13.1.11

סיכום שנת 2010 בלקים

השנה גיליתי את עולם הלקים במלואו. לא שזה לא עניין אותי לפני, כי תמיד אהבתי לעשות מניקור ולשים לק (שלרוב היה בצבעים רגועים) וגם הייתי עושה ציורים. פעם גם אהבתי ללכת למניקוריסטית וזה היה ממש פינוק בשבילי, עד שבאיזשהו שלב הבנתי שלמרוח לק אני יכולה יותר טוב לבד ולטפח את הידיים בעצמי. לכן התחלתי גם לקנות לקים ומוצרים משלימים.
בהתחלה קניתי בפארמים, בעיקר מוצרים של חברת Orly ו-Sally Hansen. אבל, בגלל המבחר הדל יחסית והמחירים לא כל כך זולים חיפשתי אלטרנטיבות אחרות וככה הגעתי למוכרי הלקים ב-eBay. בינתיים גם התחלתי לכתוב את הבלוג, ואת השאר רובכן כבר יודעות. 
בסיכום שלי אתייחס ללקים שיש ברשותי שהשתמשתי בהם הכי הרבה השנה ובעצם הכי אוהבתי אותם. אלך לפי קטגוריות של צבעים, כי אני לא יכולה לבחור 1 שהוא יותר מכולם, אלא בכל קבוצה של צבעים יש לי פייבוריט או שניים.

1. סגולים
הלק המנצח שלי הוא "Valerie של Zoya". בזכות הצבע העשיר והשימר הנוצץ. השנה היו הרבה לקים סגולים בגוונים שונים. הלק הזה מבחינתי המיוחד מכולם ופשוט יפיפה.
"Valerie"
מקום שני באותה הקטגוריה הולך ל-"First Class Ticket" של China Glaze. בגלל שהוא הצליח להיות שונה משאר הסגולים "המושחרים" שהיו השנה בשפע ובזכות הפורמולה המעולה.
"First Class Ticket"
2. ורודים
המנצח שלי כאן הוא "Let me entertain you" מקולקציית "Burlesque" של OPI. גם כאן, בדומה ל-"Valerie" יש צבע חי ועשיר, עם שימר ורוד מהמם וחגיגי.
"Let Me Entertain You"
3. אפורים:
המקום הראשון הולך ל-"Smokin' Hot" של Essie.  אחד הלקים היפים והטרנדיים של החורף. למרות הגוון הכהה וה"מלוכלך" שלו הוא מצליח למשוך תשומת לב ולקטוף מחמאות.
"Smokin' Hot"
מקום שני באותה הקטגוריה מגיע ל-"Kelly" של Zoya (ניתן לקרוא עליו בהרחבה בפוסט של מיטל). כי מאז שיש לי את שניהם קשה לי לבחור ביניהם. וכמובן בזכות הפורמולה המשובחת.
"Kelly"
"Kelly"
 4. כחולים
אף פעם לא ממש התחברתי ללקים כחולים. זה תמיד היה נראה לי צבע מוזר מידי לשים על הציפורניים. המקסימום שהצלחתי - זה להשתמש בלק כחול בפדיקור, וגם זה לעתים רחוקות מאוד.
מרגע שיצאה קולקציית ה-Swiss של OPI רציתי את "Ski Teal We Drop" די הרבה זמן אבל חששתי. בסופו של דבר הזמנתי אותו - ונכון להיום הוא הכחול האהוב עליי.
"Ski Teal We Drop"
5. כתומים
"Peachy Keen" של China Glaze. זה נכון שהלק הזה לא בדיוק כתום, אלא אפרסקי יותר (או "סלמוני"). הוא לא רק הכי יפה מכל הלקים הכתומים שיצא לי לראות ושיש לי (אולי רק "Tart Deco" של אסי יכול להתחרות בו), אלא גם אחד הלקים האהובים עליי באופן כללי.
"Peachy Keen"
6. אדומים / קורליים
כאן המקום הראשון הולך ל-"Teeny Bikini" של Orly. 
השנה לקים אדומים לא היו ברשימת המועדפים שלי, לכן גם כמעט ולא קניתי כאלה. למרות זאת, הלק הקורלי הזה כיכב על ציפורניי הרבה בקיץ הזה. הגוון שלו אדום זוהר עם נטיה ורודה, כזה שיראה יפה על כל אחת. 
יש לו גם כפיל: "Caribbean Coral" של סאלי הנסן, שניתן למצוא בפארמים.
"Teeny Bikini"
"Teeny Bikini"
מותג שיש לי ציפיות די גבוהות ממנו בשנה החדשה הוא China Glaze, מותג שמתאפיין בעיני בצבעים נועזים ומרקמים מיוחדים. מאוד אהבתי את קולקציית האביב שלהם (כמובן שהכל יחסי למה שחברות אחרות מציעות), כבר הספקתי להזמין 2 לקים ממנה ומחכה לקבל אותם בקוצר רוח.
OPI - אני מקווה שהשנה הם יעיזו קצת יותר מאשר בשנה שחלפה כי היו מעט מאוד לקים עם אפקט ה-WOW, או כאלה שיש להם פוטנציאל להפוך לקלאסיקה. הרגשתי ש-OPI די הלכו על בטוח.
Orly - אכזבת השנה אצלי. זה נכון שהסיבה היא שרוב הקולקציות בכלל לא הגיעו לארץ, אבל מצד שני כמעט לכל הלקים שיצאו השנה היה תחליף ראוי של מותג אחר. קולקציית Cosmic הייתה ההברקה היחידה שלהם השנה, אבל גם ממנה לא הזמנתי כלום כי שום צבע לא הרגיש לי "That's it".
Essie - בתחילת השנה בכלל לא התייחסתי למותג הזה ואת הלק הראשון שלהם קניתי בקיץ. לדעתי השנה הם קצת השתחררו מהצבעים הפסטליים והאדומים שלהם והפתיעו עם לקים נועזים יותר (יחסית לקולקציות האחרות). כמובן שבלטו במיוחד קולקציית סתיו וחורף עם גוונים סגולים מלוכלכים וגם חומים/סגולים המושחרים.
Zoya - תגלית השנה האישית שלי. מאז שניסיתי את 2 הלקים שיש לי, אני פשוט מאוהבת בפורמולה ובמריחה שלהם. אני רק מקווה שיהיו השנה צבעים מעניינים (כי לפי קולקציית האביב שלהם אני קצת פסימית).

