10.10.10

OPI - You Don't Know Jacques

את הלק הזה קיבלתי לאחרונה יחד עם "Bermuda Shorts" של Essie.

הוא יצא לפני כשנתיים כחלק מהקולקציה הצרפתית של OPI שאני מאוד אהבתי.
כבר די מזמן רציתי לק בצבע Taupe - חום אפור "מלוכלך". ההתלבטות הייתה בינו לבין "Ingrid" של צ'יינה גלייז. אבל בגלל ש"אינגריד" נוטה יותר לחום ויש בו שימר זהב - OPI ניצח.
בתאורה רגילה הגוון שלו הוא סוג של חום "מלוכלך", "חפור" כמו ש-VanityGirl כינתה גוון כזה כאן.
לי זה מזכיר כשבילדות ציירתי עם צבעי אקוורל או גואש ושתפתי את המכחול בכוס מים, אחרי כמה זמן המים נעשו עכורים וחומים-אפורים, בדיוק כמו הצבע של הלק הזה.
באור יום רואים יותר את הגוון האפור שבו, וככה הוא מוצא חן בעיני יותר.
המרקם שלו ג'לי, די דליל בשכבה הראשונה. בשתי שכבות הוא אטום לגמרי. היה קצת קשה למריחה בגלל הדלילות הזאת שלו והוא "ברח" לי מחוץ לגבולות הציפורן. זמן היבוש שלו די מהיר והגימור מאוד גלוסי, אפשר גם להסתפק בשתי שכבות ללא טופ. אני תמיד מסיימת עם מייבש כי אז הלק עמיד יותר אצלי.

בסה"כ אני מאוד מרוצה ממנו, למרות שזה צבע לא הכי מחמיא. בעיקר אני אוהבת שהוא שונה מכל הלקים שיש לי והוא חורפי משהו. זה גם לדעתי גוון שלא תהיה עליו הסכמה מלאה שהוא יפה.

כבר שמחתי כל כך שיהיה קריר וגשום, ושוב פעם חם ואני יושבת עם מזגן :(. הגשם הראשון אפילו הספיק לשטוף אותי כמו שצריך כשהייתי בדרך הביתה ביום שישי ולא הייתה לי מטריה! זה היה כמו פרומו בטלוויזיה שאומרים "בקרוב..." ולא ידוע מתי. איפה החורף, איפה?!

21 תגובות:

  1. Your nails are amazing with this length and shape! And Jacques suits you!

    השבמחק
  2. Sonidlo: Thank you!It took me so long to grow them and I'm trying very hard to keep them like this.

    השבמחק
  3. נכון שהוא לא הכי יפה בעולם אבל הוא מיוחד בהחלט ומתאים לחורף יותר מתמיד. רק חבל שבארצנו החורף מסרב להגיע :(

    השבמחק
  4. אני חושבת שהוא מהמם, אין ספק שמאוד חורפי, אז את מסודרת!

    השבמחק
  5. מרינה: אני מוכנה להתפשר גם על סתיו, וגם את זה אין! אני חושבת שאשתמש בו הרבה, מעניין גם לראות תגובות עליו

    דנרה: מהמם בהחלט! יש לי גם חשק עז להסתדר על עוד לקים בסגנון :)

    השבמחק
  6. אוהבת אותו מאוד, למרות שלא יצא לי הרבה ללבוש אותו (גם הבקבוק שקיבלתי היה כזה שחצי ממנו נשפך במשלוח). הוא נראה עליך מדהים!
    וגם אני אוהבת את הציפורנים שלך באורך הזה.
    אני כבר כמה ימים עם אינגריד ונהנית ממנו מאוד. אלה בהחלט צבעים חורפיים מצוינים!

    השבמחק
  7. בהחלט צבע ממש חורפי :) ממש יפה :)

    השבמחק
  8. אני עם האוהדות שלו... הוא ממש יפה!
    וגם התיאור שלך- בהחלט מדויק ומשעשע =]

    זה ממש מבאס שיורד גשם אבל לא קר... בא לי סוודר!

    השבמחק
  9. קפצתי היום לנתניה בערב והיה ממש גשם!
    אז נראה לי שבאמת שהחורף עוד שניה כאן.

