22.12.10

Zoya - Valerie

זאת הייתה הפעם הראשונה שהזמנתי לק של Zoya. אמת היא שלרוב לא התייחסתי כל כך לקולקציות שלהם, אין לי מושג למה. את הפלא הסגול הזה ראיתי לראשונה בבלוג של מיטל וממש התלהבתי ממנו.

הלק יצא כחלק מקולקציית החורף האחרונה של Zoya שנקראת "Flame". שאר הצבעים לא כל כך מעניינים בעיניי, חוץ מ-Lisa (השימר האדום-ורוד) שאני עדיין מתלבטת לגביו.

"Valerie" הוא שימר סגול מהמם, חי ונוצץ. נראה גם קצת "ומפירי" על העור הבהיר שלי, אבל זה מה שאני אוהבת בו. הוא יפיפה ברוב התאורות, במיוחד בשמש ובתאורה ביתית. וכמובן שאין על פלאש של מצלמה כדי לראות את השימר "בפעולה".
המברשת מזכירה לי את Essie, יחסית דקה. ולמרות זאת המריחה שלו פשוט תענוג! המרקם שלו קצת סמיך, לכן קל מאוד לשלוט במריחה ולא לברוח מגבולות הציפורן.
הוא אטום לגמרי מהשכבה הראשונה, אבל אני תמיד עם שתיים.
העמידות כרגע לא משהו בכלל. אני לא יודעת אם להאשים את המרקם הסמיך שלו או את המייבש שלי ("Insta-Dri") שכבר בדרך לפח כי הוא לקראת הסוף של הבקבוק וממש "עבה". אני מחזיקה עם הלק הזה יומיים במצב המושלם ללא צ'יפים, די מבאס.
ההסרה קשה ומעצבנת, לא ציפיתי למשהו אחר מלק כל כך שימרי.
מסיר הלק שלי של Orly לא מצליח להוריד אותו כמו שצריך וזה לוקח מלא זמן. לכן איתו אני משתמשת במסיר לק רגיל של Life עם אצטון, שמצליח להוריד אותו בזמן יותר קצר ועם פחות ליכלוך.
הזמנתי את "Valerie" מ-eBay, כי רציתי רק אותו ולא רציתי לעשות הזמנה גדולה. מצאתי מוכר נחמד - lacquered.me, שיש לו מבחר ענק של Zoya במחירים סבירים (יצא לי 10 וקצת דולר כולל משלוח). המשלוח הגיע תוך שבוע וארוז טוב. הזמנתי ממנו שוב, וכרגע מחכה לי בדואר "Kelly" שגם מזמן רציתי.

23 תגובות:

  1. אהבתי לגמרי, זה סגול חצילי שימרי.

    השבמחק
  2. Standing ovation: לגמרי!

    דנרה: זה הגוון הסגול שאני הכי אוהבת בלקים!

    השבמחק
  3. דבר ראשון הוא מעלף עליך!
    דבר שני, ההסרה שלו היתה סבירה בעיני עם מסיר לק ללא אצטון של קיוטיק שניסיתי לאחרונה.
    הקלי בדרך אלי גם כן! מקווה מאוד להגיע לדואר היום ולגלות שמחכה לי פתק של חבילה.
    הוא יהיה הראשון שאסקר כי הוא הכי מסקרן אותי :P

    ואגב, אתמול קפצתי לאיזה מקום שאנחנו עובדים איתו ואחד החבר'ה שם שרואה אותי לא מעט נגנב לגמרי מהלק הזה! הוא אמר שהוא בחיים לא ראה לק כזה שפשוט אי אפשר לומר באיזה צבע הוא!
    הבטחתי לו להמשיך ולהפתיע אותו עם לקים משוגעים ומגניבים! :)

    השבמחק
  4. מיטל: תודה!
    איזה מסיר לק זה בדיוק ומאיפה קנית?

    איזה תיזמון עם Zoya אה? שלי כבר הגיע פשוט התעצלתי ללכת לדואר בבוקר.

    הצבע שלו מזכיר לי נייר כסף סגול כהה כזה.
    גם שימרים קשה לפספס בדרך כלל.

    השבמחק
  5. זה מסוג הלקים השימריים שתמיד נראים לי זולים. איכשהו עלייך הוא לא נראה זול, ואני מתרשמת לטובה מהצבע העמוק והיפה שלו. זה ממש לא מסוג הלקים שהייתי שוקלת לקנות, אבל התמונות שלך (במיוחד השתיים הראשונות) קצת עושות לי חשק לנסות אותו...

    השבמחק
  6. וניטי- זה באמת מסוג הלקים שלא כדאי לפספס!

    עדן- אנחנו ממש מתואמות, הא?
    אצלי אין דבר כזה "התעצלתי ללכת לדואר"!!!! אני שם עם "אור ראשון" חבל לך על הזמן!
    אני תוהה כמה הוא דומה לפרדוקסל ולסמוקין הוט. זה הסווץ הראשון שלו שאני הולכת לעשות.
    אבל לצערי כמו שאמרתי הוא עדיין לא הגיע (בדקתי עכשיו את התיבה :() מחר בסוף היום גם הולכת לבדוק מה'ניינים מקווה שהחבילה כבר תגיע, אוף!

