26 בינואר 2011

איך חגגתי יום הולדת השנה

אתחיל בזה שאני לא אוהבת יום הולדת. זה התחיל לפני די הרבה זמן, ואפילו הייתה לי תקופה שלו חגגתי בכלל.
זה תמיד מרגיש לי יום כזה שחייבים לעשות משהו, ללכת לאנשהו, לשיר Happy Birthday ולרקוד.
מי שמכיר אותי אישית, יודע שאני לא הטיפוס "הרוקד" ולא טיפוס של מסיבות גרנדיוזיות.
השנה מצאתי את דרך האמצע עם עצמי. רציתי פשוט להתפנק.

קודם כל ישנתי את "שנת היופי" שלי, במלוא המובן של המילה. ובצהריים הלכתי לספא "זאוס" שנמצא בבורסה ברמת גן, ממש קרוב לבית שלי. הזמנתי לי חבילת "התחדשות" ל-3 שעות.


התחלתי מטיפול פנים "לייט" אצל הקוסמטיקאית, שהייתה מקסימה. לי יש טראומה קטנה מקוסמטיקאיות, לכן בשנתיים האחרונות אני הפסקתי ללכת לטיפולי פנים ועושה את הכל בבית. בינתיים זה עובד. הפעם היא התמקדה יותר בהחדרת הלחות לעור ופחות בניקוי העמוק. באיזשהו שלב הפסקתי לספור את כמות הקרמים שהיא מרחה עליי. בסוף הטיפול הייתה הרגשה מאוד נעימה בעור הפנים.
המשכתי בפילינג גוף עם שמנים ומלחים. ולקינוח - עיסוי גוף מכף הרגל עד הראש.

אחרי הפינוקים לגוף, המשכתי לפינוק מסוג קצת שונה - חנות MAC בעזריאלי.
התחדשתי ב-2 צלליות: "Patina" (החומה) ו-"Silver ring" (האפורה).
באותו היום קניתי גם גלוס אחד (שלא מופיע בתמונה) ושפתון "Fanfare" (ורוד אדמדם - השמאלי, creamsheen).
הגלוס שקניתי נקרא "plushglass" ולא כל כך התייחסתי לזה כי מאוד אהבתי את הצבע שלו (ורוד עתיק שקפקף). כששמתי אותו בבית - שרפו לי השפתיים ולא יכולתי לסבול אותו אפילו דקה. אחרי שבדקתי באתר של MAC - גיליתי שזה גלוס "מנפח שפתיים" ולכן הוא גורם לעיקצוץ.
לכן החלפתי אותו יום למחרת. וכאן אני חייבת לציין שהשירות ב-MAC היה פשוט יוצא מן הכלל! למרות שכבר למעשה פתחתי את הגלוס, אחרי שהסברתי מה קרה - החליפו לי אותו בלי חקירות ובלי בעיות.
לקחתי את הגלוס שבתמונה "Viva glam Gaga" (ורוד בייבי מהמם) ובגלל שהיה הפרש מחירים לטובתי ולא יכלו להוציא לי זיכוי - קניתי עוד שפתון: "Lovelorn" (הימני בתמונה, lustre).

סיימתי את היום במסעדה יחד עם בן זוגי. הלכנו על מסעדת פירות ים כי בשביל שנינו זה המאכל האהוב.
היינו ב-"Goocha" סניף אבן גבירול, בתל אביב.
יום לפני זה הזמנתי לי 2 מברשות של Sigma: מברשת טישטושים ומברשת איילינר.
הזמנתי גם לק של Zoya (כי לא התאפקתי :) מקולקציית האביב החדשה, "Caitlin". כותבים עליו שהוא הגירסה הבהירה יותר של "Kelly" שאני מאוד אוהבת.
נכון להיום רוב החברות שלי גרות בחו"ל (חוץ מאחת בעצם) לכן היה מרגש לקבל שיחות טלפון מחו"ל (אבל ברור לכן שהייתי מעדיפה שתהיו פה קרוב!! - קצת אגואיסטי מצידי, אבל עובדה!). גם הברכות של משתתפות הפורום "לקים ועיצוב ציפורניים" בתפוז היו מרגשות מאוד  - שוב, תודה!

ואם כבר מדברים על ימי הולדת: אתן אוהבות את היום הזה? חוגגות?
מה הדבר שאתן הכי נהנות לעשות ביום הזה?

18 תגובות:

  1. המון מזל טוב מותק, נשמע שעשית חיים וניצלת יופי את היום הזה!
    מחכה לפוסטים על הסיגמה והזויה ;-)

    השבמחק
  2. יום הולדת שמח!
    נראה כמו יום ממש מהנה! :):)

    השבמחק
  3. מזל טוב עוד הפעם! כיף של התפנקויות ובהחלט אאמץ את רעיון של טיפול פנים. לא עשיתי אחד כבר מלא זמן. ידוע שפלאשלאש מעקץ וממלא שפתיים. אני דווקא אהבתי את ההרגשה אבל ויתרתי כי הם דביקים, כמו כל גלוסים של מאק.
    אני אוהבת לבלות עם משפחתי ביום הולדת ותמיד אנחנו עושים ארוחה אחת לפחות... וכמובן בילוי זוגי עם בן זוג. אהה כן וקניות ;)

    השבמחק
  4. מזל טוב עדן יקרה. מאז היותי בת 18 לא אהבתי את משמעות היום הזה "...טרללה גדלתי בשנה" מי רוצה לגדול. אבל את הפסטיבל מסביב, הברכות (טרם היות מדפסת צבעונית בכל בית קיבלנו: כרטיסים מנגנים, נצנצים, ברכות מושקעות עבודת יד, כרטיסים בגודל מסך טלביזיה וכו')האיחולים והמתנות אוהבת גם אוהבת. נחמד לקבל תשומי מרוכז בך בלבד פעם בשנה, נחמד לפתוח אריזות מרשרשות ולפגוש חברים ואוהבים. נראה שמיצית את היום הזה היטב, הנאות הגוף והנפש. תודה ששיתפת אותנו. האודמים מאוד יפים. תתחדשי!

