24.10.10

פרנץ' שחור עם "Matte Vinyl" של Orly

שבת הייתה זמן מצוין להתפנק ולהירגע, להיפגש עם זוג חברים ולאכול טוב, וכמובן לעשות מניקור (איך לא?)

כבר מהחורף שעבר עומד לא על המדף שלי לק של אורלי מקולקציית המאט שלהם "Matte Vinyl" - שחור מאט קטיפתי.
השתמשתי בו בערך פעמיים, כי לק שחור זה לא בדיוק אני, אבל בגלל הגימור שלו הצלחתי להתחבר אליו יותר. מי יודע, אולי בחורף הזה תהיה לי איתו כימיה יותר טובה.

בגלל מלא זמן פנוי רציתי לעשות משהו קצת שונה על ציפורניי, לכן נזכרתי כשיצאו כל קולקציות המאט לכל החברות שמכבדות את עצמן, פירסמו גם תמונות של משחקי מרקם עם הלקים האלו: בין מאט לגלוסי (זה היה בעיקרון עם top coats שהופכים לקים מבריקים למאט אבל אפשר גם הפוך). לכן, עשיתי משחקי מרקם משלי.
הבסיס הוא לק שחור מאט בשתי שכבות. או כל לק אחר בגימור מאט. 
אחרי שהוא קצת התייבש (לא חיכיתי ליבוש מלא) שמתי פס של מייבש לק, בדיוק כמו שמורחים פרנץ' רגיל. ניסיתי גם עם top coat רגיל, אבל התוצאה הייתה פחות יפה, כי המייבש יותר "עבה" ורואים יותר את הבדלי המרקם.
משום מה על הלק הסגול מקולקציית פלסטיקס (Purple Pleather) זה לא עבד.

החסרון הענק של הלק השחור בכלל והלק הזה בפרט הוא שאם לא מורחים אותו בצורה מושלמת - זה לא נראה טוב.
כמה שלא השתדלתי לדייק, עדיין היו פה ושם פיקשושים כי זה מאוד קשה. אבל ממילא ידעתי שאני אוריד אותו בערב. בעיני זה לא מניקור יומיומי בכלל.

תצחקו, אבל אחרי שהסתובבתי עם המניקור הזה קצת, נזכרתי שזה ממש מזכיר לי את זוג הנעליים שלי שאני אוהבת:
שיהיה שבוע מקסים!

22 תגובות:

  1. מהמם. פשוט מהמם.
    מתה על הלק הזה והרעיון ממש מגניב.

    השבמחק
  2. תודה! די הופתעתי שאהבתי את התוצאה.
    מקווה יהיה ללק הזה יותר שימוש החורף

    השבמחק
  3. מסכימה עם דנדרה -רעיון מעולה! זה יראה מעולה עם צבעים אחרים גם.

    השבמחק
  4. אין לי מילים. מדהים!!!

    השבמחק
  5. מרינה: תודה! אני חושבת שזה יראה מעולה עם כל צבע, העיקר שהבסיס יהיה ממש מאט, שיהיה הבדל ברור. נראה לי בגלל זה עם "פלסטיקס" זה לא עבד לי.

    alluring_mum: Thanks! Nice to meet you here!

    השבמחק
  6. מדליק לגמרי!
    הלוואי שהיו לי ציפורניים מספיק ארוכות לזה!
    והשילוב עם הנעליים 10!

    השבמחק
  7. אנונימי24.10.2010, 16:43

    אשמח לדעת של מי הנעליים היפות ;]
    כי אני בדיוק מחפשת כאלו !

    השבמחק
  8. וואו ממש אהבתי! רעיון מעולה ומיוחד!
    אני חייבת לנסות את זה בהזדמנות=]

    וממש דומה לנעליים=]

    השבמחק
  9. מיטל: תודה! האמת, נראה לי שלא חייבים ציפורניים ארוכות, מספיק שיהיה קצת אורך ואפשר לעשות פס דק (המבריק).

    Peacha: תודה! זה מסוג המניקורים שאפשר לעשות רק כשיש מלא זמן פנוי כי זה דורש השקעה. אבל התוצאה שווה את זה בהחלט! מחקה לגרסה שלך :)

    אנונימית: את הנעליים קניתי לפני שנתיים בדיזנגוף בתל אביב (הם של Lemondry). את כל נעלי הסירה שלי השטוחות אני קונה בדרך כלל ב"עמנואל" כי הן מיוחדות ומחזיקות מעמד מלא זמן. המחיר שלהם לא זול, אבל יש הרבה מציאות בסוף עונה שם.

    קורין: תודה!

    השבמחק
  10. רעיון ממש מגניב!
    אנסה גם :)

    השבמחק
  11. Ksu Style: שמחה שאהבת, מחכה לגרסה שלך גם!

    השבמחק
  12. מקסים! אהבתי את השילוב ואהבתי עוד יותר את הנעליים! :)

    השבמחק
  13. Haboleshet: תודה! זה אחד הזוגות האהובים עליי!

    השבמחק
  14. איזה רעיון חמוד! :)
    בחיים שלי לא חשבתי על פרנץ' שחור :):)

    השבמחק
  15. זה לא בדיוק רעיון שלי אלא יותר בהשראת הפרסומות של לקים עם גימור מאט של שנה שעברה.
    פשוט פתאום נזכרתי בלק השחור הזה וזה מה שיצא :))

    השבמחק
  16. Standing Ovation: תודה!

    השבמחק
  17. איזה רעיון מושלם וביצוע סוחף!

    השבמחק
  18. sivi: תודה! הרעיון לא כל כך שלי, זה יותר בהשראה של פרסומות של לקים שהם "מט". הביצוע היה קשה וארוך :)) אבל אני שמחה שכולם אהבו

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...