30.10.10

OPI - Let Me Entertain You

הלק הזה יצא בקולקציית "Burlesque" האחרונה של OPI, וזה כרגע הלק היחיד שאהבתי ממנה (לגבי "Teas-y Does it" אני עדיין מתלבטת ולא נראה לי שאזמין אותו כרגע).

אין לי שום לק שדומה לו לא בגוון ולא במרקם. זה הלק הממש שימרי הראשון שקניתי, כי בדרך כלל אני מעדיפה את הגימור הקרמי/ג'לי. לא יודעת מה גרם לי בסופו של דבר להזמין אותו, אבל אני שמחה שעשיתי את זה.
התמונה הזאת מעבירה את צבע הלק הזה הכי קרוב למציאות:
בתאורה רגילה
כשמסתכלים על הבקבוק רואים מלא נצנצים קטנטנים. הצבע הדומיננטי ביותר שלהם הוא ורוד פוקסיה, אבל ניתן לזהות גם סגול, אדום ואפילו טיפה זהב. על הציפורן רואים רק את הפוקסיה, אולי טיפ טיפה סגול, ורק אם מתאמצים לחפש.
הלק הזה הוא סוג של תכשיט על הציפורניים בעיני וצבע הפוקסיה שלו פשוט מהמם! לדעתי אי אפשר לתפוס את הניצנוץ הזה שלו בשום מצלמה, צריך פשוט לראות אותו.
עם פלאש
הצבע כל כך חי ונוצץ שאני לא יכולה להפסיק להסתכל על הציפורניים שלי (כמו חולת נפש - כל היום מסתכל על הידיים, מזל שאף אחד לא רואה ובן הזוג שלי כבר רגיל). רואים את השימר במלוא היופי שלו בתאורת חדר ובערב. באור יום הוא נראה קצת יותר שקט, לא נוצץ מידי, ואם מסתכלים מרחוק - די רגיל.
המריחה שלו הייתה סופר נוחה, הלק לא "בורח" מעבר לציפורן ונמרח חלק מאוד. בכל התמונות אני עם 2 שכבות כרגיל, כי הבסיס שלו הוא ג'לי אדום-ורדרד, די אטום. מעליו השתמשתי במייבש של סאלי הנסן הרגיל שלי.
באור יום
אני רק יומיים עם הלק הזה, לכן לגבי העמידות אעדכן בהמשך.

שיהיה שבוע טוב וקריר (סוף סוף!)

14 תגובות:

  1. צבע יפה באמת אין צורך בטבעות עם לק כזה המייבש מדגיש אותו אוד יותר

    השבמחק
  2. Ksu Style: לגמרי! יש מצב שהמייבש מדגיש אותו טיפה, כי הוא עושה שכבה מאוד חלקה מעל (למרות שגם בלי הלק חלק למגע) - והכל פשוט נוצץ!

    השבמחק
  3. נחמד, אבל כמובן שזה לא צבע בשבילי...

    השבמחק
  4. אני עם וניטי.
    הייתי יכולה לחיות עם הצבע אבל השילוב עם השימר בעייתי לי.

    השבמחק
  5. כמו שכתבתי בפורום, לדעתי הוא מדלק לגמרי!
    אם כבר ורוד אז שיהיה פוקסיה! ואם כבר פוקסיה, רצוי שימר. ואם כבר שימר שיהיה סגול!
    אהבתי! (גם אם אתקשה מאוד להסתובב עם לק כזה על עצמי ;))

    השבמחק
  6. וניטי: הטעם שלנו בלקים קצת שונה :)
    מה שכן אני מחכה לראות את הסווטצ'ים שלך של "The show must go on" מאותה הקולקציה!

    דנרה: אני די מפתיעה את עצמי באהבתי ללק הזה, דוורא בגלל השימר, כי בדרך כלל אני עם "קרם".

    מיטל: גם בעיני הוא מדליק לגמרי! המצלמה לא עושה איתו חסד בכלל, בכל הסווטצ'ים.
    אני בינתיים מסתובבת איתו וקוטפת מחמאות :)

    השבמחק
  7. נייס!
    הוא מאוד יפה לך=]

    השבמחק
  8. מגיע לו לגמרי מחמאות והשם שלו מתאים לו בול! :)

    השבמחק
  9. Peacha: תודה!

    מיטל: היום הורדתי אותו משתי אצבעות (כי עשיתי כלים בלי כפפות והכל נהרס) ודווקא היה לא נורא בכלל, ירד מהר (עם המסיר של "אורלי" הירוק), אבל הנצנצים הקטנטנים נמרחו לי קצת על הידיים.

    השבמחק
  10. חחחח
    כן, הגליטרים האלה, לאחרונה (!) נהיו מעצבנים קצת..

    השבמחק
  11. לא בשבילי. בכלל הקולקציה הזאת לא עושה לי פרפרים בכלל. אבל כמו תמיד, עלייך הוא נראה מעולה!

    השבמחק
  12. מיטל: אחרי שהכנתי את עצמי נפשית לזוועות ההורדה של לקים מהסוג הזה - נורא הופתעתי שזה הלך כל כך קל! אני חושבת שהלק הזה הוא שימר, ופחות גליטר, אולי זאת הסיבה. אותי הם עוד לא הצליחו לעצבן :)

    Marina: תודה! נהיה יותר ויותר קשה לגרום לנו "לפרפרים" מרוב שיש מלא קולקציות והאוסף שלנו כבר לא קטן בכלל

    Irena: תודה!

    השבמחק
  13. שמתי היום גליטר מקולקציית בורלסק.
    ידווח איך היתה ההסרה... אני מתכוננת לרע מכל...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...