זהו הסיכום שלי לשנה שחלפה.
ואסיים בשאלה: לאיזה מותג לקים יש לדעתכן פוטנציאל הכי גבוה להצליח השנה?

10 תגובות:

  1. איזה פוסט כייפי. יופי של סיכום!
    לא יודעת לענות על השאלה ששאלת בסוף. לדעתי לכל המותגים יש פוטנציאל להצליח יותר מבשנה שעברה - אבל זו לא חכמה גדולה :)

    השבמחק
  2. TEENY BIKINI בדיוק הצבע שלי! יש לו כפילים לדעתי גם אצל CHIC ו-COLOR CLUB(מותג שלא הזכרת בפוסט). דווקא מקולור קלאב אני מצפה לגדולות בשנה הקרובה. אני מרגישה שצ'יינה גלייז נותנים יותר מבחר בכל קולקציה ולכן לרוב יש להם פייבוריטים רבים.
    סיכום נהדר בכל מקרה!

    השבמחק
  3. וניטי: תודה! כשראיתי את קולקציות האביב התחלתי קצת לחשוש שחלילה לא יהיה לי מה להזמין :)) מקווה שהמצב ישתנה בקיץ. אני מהמרת על צ'איינה

    מרינה: תודה! אין לי עדיין קולור קלאב, לכן אין לי גם דעה אמיתית על הלקים שלהם. אולי השנה זה ישתנה, who knows.

    השבמחק
  4. בלונדה, הפתעת אותי עם ה- Teeny Bikini של אורלי במקום הראשון. אני חושבת שמצד אחד זו בחירה צפויה בתור גוון כל כך פופולרי למקום ראשון ומצד שני זה כל כך לא צפוי מבלוגרית לקים שתבחר כזה צבע כאילו לא מיוחד ומחדש. אהבתי בהחלט!

    מסכימה עם מרינה בקשר לקולור קלאב, חושבת שאם יש מותג שיכול להפתיע זה הוא.
    בכל מקרה כידוע המותג המועדף עלי זה ESSIE ולכן סביר שגם השנה יהיו לי הכי הרבה לקים ממנו.

    השבמחק
  5. דנרה: חחח :) האמת, כמה שהוא לא יחודי ויש לו מלא דיופים - חרשתי עליו כל הקיץ ונהנתי מכל רגע :) לכן אין לי שום לק אחר בקטגוריה הזאת שראוי למקום הראשון.