    השבמחק
  7. סגול כמו שאני אוהבת! לי אין לקים של זויה ואני עדיין מחכה ללק שיגרום ללבי לרטוט מרוב יופיו...

    השבמחק
  8. וניטי: אני תמיד חשבתי ששימרים זה לא בשבילי. אחרי שניסיתי פעם ראשונה התברר שאני מזה אוהבת נצנצים! בעיניי נצנצים בזהב עלולים להיראות קצת זולים, אבל סגול קשה לקלקל.

    מיטל: גם אני בדרך כלל רצה לדואר ברגע שיש לי את הפתק. פשוט כל השבוע הזה אני מזה עייפה, ועוד מכלום.
    אני לא חושבת שהוא דומה לסמוקין הוט לפי הסווטצ'ים שראיתי ואני מאוד מקווה שצודקתי.
    אני מבקרת בדואר קצת יותר מידי :))

    השבמחק
  9. מרינה: זה לא קורה הרבה כשיש הרבה לקים ומבחר אינסופי שלהם. לי גם קשה "להתרגש", אבל אני ממש ממש אוהבת את לק הזה.

    השבמחק
  10. גם אני אוהבת נצנצים, אבל פחות בצורה של שימר ויותר בצורה של גליטר.
    על כל פנים, בלק הזה באמת יש משהו מיוחד!

    השבמחק
  11. אהבתי, אהבתי, אהבתי את הצבע הזה!

    השבמחק
  12. וניטי - אני מתווכחת ביני לביני אם הוא אכן "רק" שימר או שהוא סוג של גליטר. כדאי לנסות!

    עדן - יודעת על מה את מדברת! אני גם נהיתי חולת דואר! לפחות מאז שעברתי דירה אני לא שם 5 ימים בשבוע חחחח

    השבמחק
  13. וניטי: יש מצב שאני בדרך לגליטרים :))

    אורית: אי אפשר שלא לאהוב אותו, הוא מקסים!

    מיטל: הפקיד בסניף שלי (היחיד שעובד שם, כי זה סניף פיצי) כבר מסתכל עליי מזה בחשדנות :))

    השבמחק
  14. חחחח

    מזכיר לי שמישהו שאל אותי מה אני מזמינה כ"כ הרבה אז הראתי לו שהפעם קיבלתי אבקה לבנה! (הפודרה המדהימה של Ksarit) הוא נקרע מצחוק

    השבמחק
  15. הוא כל כך הולם אותך, הניגוד של הצבע עם בהירות העור ממש משגע. ת ת ח ד ש י !
    איזה כיף להגיד "גם אני מחכה ל KELLY , כל פעם שנכנסתי לאתר של זויה, הוא הציץ שם מלמטה "קני אותי קני אותי" אז הודות למיטל כשתגיע אליה החבילה גם לי יהיה.
    אני מקוה שהוא לא ממש דומה לסמוקין הוט, אני רוצה גיוון וגם ככה הסגולים שולטים במלתחת הלקים לי (אמרנו "נלבש" אמרנו) איך אתן מציעות לקרוא: אוסף הלקים שלי? גם בזה אפשר לדון (אני פשוט קוראת: הלקים שלי)
    יש סופ"ש הגיע)

    השבמחק
  16. תשמעי, אין לי דרך להסביר את זה, אבל מאז שפרסמת את הפוסט הזה אתמול הלק הזה לא יוצא לי מהראש. אני מוצאת את עצמי חוזרת שוב ושוב לבלוג שלך ומסתכלת על התמונות האלה כמה פעמים ביום!
    אני לא זוכרת מתי קרה לי דבר כזה...

    השבמחק
  17. מיטל: כאילו בדואר זה 2 קבוצות: הזקנים עם החשבונות שלהם וכו' והמכורות להזמנות מחו"ל.
    הרגת אותי עם האבקה הלבנה :)))

    אפרת: תודה רבה!
    גם לי KELLY קרץ כבר די הרבה זמן. הם דומים ושונים. אני אוהבת את שניהם בבקבוק (עוד לא ניסיתי את קלי).
    כשיש הרבה לקים זה בהחלט אוסף.

    השבמחק
  18. וניטי: התמונות שלי מהפנטות אנשים :)))
    סתם, הוא באמת לא כמו שאר הסגולים.
    כשאני חושבת על זה, יכולת לראות אותו ב-LIVE כשפגשת את מיטל היום?

    השבמחק
  19. משהו כזה.. רק תוסיפי גם את התאילנדים וסגרת את העניין...

    השבמחק
  20. פשוט צבע משגע ומאד מחמיא לך ! =)

    השבמחק
  21. וואו! צבע מעלף! וכרגיל לא נמשיך לדבר על הציפורניים היפות שלך [קנאה , ירוק, קנאה] :-D

    השבמחק
  22. mayane21: תודה!

    הבולשת: תודה!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...