6.12.10

OPI - Ski Teal We Drop

מזמן לא דיברנו כאן על לקים!
הפעם מדובר בלק של OPI מקולקציית "Swiss" הסתווית/חורפית.
מי שפחות או יותר מכירה את הטעם שלי בלקים יודעת שצבע מהסוג הזה לא אופייני לי כל כך, אבל משהו בו עשה לי את זה מהתחלה שראיתי את הסווטצ'ים של כל הקולקציה (הוא היחיד שהזמנתי ממנה).

מדובר בלק בגימור קרם ומאוד גלוסי. 
הגוון הוא כחול כהה עם רמז ירוק (כשמו - Teal). אני חושבת שהתחברתי לגוון הזה כי הוא יחסית כהה ורגוע, אבל ממש לא שגרתי.
עם פלאש
המריחה מעולה וגם מאוד נוח לי בזמן האחרון עם המברשת הרחבה של OPI, כל האחרות מרגישות לי צרות מידי ולא נוחות. העמידות - ממוצעת, לא מהגבוהות שראיתי אבל לא גרועה. 
וההורדה שלו מעצבנת: בגלל שאני משתמשת בבסיס/מחזק באופן קבוע הוא לא הכתים לי את הציפורניים (כרגע אני עם Hard as Nails שך סאלי הנסן), אבל כן ליכלך את כל העור שמסביב. נדרש לי יותר זמן מהרגיל כדי שהידיים יראו נקיות.

למרות החסרונות המעטים שלו, הלק הזה מהמם בעיני וחורפי משהו! הגימור שלו מהמם והוא קוטף מחמאות בכל הזדמנות (תענוג כפול :)
***
בחודש האחרון גם קיצרתי את הציפורניים עד המינימום האפשרי (בתמונות כאן הן כבר טיפה ארכו) משתי סיבות: כנראה בגלל שינויי מזג האויר והיובש הן שוב התחילו להתפצל ולזה נכון להיום שום דבר לא עוזר. 
הסיבה השניה זאת אהבתי הישנה: הפסנתר. סיימתי 7 שנים של בית ספר למוסיקה (פסנתר קלאסי) ואני לגמרי מאוהבת בכלי נגינה הזה. בעצם הגשמתי לי חלום ישן וקניתי פסנתר חשמלי (חלמתי על אמיתי אבל הוא שוקל קרוב לטון ולא מתאים לדירה שכורה). לנגן פסנתר עם ציפורניים ארוכות זו משימה בלתי אפשרית. כבר כמעט שכחתי איזה כיף זה לנגן (אפשר גם לחבר אוזניות ולא להפריע לשכנים :) ולפתעתי הידיים גם "זוכרות".
הנה הבייבי החדש:

מאחלת לכל מי שחיכתה לסתיו אמיתי ולגשם (כמוני) שזה ימשיך ככה. מקנא נורא במי שנמצא כרגע באירופה ונהנה ממלא שלג ואוירה חגיגית. 

ולכל הקוראות היקרות: חג חנוכה שמח!




25 תגובות:

  1. ובכן, בעודי מתוסכלת ברגעים אלה מלק כחול טורקיז (קרקל מעצבן) שממאן להתנקות מציפרני ונמרח גם על עור בידיים , הפלא ולפא הלק הכחול כהה האלגנטי אצלך מדויק ומתוקתק,לא נמרח הצידה, אין כתמים בעור. יפה לגוון עור ידייך ומתאים בדיוק למזג באויר הסוער מבעד לחלוני הירושלמי? איך את עושה את זה?

    השבמחק
  2. אפרת: ברוכה הבאה לבלוג!
    ניסחת את זה יותר מדויק ממני, אני אוהבת אותו כי הוא כחול אלגנטי! לא נמרח לי לצדדים ולעור כי אם זה קורה לי תוך כדי מריחה (במיוחד על יד ימין) אני ישר מנקה את העודפים ומתקנת ולא מחכה עד שזה יתייבש.
    בטח קפוא עכשיו בירושלים, לא?