    הצבע מאוד חורפי אבל פחות לטעמי. אני לא כ"כ מסתדרת עם הגוונים ה"מלוכלכים" האלה.
    מה שכן הוא ממש מחמיא לך ולציפורניים שלך. הלוואי עלי כזאת שלמות של ציפורניים. 

    השבמחק
  10. Vanity: תודה! מפתה אותי לקנות גם את "אינגריד" כי הוא בכל זאת שונה, אבל נראה..

    Irena: תודה!

    Peacha: מסכימה שהוא מהמם, למרות שיהיו כאלה שיגידו שהוא מכוער :)
    אני כבר עם סוודר כי מקפיאים אותי עם מיזוג בעבודה

    השבמחק
  11. מיטל: חזרתי עכשיו מהוד השרון וגם שם טיפטף, כמעט "שתף" אותי שוב!
    הצלחתי להאריך את הציפורניים ככה רק כשהפסקתי לעבוד (לחודשיים), ועכשיו אני מנסה ממש לשמור עליהן. מקווה שזה יצליח לי כי גם אני נורא אוהבת אותן ככה!

    השבמחק
  12. מקווה בשבילך שהן יחזיקו :)
    אולי עכשיו כשהן מסודרות יהיה להן יותר קל להשאר במצב הזה.
    וזה לא שאת עושה כזאת עבודה עם הידיים במקצוע, לא?

    השבמחק
  13. הידיים כמובן הכוונה בדגש על הציפורניים..

    השבמחק
  14. בעבודה הקודמת הייתי נוגעת הרבה באלכהל 70 ו-90% ובבנזין לבן (מנקים עם זה משקפיים - כל מיני מדבקות וסימונים) ולמרות שהשתדלתי שזה לא יגע בציפורניים - הן היו מתפצלות לי בטירוף! כלום לא עזר. היום עברתי לקסמי אוזניים כך שאני לא נוגעת בשום חומר כזה בכלל.
    מקווה שבאמת זה יחזיק.

    השבמחק
  15. מבינה אותך, גם אני עובדת לפעמים עם בנזין לבן וכוהל בדיוק בשביל מדבקות וסימונים :)
    איזה כיף לדעת שאני לא היחידה חחח

    בכל מקרה, אני לרוב משתמשת בזה עם נייר או משהו כזה, וזה לא נוגע בידיים שלי או כמעט ולא נוגע.

    אצלי זה גדול מידי בשביל שימוש בקיסם..

    השבמחק
  16. שמים על טישו בדרך כלל.
    ניסיתי גם להביא כפפות חד-פעמיות לעבודה, אבל זה לא תפס (נראיתי כמו איזה חולת נפש :)).

    השבמחק
  17. בעקרון זה משהו שאני עושה אולי פעם בשבוע-שבועיים אז גם ככה זה לא מאוד משמעותי..

    השבמחק
  18. טוב אני חולת צבעים כהים, אם זה לא סוד היכן מצאת את הסגול של pure patunia orly ?

    השבמחק
  19. Ksu Style: ברוכה הבאה!
    את Pure petunia קניתי נדמה לי ברשת אפריל. אני חושבת שניתן למצוא אותו בהרבה מקומות עדיין, פשוט צריך סניף עם מבחר גדול של "אורלי", לדוגמא בסופר פארם בדיזנגוף סנטר, ב"אפריל" קניון איילון וכו' (במידה ואת מהמרכז)

    השבמחק
  20. איזה קטע, הפוסט קפץ לי עכשיו, ובאופן די מפתיע גם בלייר פאולר בדיוק העלתה תמונת אינסטגרם, שזה אחד הלקים האהובים עליה לסתיו.. אישית אני מאוהבת בגוון השוקולד (אז מה אם כבר לפחות שלוש שנים לא התפנקתי בגוון הזה.. :/ )
    xx

    השבמחק
    תשובות
    1. לקים חומים יכולים להיות קצת מאתגרים, אבל OPI די שיחקו אותה עם הגוון הזה. עכשיו הזכרת גם לי שהזנחתי אותו לגמרי וכבר התחלתי לחשוב על איזה שילוב נחמד עם גליטר צבעוני או "אצבע מורדת" שאפשר לעשות איתו!

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...