    השבמחק
  5. מזל טוב ואיחולים לרוב! נשמע כיף יום ההולדת שהיה לך.
    אני זוכרת שפעם לא אהבתי ימי הולדת והרגשתי דברים דומים לאלה שתיארת. אבל מגיל מסוים, כשהבנתי שיום הולדת הוא יום שאת המשמעויות שלו אני יכולה לצקת לתוכו, התחלתי ליהנות ממנו. מאז גם אני מפנקת את עצמי בימי הולדת, ומשתדלת שיום הולדת יהיה perfect day שכזה שאותו אני ממצה עד תום. עם בן הזוג שלי זה בכלל כיף. הוא לא מסתפק ביום הולדת, והוא עושה לי "חודש יומולדת", שבו הוא מרעיף עלי פינוקים מסוגים שונים(מסעדות ושאר בילויים), כשיום ההולדת עצמו הוא השיא עם המתנות, החגיגות והכל.

    השבמחק
  6. אויה לבושה! , אני כהרגלי באיחור!
    המון מזל טוב ליום ההולדת , נשמע שהיה לך יום כיפי במיוחד והקניות היו משובחות. אהבתי את הבחירות :)

    השבמחק
  7. טוב, אנחנו כבר לא בנות 18.. פעם היו מסיבות וריקודים ועכשיו יום הולדת נהפך לחג אינטימי יותר.
    לדעתי המתכון שלך הוא מתכון ליום הולדת מושלמת ומפנקת!
    אני מאחלת לך שמתנות ליום הולדת הבא תקני בחו"ל יחד עם אחד החברות החמודות שלך ;-)

    השבמחק
  8. ואו שיחקת אותה לגמרי!
    אני דווקא אוהבת יום הולדת, בלי סיבה מיוחדת האמת. סתם כי זה יום מיוחד בשבילי כזה. לא בגלל שצריך לחגוג או משהו בסגנון.

    גם הרכישות נראות אחלה! :)
    אני מאוד אוהבת את המברשות של סיגמה. יש לי כמה מהן ומכולן (טוב נו, מלבד אחת) אני מרוצה מאוד!
    הלק נראה מקסים, אפילו, יש מצב, שעושה לי חשק!

    השבמחק
  9. דנרה: תודה מותק!
    אני מאוד מחכה לקבל כבר את החבילות, במיוחד של סיגמה.

    אירנה: תודה!

    השבמחק
  10. מרינה: תודה!
    האמת, לא הייתי עושה טיפול פנים אם הוא לא היה כלול בחבילה. לא אוהבת קוסמטיקאיות ולא הרגשתי שום שינוי בכמה פעמים האחרונות שהייתי - אז הפסקתי.
    לא ידעתי שיש להם גלוס כזה וכשקניתי ניסיתי אותו רק על היד והמאפרת לא אמרה כלום - לכן החלפתי כי ההרגשה לא הייתה נעימה.

    השבמחק
  11. אפרת: תודה רבה! :)
    "התשומי המרוכז" פשוט מחמם את הלב, וזה החלק הכיפי של היום הזה (אפילו שכבר רמעט ואין את כרטיסי הברכה היפים ההם).

    וניטי: תודה יקירה!
    אני כרגע גם בגישה כזאת.
    יש מצב אני שולחת את בן זוגי לסדנת יום הולדת אצל בן זוג שלך? גם אני רוצה חודש יום הולדת, איזה כיף לך!

    השבמחק
  12. הבולשת: תודה רבה :)

    קטרין: תכלס, יותר כיף לי 28 מאשר 18! ועדיף שישאר 28 כל הזמן :)
    מאחלת לך את אותו הדבר!

    מיטל: אני לומדת לאהוב את היום הזה. כאילו אם אני לא עושה כלום אז אני מתבאסת שהיום "המיוחד" התבזבז סתם ואז זה רק בעוד שנה. (אותו דבר קורה לי גם עם New Year).
    יש לי כבר 3 מברשות שלהם והן אחלה (חוץ ממברשת עיפרון).
    הסווטצ'ים של זויה הזה ברשת קצת לא ברורים. כשאקבל אותו אצלם גם השוואה עם קלי שתראי.

    השבמחק
  13. בכיף, רק קחי בחשבון שגם הרבה חברות שלי מתכוונות לשלוח את בני זוגן לסדנת יומולדת אצל בן זוגי, כך שיש תור...

    השבמחק
  14. אני חושבת שאת כבר יודעת טוב מאוד איך היום הזה צריך להראות עם היום כיף שעשית לעצמך!
    זהו, עכשיו את מסודרת :)

    השבמחק
  15. וניטי - בשביל מה סדנאות? עדיף לקצת תהליכים ופשוט לקחת את הבן זוג שלך....

    השבמחק
  16. אנונימי19/06/12, 15:28

    את יכולה לעשות מראות איפור וסווטצ'ים עם מוצרי השפתיים שקנית?
    והאם את ממליצה על הגלוס VIVA GLAM GAGA?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי!
      מוצרי השפתיים כבר לא ברשותי, אבל את יכולה למצוא סווטצ'ים שלהם בשפע ברשת.
      הגלוס מקסים, אבל לא משהו שלא ניתן למצוא במותגים האחרים. אם את אוהבת גלוסים עבים ודביקים - לכי על זה. אם לא - יש מספיק אלטרנטיבות אחרות.

      מחק

Related Posts with Thumbnails