    השבמחק
  3. תתחדשי (גם על הפסנתר וגם על הלק)! שניהם נראים מעולה! :)

    פיצולי ציפורניים זה אחד הדברים המעצבנים. אצלי זה קורה בעיקר בתקופות מבחנים, כשאני בלחץ (יחד עם נשירת שיער מאסיבית).

    השבמחק
  4. אירנה: תודה! זה ידוע שדברים כאלה עלולים לקרות מלחץ וסטרס. הבעיה איתי כאן שאני לא בסטרס ואפילו בתקופה קצת משועממת :)) אז אני כרגע מאשימה את חילופי העונות (עד להודעה חדשה).
    שונאת תקופות מבחנים, מאחלת לך לעבור את זה בשלום!

    alluring_mum: thanks! I'm in love with this color. )and it looks gorgeous on you too!

    השבמחק
  5. הגוון הזה מהמם עדן, מזכיר לי את הכחול של ליברטי אוף לונדון של מאק ואת גוסיפ משהו של קולור קלאב.
    בכל מקרה, הציפורניים לדעתי הרבה יותר יפות ככה, יש לך מבנה מאורך כמו אצלי אז ציפורניים קצרות הן לא ממש קצרות גם ככה.
    תתחדשי על הפסנתר, כיף גדול!
    חג שמח וכמו שאפרת הזכירה, בירושלים היה היום גשם בלי הפסקה ומאוד קר אבל זה כיף.

    השבמחק
  6. דנרה: היה גם עוד איזשהו דיופ שלו של American Apparel נדמה לי שנקרא "Peacock". אבל יש לי חיבה גדולה ל-OPI :)
    עכשיו גם הרבה יותר נוח לי עם האורך הזה, רק שלא יתפצלו!
    אצלי ברמת גן שמעתי רק סערה בלילה ולא היה לי חשמל כל הבוקר.הלוואי שכבר יהיה יותר קר במרכז, קניתי צעיפים יפים :)

    השבמחק
  7. תודה :)
    וחילופי עונות תמיד אשמות בדברים מוזרים שקורים :)
    אגב - מסכימה איתך לגבי הקור במרכז. כ"כ הרבה יותר אופציות לבוש :)

    השבמחק
  8. איזה גוון חורפי ואפלולי - בדיו כמו שאני אוהבת..שימחת אותי עם הפוסט הזה!

    (ונעים להכיר..בפייסבוק אני סיוון ברלין)*

    השבמחק
  9. אוי כמה שאני חושקת בפלא הזה...
    הוא מהמם עלייך!

    השבמחק
  10. sivi massivi: ברוכה הבאה! סוף סוף גם בחוץ חורפי ולא רק על הידיים שלנו :)

    dmorrigan: ברוכה הבאה! תודה רבה! ולכי על זה, יש לו צבע ממש מיוחד

    השבמחק
  11. גברת Edenable !
    אני הייתי מאוד מופתעת לראות את הבלוג הזה!
    את האהבה שלך לדברים יפים ואיפור יפה אני מכירה :))) אבל לא ידעתי שזה הפך להיות בלוג שלם!
    הבלוג ממש יפה! :)))
    דורינה.

    השבמחק
  12. הצבע משגע! מאוד מאוד מתאים לך

    כל אורך של ציפורניים יפה לך,
    ובעיקר תהני מהאהבה הישנה!

    השבמחק
  13. דורינה: איזה קטע! :))) ברוכה הבאה!
    עם הזמן הסתבר שהבלוג הזה הוא כיף לא פחות מה איפור ושאר הדברים שאני אוהבת! כיף לשמוע ממך ומקווה לראות אותך כאן עוד!

    Peacha: תודה!

    השבמחק
  14. הצבע של לק באמת מאוד יפה! את משפיעה עלי עם הצבעים הכהים. בסוף שבוע קניתי שני לקים של ESSENCE גוון חום וירוק כהה.

