שלא יהיה ניגוד מוגזם לבגדים (לא אבחר לק ורוד עם חולצה אדומה...)
    ספרי איך את מחליטה?
    (נכון שאני פטורה מסיכום, טרם כתבתי הפוסט על החבילה הראשונה...)

    השבמחק
  2. שכחתי: הציפרניים שלך נראות מ ד ה י ם ! ! !

    השבמחק
  3. די משעמם...
    אני בוחרת לק לפי מצב רוח, עונה והתחדשויות. יש עדיפות ללקים חדשים שלא נוסו לעולם לעומת הישנים יותר. בחורף אני לא שמה ניאונים כי זה נראה לי ועליי זול. גם התאורה לא עושה איתם חסד.
    מחכה לסיכום :)

    השבמחק
  4. הוא קצת מזכיר לי את First Class Ticket של צ'ינה גלייז, לא?
    הוא באמת מדליק בגרסת מאט אבל מעצבן לשים לק בשביל יום.. :/

    אצלי מאוד קשה בחירת הלק. אבל בסופו של דבר זה מוד. אם אני במוד קופצני גם הלק יהיה כזה, אם אני במוד אפלולי אחפש משהו כהה. אבל עדיין נורא נורא קשה לי להחליט. לפעמים אחשוב על זה מהבוקר לפני שאני מחליפה בערב..

    מחכה לסיכום שלך! וכמובן תודה בחזרה על הלינק אלי :)

    השבמחק
  5. אפרת: תודה!
    Purple velvet מאוד יפה עם טופ מבריק. הוא גם קצת סגול מלוכלך כזה. אולי אשים אותו, כי שכחתי ממנו לגמרי.
    אני אף פעם לא מתאימה לק לבגדים. בוחרת לפי מצב רוח נטו. בגלל זה לפעמים קשה לי כי מרוב שיש הרבה לא בא לי כלום.

    השבמחק
  6. מרינה: משעמם indeed, מה שכן עם הטופ היה קצת יותר "שמח". האמת, גם אצלי זה ככה עם לקים חדשים - תמיד בעדיפות ראשונה. אבל אם אין חדשים - מתחילה ההתלבטות.

    מיטל: לדעתי אין קשר בין השניים. First Class Ticket יותר עשיר והצבע שלו יותר סגול-כחול, פי אלף יותר יפה מזה.

    אני גם בוחרת לפי מצב רוח. יש פעמים שאני יודעת מראש מה בא לי ויש פעמים שאין לי מושג. יכול להיות שזה בגלל שיש המון אפשרויות?

    השבמחק
  7. הלק יפה במצב הרגיל והורס לגמרי בגימור מאט!
    אני בוחרת לקים לפי ה- occasion או הפוסט הקרוב שאני צריכה לכתוב...

    השבמחק
  8. דנרה: במצב הרגיל הוא קצת מעצבן אותי, בעיקר בגלל סימני מריחה. כשאני שמה אותו עם טופ מאט - כל הזמן שואלים אותי איזה לק שמתי (ואז לכי תסבירי :))
    לפוסט הקרוב הכוונה בתור השראה? כי אצלך בבלוג את לא שמה סווטצ'ים, רק בפייסבוק יש

    השבמחק
  9. לדעתי זה לא ממש בגלל שיש לנו יותר מידי.
    כשהיו לי מעט לקים, קרה לי הרבה פעמים שלא רציתי לשים אף אחד מהם כי התחושה שלי היתה אחרת ולא היה לי לק להתאים לתחושה..

    השבמחק
  10. טופ המאט בהחלט משדרג את הלק בכמה וכמה רמות
    שאלה טובה שאלת. אני עד היום לא יודעת אם יש איזה קריטריון לפיו אני בוחרת לק. זה לא תמיד מנגנון רציונלי אצלי.
    מחכה בקוצר רוח לסיכום שנה שלך!

    השבמחק
  11. כשהפוסט מגיע תמיד יהיו לי סווטצ'ים מוכנים לפייסבוק, כך שתוכלי לראות אותם על הקישור של שם הלק בפוסט.
    חוץ מזה אם לא אבדוק לפני איך אוכל להתייחס בפוסט למריחה, פורמולה, עמידות וכו'?
    הבחירה אצלי בבלוג היא לא רנדומלית, אני מתכננת נושא לפוסט והכל צריל להתיישר לפי זה, גם הלקים...

    השבמחק
  12. בחורף יותר קל לי לבחור גוונים, כי אני סוג של "הולכת על בטוח" או כחול כהה, או סגול עמוק לכוון שוקולדי. אם בא לי קצת יותר להשתעשע, אני מורחת דווקא אדום עם זיק לבורדו.

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  13. שרונה: אין ספק שבחורף כולנו הלכנו על הגוונים הכהים. אני אהבתי את האפורים ואת הסגולים הכי הרבה, לכן זה סוג של "על בטוח" שלי. אדום נראה לי צבע שיפה בכל עונה.

    השבמחק
  14. אדום זה בהחלט צבע שלא נס לחו לא בקיץ ולא בחורף. לסגול אני בד"כ פחות מתחברת, לא יודעת מה יש לי נגד הצבע הזה. והאפור הזה של ESSIE הוא לק שאני כבר חייבת לקנות דחוף, אני כל כך רוצה לנסות אותו.

    שרונה
    Photo.fashion.passion

    השבמחק
  15. אפשר להשיג את הכיסוי מאט של אורלי בארץ?

    השבמחק
  16. נועה: אין אותו בארץ, אני הזמנתי מ-eBay. יש גם טופ של Essie שעושה את אותו הדבר אבל נחשב לטוב יותר שנקרא "Matte about you". לא בטוחה אם יש אותו בארץ, אולי במקומות שמוכרים ESSIE (אבל אני לא בטוחה, ואם כן אז בטח במחיר מופקע).

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...