22.1.11

China Glaze - Below Deck

לא יודעת מה איתכן, אבל אני כנראה עדיין לא שבעתי מה לקים "החפורים" למיניהם העונה.
בגלל זה כשראיתי את "Below Deck" של China Glaze, שיצא כחלק מקולקציית האביב 2011 של המותג שנקראת "Anchors Away", רציתי אותו מאוד. (את כל הצבעים ואת הסווטצ'ים ניתן לראות בבלוג של "הבולשת": חלק1 וחלק2).
למעשה, הלק הזה לא מחדש שום דבר, אלא רק ממשיך את הטרנד של הלקים ה"מלוכלכים" שהתחיל עוד בסתיו. וגם לא כל כך בטוח שזה צבע "אביבי"..

הצבע שלו זהה כמעט באופן מושלם ל-Merino Cool של Essie, שיצא בסתיו האחרון, אולי טיפה יותר סגול ממנו. (ניתן לראות השוואה ביניהם כאן). את "מרינו קול" לא קניתי מסיבות לא ברורות...  לעומת זאת על "Below Deck" משום מה לא יכולתי לוותר. 
הצבע שלו לא כהה מידי, לכן הוא נראה סגול אפרפר בכל תאורה. 
(ב"תאונה" קטנה, שבה ניסיתי להצביע על משהו בחלון ראווה של החנות, שברתי את הציפורן של האצבע המורה :(( - שאלו יהיו הצרות שלנו בחיים..)
עם פלאש
המריחה שלו מעולה, יש אטימות כמעט מלאה כבר מהשכבה הראשונה (בכל התמונות אני עם 2). הגימור מבריק מאוד וחלק, הוספתי גם שכבה של מייבש "Good to Go" של Essie (מייבש מעולה!). הלק החזיק מעמד 3 ימים בצורה מושלמת.

לכל מי שאוהבת צבעים מהסוג הזה, כמוני, הכנתי השוואה קטנה עם הלקים שכבר יש ברשותי:
באמצע - "Below Deck"
מצד ימין - "You Don't Know Jacques" של OPI. חום "מלוכלך" 
מצד שמאל - "Smokin' Hot" של Essie. יותר כהה ונוטה יותר לאפור מאשר לסגול.

זהו זה להיום.
שיהיה שבוע מקסים!

20 comments:

  1. אם הוא חפור אז לא. אם הוא סגול כמו שנראה בתמונות ואפילו סגול יותב ממרינו קול הקשה למריחה של Essie, הוא חוזר לראש רשימת ה WISHLIST מה אמרת?
    ת ת ח ד ש י!

    השבמחק
  2. אפרת: אם יש לך את מרינו קול - ממש אין צורך ב- "below deck" כי הם זהים בצבע (תראי בקישור של ההשוואה).
    תודה!

    השבמחק
  3. זה רק מוכיח לי שאם רוצים לק בגוון מסוים, לא צריך להתפשר על חברה שלא אוהבים :) הלק נראה עליך מצוין! אני שבעתי לגמרי מהחפורים השנה, והחלטתי שאני צריכה רק את קלי ופרדוקסל. כל השאר מוזמנים לנוח אצל מישהי אחרת..

    אגב, עם כל הברבורים שלי, עדיין הכנתי לי לק אחד של אסי להזמנה כמה שאני לא אוהבת אותם, מידי פעם יש להם יציאות ואני מוכנה לפעמים להיות שפן נסיונות בכל זאת :P

    וכמובן - תתחדשי!

    השבמחק
  4. גם אני עוד לא מיציתי את טרנד החפור/סגול, ו Below Deck בדרך אליי... תתחדשי!
    לעניין אחר - אני דורשת לדעת איזה לק של אסי הזמינה מיטל!

    השבמחק
  5. אני מזכירה לכן שאנחנו רשמית עוד בחורף ולכן גווני החורף עדיין איתנו...;-)

    הלק הזה מהמם ויפה עליך מאוד. הוא שונה לדעתי מהמרינו, הוא יותר סגול, כהה ועמוק ממנו לכן גם יותר מחמיא.
    ההשוואה שלהם בתמונה בבלוג ההוא קצת מטעה חוץ מזה שזו תמונה שעברה פוטו שופ ועריכה ולכן היא יפה ונקייה כל כך.

