2.10.10

Essie - Bermuda Shorts

את הלק הזה גיליתי באחד הביקורים בחנות "Madina milano". הוא ישר תפס לי את העין כי היה מאוד בוהק ובולט על רקע לקים ורדרדים ואדומים. מאז כבר די הרבה זמן ניסיתי "לדוג" אותו ב-eBay כי אין הרבה מוכרים בכלל שיש להם אותו ובסוף הצלחתי!


הוא יצא בקולקציית "neons" לפני כשנה.
הדבר שהכי דומה לנאון בלק הזה הוא הגימור המט שלו אחרי היבוש. כדי להגיע לתוצאה "גלוסית" חובה טופ מבריק. אני תמיד משתמשת במייבש לכן לא היתה לי שום בעיה מהבחינה הזאת.
הייתי מגדירה אותו כמאוד בוהק ו"חי", עם הרבה נוכחות יפה, אבל לא נאון, שבעיני אומר שהצבע כמעט "זהור" (כמו לקים מקולקציית "poolside" של צ'אינה גלייז לדוגמה).

בחיים לא לקח לי כל כך הרבה זמן לצלם לק - 3 ימים!?
הצבע כל כך חמקמק, משתנה בכל תאורה מגוון סגול-ורוד כהה עמוק באור עמום עד ורוד-סגול בוהק באור יום ובשמש.
לכן אצרף כמה תמונות שונות שתקבלו מוסג.
הלק החזיק מעמד יפה 3 ימים ללא שום סימן לקילוף או נסיגה. השתמשתי במחזק של סאלי הנסן "Hard as nails" בתור בסיס ובמייבש של סאלי הנסן "Insta-Dri". ביום הרביעי הופיעו 2 צ'יפים בשתי האצבעות של יד ימין. בסה"כ אני מאוד מרוצה מהעמידות שלו. (התמונה הראשונה צולמה ביום השלישי)
הפורמולה שלו קצת דקה ודלילה, ודי לא ציפיתי לזה לפי המראה של הבקבוק. בכל התמונות זה 2 שכבות (אף פעם לא שמה יותר), אבל מי שאוהבת אטימות מושלמת כנראה תזדקק לשלוש.

קיבלתי עליו מלא מחמאות!

אני חושבת שזה צבע לא "עונתי" והוא הולך לשמח אותי בחורף הזה כשהכל מסביב יהיה אפור.

17 תגובות:

  1. יש בזה משהו שהצבע הזה לא עונתי, איזה קטע :)

    בכל מקרה הוא מטריף עליך!

    אני לא יודעת מה אני חושבת עליו באופן אישי, איכשהו אני "מפחדת" לרכוש סגולים שדומים לו. לא ממש יודעת למה. כשאני רואה אותו עליך, כל החששות שלי מהלק הזה ספציפית ומהגוון מתפוגגים!

    כל התמונות שלו כאן הורסות לגמרי!

    השבמחק
  2. זה הלק ההכי אהוב עליי כרגע!

    אם התחברת לרודים למיניהם וגם לורוד "ברבי" - לא תהיה לך בעיה איתו. נראה לי שזה פשוט עניין של מצב רוח.

    את לא מבינה כמה פעמים צילמתי אותו! הבעיה שברוב המקרים הוא היה נראה סגול קרמי (והוא לא) ולא ראו את הגוון הורוד שבו. בסוף רוב התמונות הקרובות למציאות היו מהפלאפון! (נוקיה N95)

    השבמחק
  3. הלק הזה ממש יפה! :)

    לי יצא שאני לא קונה לקים אלא מתעלקת על האוסף (המרשים בהחלט) של אמא שלי :)
    אולי אני עוד אמצא משהו דומה אצלה :)

    השבמחק
  4. זה גם הפלאפון שלי, אז מה את אומרת להתחיל לצלם רק ממנו? חחחח

    יש משהו בגוון הזה שהוא "מיושן" כזה ש"מפחיד" אותי. לא מפחיד מתה מפחד אלא שיש לי הרגשה שעלי אני ארגיש איתו לא בנוח..

    השבמחק
  5. הלק הזה פשוט מהמם! לא מתפלאת שקיבלת מחמאות.
    יש לי אותו ואני חושבת שיחסית תפסת צילומים טובים של הגוון.

    השבמחק
  6. Irena: תודה!
    לקים זה ממכר! אני יכולה להגיד לך כבעלת אוסף די מרשים גם, שאין לי שום לק שדומה לו. זו אחת הסיבות שכל כך התלהבתי ממנו.

    מיטל: יש לי גם מצלמה רגילה A620 של Canon וגם מצלמה מקצועית של חבר שלי - מבחינת היכולת להעביר גוון הכי קרוב למציאות הכי הצלחתי עם הפלאפון. נכון שהתמונות יוצאות לא באיכות ממש גבוהה, אבל יותר חשוב לי לתפוס את הצבע.
    מה הכוונה ב"מיושן"? יש מצב שלא תרגישי איתו בנוח כי הוא מאוד בולט, אבל זה מה שאני הכי אוהבת בו

    השבמחק
  7. דנרה: אני לא יודעת איך לא גיליתי אותו לפני!
    גם אצלך הוא דליל כזה?
    הוא דומה בצבע ל-"mrs robinson" של קולור קלאב שיש לך?

    השבמחק
  8. הוא דומה ל mrs robinson בהחלט, אבל קצת יותר אדמדם ממנו. Mrs. robinson סגלגל יותר, ומועדף עלי בגלל זה.
    תמונות מהממות!

    השבמחק
  9. הוא צבע של פעם כזה. לא יודעת איך להסביר..

    לי יש את הפלאפון ומצלמה די פשוטה של קאנון והאמת, אני ממש מבסוטה ממנה. לגבי צילומים של לקים, אני משערת שהיא בסדר כמובן שלא מושלמת.

    כיוון שאני צלמת גרועה זה עושה אותי עוד יותר מבסוטה מהמצלמה שהכל יוצא ולא ככתם צבע...

    השבמחק
  10. זה כמו שוניטי תיארה ואני מוסיפה שהוא מעט יותר בהיר ובוהק מרובינסון.
    אצלי הוא לא דליל, פשוט הפורמולה לא משהו וזה מתבטא במריחה הלא אחידה שלו שמחייבת לפחות שתי שכבות אם לא שלוש.

    השבמחק
  11. יפה לך! גם לי יש אותו איפשהו...
    אוו כמה אני יודעת כמה קשה לתפוס גוון לק בתמונות. במציאות הכל נראה אחרת.

    השבמחק
  12. מרינה: מה זאת אומרת "יש איפשהו"?! להוציא אותו מהר משם ולהשתמש בו כי הוא מהמם!

    עוד יותר קשה בעיני זה לתפוס את הגוונים של איפור. זה גובל בהעמדת מיני סט צילומים. ממש קשה. עם הלק אני מסתובבת בבית (נראה לי מהצד אני נראית קצת לא שפויה :) ומחפשת תאורה נכונה.

    השבמחק
  13. חחח מכירה את זה. הכי טוב לצלם איפור זה ליד חלון כשאת לצידו ולא מולו ואם אין תאורה טבעית אז ליד מנורות חזקות משולבות(אחת צהובה ואחת בהירה)
    לא בא לי עכשיו על סגולים כאלו. אותו אני אשאיר כבר לקיץ הבא

    השבמחק
  14. Perfect color, how could I didn´t notice it before!

    השבמחק
  15. Sonidlo: absolutely! I didn't notice it also till I saw it in one of our local stories. A must have color!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...