31.12.10

China Glaze - Little Drummer Boy

הלק הזה יצא בקולקציית החגים האחרונה של China Glaze. 
לא הייתי מגדירה את הלק הזה כממש חגיגי. בעיני הוא יותר אפל ומיסתורי, כי לק חגיגי בעיני הוא בוהק, בגוון "חי" או מלא שימר או גליטר. "Little Drummer Boy" לא עונה על אף אחד מהקריטריונים האלו (יש לו גם שם די מוזר..), ועדיין כשחשבתי איזה לק לשים לכבוד ה-New Year המתקרב הוא נבחר כמנצח.
באור יום
הצבע הוא כחול כהה קר עם מיקרו שימר כחול שכמעט ולא נראה לעין. מתקבל מראה של לק קרמי עם ברק מעט מטלי.
הצבע מאוד עשיר ורווי פיגמנט. בשכבה הראשונה הוא ממש אטום, בכל התמונות אני עם 2 שכבות.
המריחה שלו מאוד נוחה ונשלטת. 
העמידות די ממוצעת. זאת הפעם השניה שלי איתו, ובפעם הראשונה הוא החזיק לי יומיים במצב המושלם. יכול להיות שבשתי שכבות הוא עבה מידי וזה פוגע בעמידות שלו ואם הייתי מסתפקת באחת הוא היה מחזיק יותר.
לארוחת הערב החגיגית היום מתוכנן גם איפור מעושן בגוונים של כחול ואפור להשלמת הלוק.
***
בהזדמנות הזאת אני מאחלת לכולם שנת 2011 שמחה ומטופחת! 
שאת תקוותינו במשך השנה נממש
שתהיה שנה הכי מאושרת שיש
שנדע מעצמנו להוציא קצת יותר
ובשלבים קשים – לא לוותר

שנכיר אנשים חדשים ומעניינים
שייקחו אותנו למחוזות מגוונים
שנחווה חוויות מעשירות ותורמות
שנצליח להגשים את כל החלומות

19 תגובות:

  1. הלק הזה פשוט מהמם!
    יצאו לך סווטצ'ים מעולים שלו.

    שנה אזרחית טובה ומטופחת לכולנו :-)

    השבמחק
  2. דנרה: תודה מותק! שנה טובה!

    השבמחק
  3. אני לא אוהבת את הלק, אבל אלוהים, היד שלך כל כך יפה!
    שנה מצוינת שתהיה!

    השבמחק
  4. וניטי: כן, אני זוכרת עוד מהפוסט שלך עליו שלא אהבת אותו.
    תודה רבה! ושנה טובה!

    השבמחק
  5. אני אוהבת את הלק ואת הטבעת היפה [מאיפה?] !
    שתהיה לך שנה צבעונית וכיפית :)

    השבמחק
  6. הבולשת: תודה! הטבעת מכסף מלפני מיליון שנה מאיזה דוכן שהיה לנו באוניברסיטה, עלתה גרושים. מאז אני לא מורידה אותה.
    שנה טובה!

    השבמחק
  7. אחד הלקים שאין סכוי שאקנה אני לא ממש מתחברת לכחולים.
    שוב אני לא מקורית אבל: WOW הידיים שלך נראות נפלא, הלק הולם אותך מאוד מאוד, הברכה שלך מקסימה. שנה נהדרת שיתגשמו כל משאלות הלב.

    השבמחק
  8. אפרת: תודה!
    אני בהתחלה גם לא אהבתי לקים כחולים, אבל בשנה האחרונה אני ממש מתדרדרת :)
    שנה טובה!

    השבמחק
  9. שתהיה שנה מקסימה!
    אהבתי את הלק, בדיוק הכחול האפל שאני אוהבת :)
    ובעיני הוא סופר חגיגי!

    השבמחק
  10. מיטל: שנה טובה מותק!
    עשיתי גם איפור מעושן (סוג של כחול מטאלי עם אפור) שיצא גם די אפל כזה, אבל קיבלתי מיליון מחמאות מחברות. התבאסתי רק שלא יכולתי לצלם אותו כי נגמר לנו כרטיס זכרון במצלמה. הלק התאים בול. מה שכן באופן סופי: העמידות לא משהו בכלל.

    השבמחק
  11. שערוריה שלא צילמת!!!
    (למרות שגם אני הרבצתי בהשקעה אתמול ובסוף לא צילמתי..)
    אם הלק מחזיק יומיים באופן מושלם אני לא רואה בזה בעיה.

    השבמחק
  12. אני שוקלת לשחזר אותו.
    היתי חייבת כי אין לי הרבה הזדמנויות "להרביץ" איפור דרמטי.
    תכלס, את צודקת לגבי העמידות כי עם הצבע הזה אי אפשר יותר מיומיים גם ככה.

    השבמחק
  13. אצלי בסופו של דבר השחזורים לא קורים אותו הדבר כי המוזה היא אחרת ולכן המראה בסוף יוצא שונה..

    מבחינת איפור כבד, אכן קשה למצוא את האירועים המתאימים, קצת מבאס האמת..
    אבל מבחינת גוון הלק, לא רואה סיבה שלא ללכת איתו ביום יום..

    השבמחק
  14. את הלק אני פחות אוהבת, אבל ממש אהבתי את הטבעת (גם לי יש כזו! :))

    השבמחק
  15. מיטל: עם הלק הזה אין לי בעיה ללכת ביומיום, רק נמאס לי ממנו מהר והוא גם מתקלף מהר.

    אירנה: איפה קנית את שלך?

    השבמחק
  16. קניתי אותה ביום הסטודנט בדוכן באוניברסיטה (לפני כמעט שנתיים).

    השבמחק
  17. איזה קטע, גם אני קניתי את שלי בדוכן כזה בתחילת שנת הלימודים לפני מלא שנים. תמיד שואלים אותי עליה!

    השבמחק
  18. מקנא בידיים שלך פה. עלייך הכל נראה טוב :)
    בהחלט אפל ומסתורי.
    בקשר לאיפור-כולנו רוצים לראות!

    השבמחק
  19. מרינה: תודה! :)
    אני עובדת על השחזור של איפור, זה יהיה הפרויקט הבא

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...