11.12.10

Essie - Smokin' Hot

סוף סוף "הפלא" הזה הגיע לידיי. וגם בדיוק בזמן כי הבטיחו לי חורף וסערה.
חודש נובמבר עבר עליי בסימן של אי דחיית סיפוקים, לכן התחדשתי בדי הרבה מוצרים, בין היתר ב-3 לקים ועוד 2 בדרך, מברשות של סיגמה, 2 מוצרים של CND וכו. את הלק הזה הזמנתי יחד עם עוד לק של צ'איינה גלייז מ-eBay (מ-Beautyzone2007) ולהפתעתי הם הגיעו תוך 4 ימים!

דובר עליו כל כך הרבה, בין היתר בבלוג של מיטל ובבלוג "מה בבקבוק" של וניטי, שהאמת אין לי הרבה מה להוסיף.
צבע חורפי מושלם שאני מאוד אוהבת! מה שכן בבקבוק הוא נראה יותר בהיר מאשר על הציפורניים. בבקבוק הוא גם נראה טיפה יותר סגול ממה שהוא באמת.
בכל תאורה הצבע גם שונה. בתאורה ביתית הוא נראה אפור כהה, באור יום אפור עם רמז סגול, ובשמש - סגול כהה מעושן.
המריחה מעולה כרגיל. בשכבה הראשונה הוא די דליל אבל השכבה השניה הופכת אותו למושלם. הגימור סופר גלוסי.
עם פלאש
התמונות צולמו אחרי 3 ימים איתו ובשתי הידיים הוא מחזיק נפלא ואין קילופים (אפילו קטנים ביותר). העניין הזה די משמח אותי כי בזמן האחרון הלקים מתקלפים אצלי אחרי יומיים.

אני מודה שהוא לא ריגש אותי כמו שציפיתי אבל הוא בהחלט גורם לי להתבונן בציפורניים שלי לעתים תכופות יותר.
לק מומלץ למי שאוהבת צבעים כהים ו"מלוכלכים" על הציפורניים שלה גם בגלל הגוון וגם בגלל האיכות המעולה.

17 תגובות:

  1. איזה קטע - לפני שהבנתי על איזה לק מדובר ראיתי רק את התמונה ואמרתי לעצמי - לא יכול להיות שהיא עושה שוב פוסט על הלק מהפוסט הקודם. ואז קלטתי Essie מהכותרת, והבנתי שזה לא אותו לק אבל משהו ממש דומה. תמיהתי אפילו התגברה כי לא זכרתי לק כחול כזה של אסי - בטח לא מהתקופה האחרונה, וכשקלטתי שזה סמוקין' הוט נפלט לי "אה" כזה של אסימון שירד. הוא ממש כחול אצלך ואלגנטי ונקי. למה כל הלקים נראים עלייך כל כך אלגנטיים ונקיים? אפילו המטונפים לא נראים מטונפים עלייך. אני חושדת בך שאת מנקה אותם לפני המריחה. אין לי הוכחות לכך אבל אני מזהירה אותך מראש שאם אגלה שזה מה שאת עושה אדווח למשטרה. את במעקב!

    השבמחק
  2. It really does look dark smoke!

    השבמחק
  3. הלק יפה אבל מאז שקיצרת את הציפורניים הלקים נראים הרבה יותר יפה עליך. פשוט האורך של הציפורנים לא גונב את ההצגה מהלק עצמו.

    השבמחק
  4. אנונימי11.12.2010, 15:18

    הלוואי ולקים היו נראים עליי ככה אחרי 3 ימים... :(

    השבמחק
  5. וניטי: לא יכול להיות, הם שונים לגמרי ואסי בכלל לא כחול (אולי יש הבדלים במראה של צבעים במסכים שלנו??)
    לגבי הליכלוך - "מי שלא נתפס - לא גנב" לכן אני מצהירה כאן שאני חפה מפשע!

    alluring_mum: because of that I love it

    דנרה: כיף כפליים! כי בהתחלה קצת התבאסתי כשקיצרתי, אבל היום אני מסכימה לחלוטין עם מה שאמרת וגם יותר נוח לי.

    השבמחק
  6. אנונימי: גם אצלי זה לא קורה בדרך כלל. גג יומיים במצב מושלם וגם לא בכל הלקים. בגלל זה הייתי די מופתעת. אני חושבת שאצלי זה קורה בגלל שהציפורניים חלשות ורכות עכשיו, לכן הלק לא מצליח להחזיק עלין מעמד.

    השבמחק
  7. עדיין כל לק שתשימי יושב עלייך בול.
    אני מאוד אוהבת את הצורה של הציפורניים שלך!
    והלק יפיפה=]

    השבמחק
  8. אח הקינאה שלי בציפורניים המהממות שלך! איזה גוון הורס! :) אין לק שנראה עלייך רע יקירתי , הכל נראה עלייך מושלם!

    השבמחק
  9. סליחה שאני לא מקורית: הצבע כל כך יפה לגוון העור שלך ויפה עלייך. הוא מהמם, כמכורה ללקים סגולים אני רוצה אותו ו...אוטוטו הוא גם יגיע אליי!!!
    יש יש יש!!!! אז אם שלושתיכן מצאתן צורך לעשות עליו פוסט משמע הוא יפיפה. מה שכן מבטיחה לא לעשות עליו עוד פוסט (אולי רק להשוויץ בו בפורום?)
    תתחדשי.

    השבמחק
  10. אני אוהבת לקים כאלה-סגולים, מעושנים ומלוכלכים,הכל בחבילה אחת.
    וציפורניים קצרות מתאימות לך אפילו יותר

    השבמחק
  11. mayane21: תודה!

    הבולשת: תודה! (הסמקתי :)

    אפרת: תתחדשי מראש! (והוא כן שווה פוסט כי הוא יפייפה)

    מרינה: נראה לי שבאופן רשמי אלו הצבעים של החורף הזה.

    השבמחק
  12. ואו! הוא נראה עליך פשוט מדהים!
    עושה לי חשק לשים אותו שוב (למרות שברור לי שהוא לא יראה מושלם כמו עליך :))
    גם עלי הוא היה מאוד עמיד, מה ששימח אותי כי אני ואסי לאו דווקא כאלו חברים..

    השבמחק
  13. מיטל: נראה לי עכשיו זה הטיימינג המושלם לשים אותו. אני ואסי גם לא ממש "חברים", כי אני עדיין מעדיפה את OPI בגלל המברשת ובכלל. אבל אותו הייתי חייבת להשיג.

    השבמחק
  14. איזה צבע מקסים ! Me Like :-))))
    אוהבת צבעים כאלו לחורף.....

    השבמחק
  15. Tuli: תודה! אני חושבת שבחורף יהיה לו הרבה שימוש אצלי

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...