    הפסנתר החשמלי פשוט מהמם! הוא נראה כמו פסנתר אמיתי. תהני ממנו!
    כל הכבוד שהקרבת את ציפורניים למען התרבות :-)

    השבמחק
  15. קטרינה: תתחדשי על הלקים! ואני מחכה לדיווח (רצוי עם תמונות :) איך האיכות שלהם כי עוד לא ניסיתי את ESSENCE
    בנוסף לזה אני מסירה מעצמי כל אחריות להידרדרות שלך ללקים :)))

    השבמחק
  16. ESSENCE הייה היחידי שמצאתי בינתים מהחברות של לקים שדיברנו עליהם.
    עוד לא ניסיתי את החום ואת הירוק, אבל כן עשיתי לבד פרמצ'. מצאתי מדבקות מיוחדות שמדביקים על הצפרן על מנת לצייר את הקו הלבן ישר ויפה.
    אז השבוע אני עם פרנצ'- להרגשתי עדין מידי לחורף. שמעתי גם שזה המניקיור היחידי שמותר במקומות עבודה בהן קיים קוד ליבוש.
    המריחה של לק לבן הייתה רגילה ו- TOP COVER הייתי צריכה לשים 3 פעמים, כי לדעתי הוא הייה דליל מדי.
    אפרופו עדין- יש לי שני בשמים עם ריח כבד יחסית שלא יכולתי לשים בחום הישראלי. עכשיו בחורף האירופאי הריחות האלה לא נראים חזקים מדי וגם מתאימים למצב הרוח החורפי בדיוק כמו כל הצבעים של לקים שאת מפרסמת לאחרונה!

    השבמחק
  17. edenable: "בנוסף לזה אני מסירה מעצמי כל אחריות להידרדרות שלך ללקים :)))"
    כמובן! אני התחלתי לקחת ויטמינים והציפורניים שלי התחילו לגדול- זאת הסיבה העיקרית שאני עושה מניקיור מסודר!! את בכלל לא משפיעה עלי, בכלל לא! :-) :-)

    השבמחק
  18. לק מהמם!אני מאוד אוהבת גוונים כאלה, יש לי את יודל מי און מי סל שהוא גם מזכיר אותו למרות שנראה לי שהנוכחי יותר כחול ממנו ואולי גם טיפ טיפה יותר בהיר? לא בטוחה בעניין הזה.

    איזה כיף שחזרת לנגן! לי מעולם לא היה את זה בנגינה..
    אבל אני מקווה לחזור ללמוד גרמנית שזה תחביב חדש שאני מאוד אשמח להמשיך :)

    השבמחק
  19. מיטל: תודה! נראה לי שדווקא ה"יודל" יותר בהיר. למרות שבסווטצ'ים ברשת רוב הלקים נראים בהירים יותר מאשר במציאות.

    לפני כמה חודשים רציתי גם ללמוד שפה חדשה (גרמנית או צרפתית נראה לי) וביררתי בכמה מקומות, כולל "דיאלוג" שאמרת לי עליהם. אבל מה זה המחירים האלה?! ויתרתי על זה בינתיים כי הסתבר שזה תחביב די יקר

    השבמחק
  20. זה בהחלט תחביב יקר..
    דיאלוג הכי נורמלים מבחינת מחיר אבל מה שקורה זה שהקורס ברמה ב' פשוט לא נפתח! כי אין מספיק נרשמים.. ואז נתקעתי..עכשיו אני רוצה ללמוד פרטי קצת, נראהאיך ילך..

    השבמחק
  21. מיטל: אם את התכוונת ללימודי גרמנית. אולי כדאי לך לבדוק במכון גתה בת"א. אני למדתי שם והייתי מאוד מרוצה מאיכות השיעורים. המחיר הוא גם סביר, בערך כמו כל קורס באוניברסיטה.

    השבמחק
  22. הי קטרינה,
    ביררתי אצלם, אבל זה ממש לא נוח לי להגיע לת"א..

    השבמחק
  23. הצבע יפה. גם עלי הוא עשה רושם כשראיתי את הקולקציה הזו של OPI (שממנה ממש לא התלהבתי). יפה לך ציפורניים קצרות. כמו שדנרה אמרה - המבנה המאורך שלך גורם להן להיראות ארוכות. הלוואי עלי מבנה כזה!
    ותתחדשי על הפסנתר!

    השבמחק
  24. וניטי: תודה!
    הציפורניים שלך לא פחות יפות!
    אני גם לא התלהבתי מהקולקציה הזאת, אהבתי כמה צבעים אבל לא ברמה של להזמין אותם.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...