SLIDER

מוצרי טיפוח של Lancaster


בסתיו ובחורף העור שלי הרגיש יבש ו"מתכווץ" אחרי ניקוי פנים או הסרת איפור (אז השתמשתי במי פנים וחלב פנים של Garnier בצבע ירוק). אני לא אוהבת מסירי איפור שהם סוג של ג'ל ניקוי ואני תמיד מרגישה יובש אחרי השימוש בהם, גם בקיץ. וגם לא כל כך מתחברת למסירי איפור דו-פאזיים, כי אני לא אוהבת את ההרגשה "השומנית" שהם משאירים. לכן אני מעדיפה תמיד להוריד את האיפור בשני שלבים: חלב פנים ומי פנים.


עד לפני חודשיים לא ניסיתי שום מוצר של Lancaster. המוצרים שלהם אף פעם לא משכו את תשומת ליבי והסטנדים (בעיקר של איפור) תמיד נראו לי לא מסודרים. באחד הביקורים בסופר פארם נתקלתי בסטנד של מוצרי הטיפוח של החברה שהיו ב-sale שווה במיוחד: 89 ש"ח לבקבוק של מי פנים, או חלב פנים, או מסכות ניקוי והזנה.
נרכשו: חלב פנים לעור יבש, מי פנים לעור יבש ומסיכת הזנה.

חלב פנים (Comforting Cleansing Milk) מגיע בכמות של 400 מ"ל.
מיועד לעור יבש ומכיל תמצית ורדים/מי ורדים, לא מכיל אלכהול או SLS.
מגיע עם משאבה מאוד נוחה. אני שמה בסביבות 3-4 לחיצות על כף היד ומורחת אותו על הפנים בתנועות סיבוביות עדינות. אחרי זה אני מורידה אותו עם צמר גפן (האופציה השניה היא לשטוף עם מים).
מה שאני מאוד אוהבת במוצר הזה: הוא עושה תחושה דומה לזו של קרם לחות ומאוד נעים ולא מייבש את העור.

אחרי שהורדתי את חלב הפנים אני ממשיכה עם מי פנים: Comforting Perfecting Toner
 מגיעים גם הם בכמות של 400 מ"ל, מיועדים לעור יבש, לא מכילים אלכהל או SLS.
הנוזל עצמו יותר דומה לג'לי, לכן החסרון הגדול ביותר שלהם הוא בקבוק ללא משאבה. כדי להוציא את החומר צריך להפוך את הבקבוק ולתת לחיצה קלה עליו.
מי פנים מורידים את שאריות האיפור ומשאירים את העור נקי וחלק. גם כשנספגים - יש תחושה של לחות. (לפעמים אני אפילו שוכחת למרוח קרם לילה).

אם אתייחס למרכיבים של שני המוצרים הנ"ל:
חלב פנים מכיל Mineral Oil שנמצא במקום השני ברשימת המרכיבים. החומר הזה קצת שנוי במחלוקת (יש אלה שטוענים שהוא בטוח לשימוש ויש שטוענים שזה חומר מזיק). לכן, מי שנמנעת משימוש בתכשירים שמכילים אותו - להתרחק ממנו.
מכיל גם Parabens (חומרים משמרים) וגם צבע מלאכותי ו-Fragrance, לכן לא הייתי ממליצה עליו למי שהעור שלה רגיש או למי שסובלת מאלרגיות.
מי פנים: מכילים גם הם Mineral Oil, פרפיום וצבע מלאכותי. לכן ההמלצות הן זהות לאלו של חלב הפנים.
לי אין רגישויות או אלרגיות ומה שהכי מציק לי זה היובש, שבדרך כלל מתגבר אחרי שימוש במוצרי ניקוי לעור למיניהם. לכן אני מאוד מרוצה משני המוצרים האלו (למרות כמה מרכיבים שהייתי מעדיפה לא לראות ברשימה שלהם).

המוצר הנוסף שנרכש הוא מסיכת הזנה (Flash Nutrition Mask)
היא מיועדת לעור יבש. לפי היצרן, נותנת הקלה מיידית ותחושת לחות לעור יבש ועייף. כמות: 75 מ"ל.
אני משתמשת בה פעם בשבוע. שמה שכבה דקה של המסכה על הפנים (חוץ מאיזור העיניים) וישנה איתה. בבוקר - שוטפת את הפנים עם סבון פנים. האופציה השניה (שהיא גם הוראת היצרן) היא לשים את המסיכה ל-5 דקות ואז לנגב את השאריות עם צמר גפן, ללא שטיפה.
המסיכה מקיימת את מה שהיא מבטיחה. אחרי שהשימוש בה העור שלי מרגיש חלק יותר ואני לא רואה קימטוטים קטנים על המצח ומסביב לאף, שנוצרים אצלי כשהעור מתייבש.
זאת הפעם הראשונה שאני מנסה מסיכת הזנה/לחות, לכן לא אוכל להשוות אותה למוצרים מקבילים.