    השבמחק
  6. Azure משהו.
    כל מה שנושא את השם של אריק חייב להיות שלי..

    השבמחק
  7. עדן - הוא יפה! התלבטתי לגביו אבל החלטתי שמספיק לי חפורים.
    מיטל -קנית דרך טרנס או באתר אחר?אני רוצה רק אותו אבל אין אותו עדיין באיביי :(

    השבמחק
  8. דנרה למה? עד שאני מוותרת, את שוב מחזקת את דעתי שהוא סגול וההתלבטות חוזרת. ומצד שני: סמוקין הוט, זויה קלי ומרינו קול בהזמנה אחת, לא הגיע הזמן לצבעוניות?

    השבמחק
  9. עדיין לא הזמנתי, אבל בתכנון להזמין מטרנס. אני מחכה לקולקציה החדשה של קולור קלאב..

    השבמחק
  10. מיטל: עד עכשיו אין לי מושג למה לא הזמנתי את מרינו קול. לא נראה לי שבגלל המותג עצמו. אני חושבת שבגלל שהצבע היה נראה לי קצת חיוור וחיפשתי משהו יותר דרמטי.
    האסי עם השם של אריק תכלס הכי מעניין מכל הקולקציה.

    וניטי: תודה! אני מחכה לפוסטים שלך!
    אני גם עוד לא שבעתי מהטרנד הזה. ההוכחה היא שלפני כמה ימים לבשתי את AHOY המהמם מאותה הקולקציה (והוא ממש יפה) ולא יכולתי לראות את כל הורוד הזה על הציפורניים. אחרי יום וחצי החלפתי ל-Jacques של OPI ונרגעתי :)

    השבמחק
  11. דנרה: תודה!
    די הפתיעו אותי התגובות של כולן, חשבתי שתתחילו לפהק. אני כרגע מתחברת רק לצבעים כאלה או "כמעט שחורים" ולא יכולה לראות על עצמי צבעים בהירים או זוהרים למיניהם.
    זו ההשוואה היחידה שלהם שמצאתי ואני עדיין חושבת שאין צורך בשניהם. מוזר כל עניין הפוטושופ ודי לא פייר כלפי הקוראים. מלא לעשות את זה בגלל פגמים בידיים או ציפורניים וכו' אבל צבעים. אם לא היית אומרת - לא הייתי חושבת על זה אפילו, לא ידעתי שעושים פוטושופ על לקים..

    השבמחק
  12. מרינה: לגמרי!
    אם יש לך את הפרדוקסל - אין צורך :)

    אפרת: אין צורך! לדעתי גם אם יש שוני ביניהם - הם עדיין דומים מידי.

    השבמחק
  13. מרינה ומיטל: COAT AZURE (החדש של ESSIE שדיברתן עליו) ישנו ש-eBay
    http://stores.ebay.com/SendTheTrend/_i.html?_dmd=2&_sid=124586806&_sop=10

    השבמחק
  14. תודה!
    יש אותו גם בטרנס, אבל עדיין לא סגרתי הזמנה כי אני מחכה לקולקציה החדשה של קולור קלאב. דוגרי כבר אין לי סבלנות יותר להמתין לה! אוף!

    השבמחק
  15. מהמם עלייך! אני לא אהבתי אותו עליי , אבל עלייך הוא ממש משגע . תודה על ההפניה :)

    השבמחק
  16. הבולשת: אני ממש מתחברת לצבע הזה!
    ובבקשה :))

    השבמחק
  17. standing ovation: לגמרי! אם אין לך צבעים דומים - לכי עליו. הפורמולה שלו מושלמת!

    השבמחק
  18. אני חושבת שהוא יפיפה. אך שכנעת את המשוכנעים. אוותר עליו(לעת עתה) AHOY בדרכו אליי, יותר הפכים מזה?

    השבמחק
  19. אפרת: AHOY מהמם!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...