25.12.10

CND - Speedey Top Coat

זה היה הניסיון הראשון שלי עם המוצר של CND. יחד איתו נרכש גם Cuticle Eraser שלהם, שעדיין אין לי דעה מגובשת עליו.
אין לי מושג כרגע למה הזמנתי דווקא אותו ולא מייבש אחר כלשהו. כנראה שהתחשק לי לנסות. "Insta Dri" האוהב שלי של סאלי הנסן החליט להסמיך ולבעבע מוקדם מהרגיל (קצת לפני חצי בקבוק) ושוב פעם ניסיתי למצוא לו תחליף ראוי. 
"Speedey" אמור להיות טופ שגם מייבש את הלק מהר וגם מגן על הצבע מדהיה.

אתחיל מהסוף: זה ממש לא מייבש, ומי שמצפה ליבוש מהיר של לק שלא תתקרב אליו. 
אני בדרך כלל מחליפה לק מאוחר בערב אחרי העבודה (רצוי מול הטלוויזיה). כשאני משתמשת במייבש של סאלי הנסן, אחרי 10 דקות אני כבר יכולה לגעת בציפורניים ואחרי שעה ללכת לישון בידיעה שהלק התייבש לגמרי ואני לא אקום בבוקר ככה:
פרינט של סדין על הלק - לא בבית ספרנו
התאונה קרתה כששמתי לק בערב כהרגלי ועוד חיכיתי יותר משעתיים עד שהלכתי לישון. בתמונה אני עם "Smokin' Hot" של אסי. ניסיתי את הטופ הזה גם עם לק קרמי של OPI והתוצאה הייתה זהה. את המראה של "Valerie" של זויה הוא בכלל הרס וזה היה נראה לא גלוסי ולא נוצץ.
לי אין סבלנות לדברים האלה וגם אין זמן, לכן החלטתי לתת לו עוד צ'אנס פעם או פעמיים ואם זה עדיין לא הולך אז לא אשתמש בו יותר.

בתור Top Coat רגיל הוא נהדר (בתנאי שמתישהו הוא מתייבש ולמי שמשתמשת בו יש כוח לחכות לזה).
המרקם שלו דליל ומאוד נוח למריחה למרות המברשת הדקיקה. מתקבלת שכבה אחידה וגלוסית (במקרה של לק בגימור קרמי, על שימרים הוא לא עובד לחלוטין מבחינתי). הוא גם 3FREE.
במקרה של "Smokin' Hot" לא הורדתי את הלק אחרי "התאונה" שבתמונה למעלה כי פשוט לא היה לי זמן והייתי עם הלק 3 ימים. לא היו לי צ'יפים בכלל, שזה לא אופייני לי בכלל. אני חושבת שזה בזכות הטופ, אבל הנושא עוד יבדק לעומק.

שורה תחתונה: לא ממליצה על המוצר הזה, למרות היתרונות האפשריים שלו. 

בינתיים הזמנתי מ-eBay את הסאלי הנסן שלי, ששילמתי עליו הפעם קצת פחות מ-30 שקל (לעומת 50 ש"ח עד 70 ש"ח בפארמים בארץ). על הכוונת גם "Mega Shine" של סאלי הנסן גם ו-"Rapi Dry" של OPI. 

12 תגובות:

  1. אני קניתי את ה- air dry שלהם ואני דווקא מרוצה ממנו ממש.

    השבמחק
  2. אויש.. זה כזה מבאס הקטע הזה!
    אבל לכולנו זה קורה מדי פעם.
    גם אני כמוך מורחת בלילה מאוחר מול הטלוויזיה, אף פעם אני לא ממש מוצאת לזה זמן אחרת הייתי מחליפה כל יומיים.

    ה- Mega Shine זה המוצר היחיד של הנסן שגם על הכוונת שלי אבל יקח עוד הרבה זמן עד שאתפנה לרכוש ולנסות אותו, יש כמה בתור לפניו...

    השבמחק
  3. מורן: לא שמעתי ביקורות רעות על AIR DRY, אבל אחרי הניסיון הזה לא יודעת אם אנסה אותו. אני חייבת מייבש מהיר כי אין לי סבלנות לפשלות במריחה.

    דנרה: עם סאלי הנסן זה אף פעם לא קרה לי, גם עם הלקים העבים ביותר שלי.

    השבמחק
  4. אני ממש ממליצה על המייבש Good To Go של ESSIE שאני מזמינה מאיביי - http://3.bp.blogspot.com/_72AY_wyYzmw/TKN7cJ1-2lI/AAAAAAAAAu0/tLPPmcsNiMw/s1600/essie-good-to-go.jpg
    בדיוק כפי שציינת - אחרי 10 דקות אני כבר יכולה לגעת בציפורניים ואחרי שעה ללכת לישון בידיעה שהלק התייבש לגמרי :)

    השבמחק
  5. Yifatiii: תודה על ההמלצה, אבדוק גם אותו. גם דנרה אוהבת אותו אם אני זוכרת נכון. נכנס לרשימה.
    אגב, אחר כמה זמן הוא נהיה סמיך אצלך?

    השבמחק
  6. נכון, ה- Good to go של ESSIE זה הטופ המועדף עלי, גם מייבש מהר וגם גימור גלוסי. הבעיה זה באמת שקצת אחרי האמצע הוא מתחיל להיות סמיך ומרבע הבקבוק זה ממש בעייתי להשתמש בו בלי מדלל. אבל במרבית המייבשים זה כך. מבאס.

    השבמחק
  7. זה ממש מרגיז, בשבוע שעבר קרה לי ועמדתי בבוקר לפני העבודה והורדתי את הלק...
    המממ...לשם שינוי יש לי מה לאמר על מייבש ו TOP. תאמיני או לא: שנים, הלכתי בלי TOP אבל היות ואני לא נוגעת הרבה בחומרי ניקוי או כלים ואם כן אז רק בכפפות זה ממש לא חסר לי.
    נכון להיום בזכות מיטל המקסימה אני מחכה בהמלצתה (האמת שסחטתי את ההמלצה היא לא נידבה אותה) ל
    poshe fast drying top coat
    ואחרי שאתנסה אדע אם זה MUST או שאני מוותרת.

    השבמחק
  8. צודקת. ספידי הוא אכן מייבש גרוע

    השבמחק
  9. אפרת: זה הכי מעצבן שיכול להיות! במיוחד בבוקר..
    אני תמיד עם מייבש כי אני אוהבת את הגימור הגלוסי שהוא נותן לכל לק.
    אני בלי כפפות לא נוגעת בכלום, כמוך.
    לא ניסיתי את פושה, אבל אני יודעת שהוא טוב לפי הביקורות.

    וניטי: הוא לא מייבש בכלל מבחינתי (וגם היצרן עצמו לא כותב את זה במפורש, וגם השם שלו מטעה). טופ רגיל.

    השבמחק
  10. מסכימה איתך לחלוטין! גם אני ניסיתי את המוצר הזה והתאכזבתי1

    השבמחק
  11. מיטל: ואני רק שואלת את עצמי למה לא למדתי על הטעויות של אחרים, למה??

    השבמחק
  12. כי אנחנו אף פעם לא לומדים מטעויות של אחרים!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...