עד לפני שבוע ראיתי שעדיין יש מבצע על כל המוצרים שציינתי. שמתי לב שהמחיר שלהם משתנה בין סניפים שונים של סופר-פארם: נע בין 89 ל-99 ש"ח (במקום 200). 

20 תגובות

  1. לא אוהבת מוצרי ניקוי לפנים, אין לי סבלנות לשלבים. היחיד שנכנס אלי הביתה זה שלוש באחד: עיניים פנים ושפתיים, ללא אלכוהול וולא שומן כמובן. האחד של לנקסטר והמועדף - של לנקום
    המסיכות של לנקסטר מצוינות, מסיכת הלחות טובה גם למי שעורה אינו יבש אך דורש תוספת לחות. 89-99 ש"ח למסיכה זה מחיר מעולה והן נותנות תמורה. נתת לי רעיון לפוסט....מסיכות.

    השבמחק
  2. אפרת: אני מתכננת לקנות אתהמסיר איפור של לנקום (הכחול) כשיגמר לי הלנקסטר. ניסיתי אותו אצל חברה והוא מדהים!
    מחכה לפוסט שלך

    השבמחק
  3. העור שלי לא בעייתי בקטע הזה וזה משמח אותי כי אין לי סבלנות לכל השלבים האלה (בדומה לאפרת)
    יש לי מסיר איפור דו-פאזי בבית אבל לרוב אני לא משתמשת בו אלא פשוט רוחצת טוב את הפנים עם סבון פנים. אחרי זה עוברת עם מי פנים (הכי פושטי שמצאתי, של ג'ייד הפעם אאל"ט) וזהו.
    כמובן שאני שמה קרם פנים אבל רק בבוקר. ניסיתי לשים בערב, וזה פשוט לא מסתדר לי איכשהו. אגב, בשביל זה קניתי במקור קרם פנים ללא SPF ובסוף נשאר מיותם לערבים כשאני יוצאת.

    ואגב, לא מכירה את החברה הזאת, אבל תמיד טוב ללמוד על חברות.
    וכמובן, תודה על הסיקור! :)

    השבמחק
  4. 3 IN 1 הוא מעולה: כבר לא בתכלת הם שינו והוסיפו לוטוס או משהו דומה נקרא:
    EAU MICELLAIRE DOUCEUR
    FACE EYES LIPS
    בקבוק שקוף עם מים שקופים, מגיע ב 400 מ"ל וב 200 מ"ל, כדאי כמובן לקנות במבצעים
    יתכן ואת מתכוונת למסיר איפור אחר? איני מכירה.

    השבמחק
  5. אווו איך אני לא אוהבת חלב פנים. התחושה פשוט לא טובה לי. לי יש עור מעורב אז ערכת שלושת השלבים במשך כל השנה טובה לי. אני מוסיפה עוד כל מיני דברים שקוסמטיקאית שלי ממליצה ואני מסודרת. מסכה שאני אוהבת בחודשים אחרונים היא מסכת ניקוי וולקנית שחורה של מאק. היא מתחממת ומנקה נקבוביות בצורה נהדרת.
    מעניין אם יש חברה שעושה מוצרים טבעיים לחלוטין ללא כל החומרים המזיקים ובמחיר זמין ולא יקר?

    השבמחק
  6. מיטל: בכיף! :)
    נראה לי שמלא פעמים עברת לי הסטנד של לנקסטר בסופר פארם ופשוט לא שמת לב אליו כי נראה לי שהתצוגה שלהם פשוט לא טובה ונראית לא מושכת.
    אני שמה קרם לילה רק בחורף וזה בדרך כלל קרם מאוד "שמן". בקיץ אני לא מרגישה צורך בזה.

    אפרת: אני חושבת שאנחנו מתכוונות לאותו המוצר. אין לי מושג לגבי השינוי בפורמולה, אבדוק את זה (כי ניסיתי דוגמית ולא זוכרת בדיוק את השם).