    השבמחק
  6. סיכום לסיכום?
    ZOYA VALERIE - אצלי הוא ב TOP ה WISHLIST
    בעיני הוא עשיר ומהמם למרות שלא ראיתי אותו בLIVE ןהןא של זויה אז עוד יותר, אהבתי את המברשת ואת המריחה.
    CHINA GLAZE - בשל הלקים שראיתי משלהם בפורום התעורר בי הרצון לקנות לקים ברשת
    בנתיים יש לי אחד אבל נראה לי שה 2011 יהיו עוד - מן הסתם דווקא מקולקציות 2010.
    Smokin Hot של Essie - מחכה על המדף שאדגום אותו - למה באפורים - קניתי אותו כסגול כהה, מקוה שלא אתאכזב. הראשון שיש לי מאסי הוא מרינו קול - ואני מאוהבת בגוון שלו ה"סגלפור" פחות ב"פורמולה" ובמברשת
    ZOYA KELLY - מיטל הזהירה אותי שהוא חפור ולא סגול אך אני התעקשתי. התאכזבתי שהוא לא בגול אך התלהבתי מהמברשת, מהמריחה ומהניגוד המהמם שהוא יוצר מולך עור הידיים. אם אני לובשת אותו עם סריג סגול - מודגש בניואנס הסגול שלו וזה יפה.הוא פחות כהה ממה שנראה על גלגל הציפורניים.
    ביננו קטונתי מסיכומים, אמנם אני מורחת לקים מאז גיל 17 ותמיד היו לפחות 40 ויותר (היום כמעט 80) אבל קניתי לפי גוון וצבע, לא נתתי דעתי על איכות המריחה המברשת וכו.
    מה שכן אף אחת טרם הזכירה את REVLON - מגיע להם איזכור ולו בשל עמידות הלק.
    ישר כוח על הסבלנות לסכם!!!

    השבמחק
  7. דבר ראשון אהבתי! אהבתי גם את אופן החלוקה. אני משערת שזה יוצא יותר מסודר ככה כי באמת יש לקים שקשה לשים אחד מול השני...

    סגולים - את שניהם מאוד אהבתי! הולרי נמצא גם אצלי ברשימה, אבל הפירסט קלאס טיקט לא עבר בגלל שהוא לא מיוחד (כמו שציינת). אבל אין ספק שהוא יפה ומחמיא. ואת יודעת מה, מגיע לו :)

    ורודים - מעולם לא הייתי טיפוס של ורודים למרות שיש לי כמה כאלה (שששש!) מה שכן, הקישור שצירפת שם לא עובד..

    אפורים - איתך לגמרי עם הקלי, אבל לא ממש עם הסמוקין הוט. לא אומרת שהוא לא יפה, אני פשוט מעדיפה את שאנל על פניו.

    כחולים - מאוד אוהבת כחולים ודווקא אותו אין לי! יש לי חבר אחר Yodel me on my cell שמאוד מזכיר אותו. ואין ספק שמדובר על צבע יפיפה! אבל מכיוון שלא הרגשתי שמדובר פה ב"ואו" גדול וחידוש העדפתי לוותר על להזכיר אותו.

    כתומים - אני לגמרי איתך עם הפיצ'י קין :) מה שכן, לא הבנתי למה לא הכנסת אותו עם האדומים/קורליים..

    אדומים/קורליים - הטיני אין בקיני לא ממש כוס התה שלי. אבל גם באדומים אני די קשה..

    מסכימה עם הנאמר מעלי, את צריכה לדגום את קולור קלאב :) מגיע להם! ולדעתי הם באמת יפתיעו אותנו השנה כמו שהם מרבים להפתיע.
    מסכימה איתך לגבי שאר החברות. למרות שעבורי, זה שאסי הפתיעו קצת בשתיה קולקציות האחרונות לא מבטיח כלום להמשך (ראי קולקציית אביב 2011...)

    השבמחק
  8. אפרת: לא נראה לי שחידשתי כאן למישהו עם הבחירות שלי, אבל אני מרוצה מהתוצאה.
    על VALERIE אין בכלל ויכוח מבחינתי. צ'איינה גלייז מעולים באיכות שלהם ובצבעים, השקעה שווה.
    את REVLON ניסיתי בפעם הראשונה רק שבוע שעבר, לכן הם בכלל לא ברשימה שלי כרגע כי גם אין לי דעה עליהם כרגע.

    השבמחק
  9. מיטל: תודה!
    (תיקנתי את הקישור על הדרך :)
    PEACHY KEEN כתום בעיניי ולא קשור לקורליים. הוא בכלל נראה לי צריך קבוצה כלשהי משלו, כי הוא באמת צבע שקצת קשה להכניס למשבצת מסויימת.
    דווקא החלק הצבעוני של קולקציית האביב של קולור קלאב נראה לי מעניין (בטח בגלל שיש שם כמה סגולים, מה יהיה איתי?! :))

    השבמחק
  10. אפרת - אני דווקא התייחסתי ל- Midnight Affair של רבלון שהוא מהמם לדעתי בפוסט "שחור בצבעים מטאליים".
    אבל בשורה התחתונה אני לא חושבת שהלקים שלהם ראויים להיכנס למקומות ראשונים, לא מבחינת מגוון ולא מבחינת איכות מול תמחור. הם פשוט לא שם.

    http://danrasvault.blogspot.com/2010/11/blog-post_20.html

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...