    השבמחק
  7. מרינה: לא ידעתי של-MAC יש גם מוצרי טיפוח!
    אני בטוחה שיש הרבה חברות כאלה.
    לדוגמה, קיבלתי המלצות טובות מאוד על מוצרים של ד"ר קדיר שאפשר להשיג רק אצל קוסמטיקאיות.
    יש לי בבית גם די הרבה מוצרים של "Yes to carrots" שמייצרת רק מוצרים אורגניים.
    ובטח יש גם עוד כאלה שלא הביאו לארץ שאנחנו לא מכירות.

    השבמחק
  8. יש למאק הרבה טיפוח, דווקא הרוב הוא טוב אבל אני מעדיפה לא לקנות הכל ממאק. המסכה יצאה במסגרת קולקציה שחורה בסוף 2009 אאל"ט.
    קראתי ביקורת על "כן לגזר" וראיתי את רשימת מרכיבים ולא הכל שם אורגני כפי שזה נראה... אבל הם יחסית זולים ותמיד אפשר לנסות.

    השבמחק
  9. מרינה: גם אם הם לא 100% הם לא מוסיפים פרבנים ו-SLS ועוד כל מיני חומרים כימיים. לאחרונה התחלתי לחפוף עם השמפו והקונדישנר שלהם - בינתיים התוצאות טובות.
    יש גם כל מיני חברות שנמכרות במחלקת הטבע בפארמים שרובן גם ללא מרכיבים "לא טובים".

    השבמחק
  10. גם אני כמו הרוב פה עצלנית...
    אבל נשמעים מוצרים מעולים
    במיוחד עם היובש של החורף
    תודה!

    השבמחק
  11. Peacha: טוב לראות אותך! נעלמת... תקופת מבחנים?

    השבמחק
  12. עד לפני מספר שנים הייתי משתמשת במוצרים שלהם טיפוח ואיפור. מאוד אהבתי אותם.
    בשנתיים שלוש האחרונות משהו עובר על היבואן כאן בארץ והמוצרים תמיד במבצע ולא נראים מפתים במיוחד. כאילו גרמו לזילות של המותג. מאוד מאכזב.

    השבמחק
  13. תודה על התגובה :) 89 ש"ח ללנקסטר זה מחיר מעולה! הם נראים נורא יפים בורוד הזה :) יצא לך במקרה לראות אם יש להם גם סדרה לעור מעורב?

    השבמחק
  14. דנרה: אני זוכרת את הפוסט שלך על הפיגמנטציה והקרם של לנקסט :) האמת, יש גם קרמי הגנה שלהם בהנחות שוות עכשיו ואני שוקלת לקנות לי. ניסית במקרה את ה-SPF הגבוהים שלהם?
    ואני מסכימה לגבי השיווק שלהם - לא נראה טוב בכלל

    השבמחק
  15. standing ovation: בכיף :)
    לא שמתי לב לסדרות האחרות. אני חושבת שראיתי בקבוק לבן וגם שקוף.

    השבמחק
  16. לא ניסיתי אותם.
    אולי אתן להם הזדמנות בקרוב שוב.

    השבמחק
  17. ניסיתי שמפו ללא SLS ופארבינים וגם שמפו של LUSH. איך המוצרים של "כן לגזר" מקציפים? הזמנת מאתר שלהם?

    השבמחק
  18. מרינה: אצלי השמפו שלהם מקציף כמו כל שמפו רגיל, גם עם סבון גוף לא הייתה בעיה.
    אני קונה בחנות שנקראת "Sea of Life" ליד הבית ויש לי גם מוצרים שלהם שחברה שלי הביאה לי. אני יודעת שבדרך כלל הם נמכרים בחנויות של מוצרי ים המלח. לפי מה שאני יודעת אין אפשרות להשמין דרך האתר שלהם.

    יש גם כל מיני שמפוים ללא פרבנים ו-SLS במחלקת הטבע בפארמים שאני מתכננת לנסות כשתיגמר לי ההספקה :)

    השבמחק
  19. לימור1.2.2011, 10:22

    מרינה,מה השם המדויק של המסכה הוולקנית?
    עדן,דווקא לנקסטר נחשבת חברה טובה באמת השיווק והמיקום שלהם על המדפים הוא די מאפן...אז לא כל כך שמים אליהם לב...

    השבמחק
  20. לדעתי זאת מסכה שיצאה עם הקולקציה השחורה (12/10/09).
    http://www.temptalia.com/mac-style-black-volcanic-ash-exfoliator-skincare-review-photos
    http://www.temptalia.com/mac-volcanic-ash-exfoliator-makes-you-feel-amazing

    השבמחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.