19.10.10

לקים מזויפים ב-eBay: מיתוס או מציאות?

את הלקים של OPI, Essie ו-China Glaze שלי אני מזמינה מ-eBay, כי לרוב מדובר אצלי בכמויות קטנות של 1 עד 3 מקסימום. עד היום יצא לי להזמין מ-2 מוכרים: strawberryfieldsforever029 ו-beautyzone2007.

מ-strawberryfieldsforever029 הזמנתי 2 לקים של OPI ובאמת אין לי שום טענות אליו לא מבחינת המשלוח ולא מבחינת המחיר. החבילות הגיעו תוך שבוע והלקים היו ארוזים היטב.

על beautyzone2007 קראתי פה ושם בפורום וגם שמעתי המלצות ב-YouTube לכן את ההזמנה האחרונה שלי עשיתי ממנו. המחירים שלו ממש אטרקטיביים: Essie עולה 4$, OPI - 5$, China Glaze - 3$. המשלוח יוצא 4.5$ ללק ראשון ו-2.5$ לכל לק נוסף. את המשלוח גם הפעם קיבלתי אחרי 7 ימים. 
עד כאן הכל טוב ויפה.

כל כמה זמן אני נכנסת לאתר של שני המוכרים האלה כדי להתעדכן אם קיבלו דברים חדשים או צבעים שאולי הייתי רוצה להזמין. אתמול להפתעתי גיליתי באתר של beautyzone2007 לקים מקולקציית חורף החדשה של Essie - "Winter's Tale", שרק בשבועות האחרונים פורסמו תמונות שלה בבלוגים ואפילו בלוגריות לקים המפורסמות כמו Srangie למשל עוד לא פירסמו את הסווטצ'ים שלה.





המחשבה הראשונה שעברה לי בראש הייתה שזה fake - מזויף. (מחיר זול + קולקציה חדשה שעדיין לא יצא??)
האם יתכן מצב שמוכר בסדר גודל כזה מוכר לקים מזויפים?
האם קיימים בכלל זיופים של OPI או Essie ברמה כזאת גבוהה?

חשוב לי לציין שמטרתו של הפוסט הזה היא התייעצות ורצון לשתף אותכן בעניין הזה, כי המחשבה שיש סיכוי אפילו הכי קטן שהלקים שנרכשו אצלו הם זיוף די מטרידה אותי. (למרות שאין איתם שום בעיה מבחינת האיכות והפורמולה).
השוואתי את הלקים שנרכשו ממנו ואלו שכבר יש אצלי: Essie נראה זהה לחלוטין לזה שנרכש ממדינה מילאנו, China Glaze תקין גם. רק לגבי OPI אני בספק. יש לי 4 OPI וכולם עם בקבוקים וסימנים זהים, והאחרון שקיבלתי ("You don't know Jacques") שונה: 
"Jacques" החשוד
אף פעם לא ראיתי מס' סידורי על הפקק של OPI
אחרי שפניתי למוכר במייל בעניין הזה (אני בחורה די חשדנית ולפעמים גם פרנוידית, אבל לא מזיקה :) קיבלתי תשובה שאת  OPI ואת שאר הלקים שלהם הם מקבלים ישירות מהיצרנים וש-OPI משנים את הסימונים על הבקבוקים שלהם מפעם לפעם ועוד יצא לי להיתקל בדברים כאלה וזה בסדר. 

עדיין יש בי תקווה שכל עניין הזיופים הזה הוא המצאה של עוד "פרנואידיות" כמוני, לכן רציתי לשאול אתכן אם יצא לכן לראות בקבוקים של OPI או Essie שלא לגמרי זהים (אני מדברת בעיקר על ברקודים, סימונים, מדבקות וכו') ומה אתן חושבות על הנושא הזה באופן כללי?





25 תגובות:

  1. וואוו לאן הגענו לזייף לקים, הם באמת נראים מוזר

    השבמחק
  2. האמת, הם ממש לא נראים מוזר במציאות, נראים זהים לגמרי במבט ראשון ורק הסימון שונה... אף אחת לא אמרה שבוודעות יש זיופים ובשום מקום זה לא כתוב במפורש, אבל האפשרות שזה יכול להיות די מעצבנת אותי

    השבמחק
  3. קשה לי להאמין שיש לו סיבה לזייף אבל הכל יכול להיות... ראיתי פעם סרטון שהנחה איך לדעת אם לק מזויף או לא של כמה חברות ביניהן OPI, אבל אני לא זוכרת של מי. כדאי לך להריץ חיפוש ביו טיוב.

    השבמחק
  4. דנרה: זהו שביו טיוב לא כל כך מצאתי. קראתי אצל מישהו בבלוג על כל מיני סימנים של OPI מזויפים כביכול. על קיומם של זיופים של Essie לא מצאתי מידע

    השבמחק
  5. ניסיתי לבדוק פעם את הנושא, והבדיקה שלי העלתה שככל הנראה אין זיופים בלקים. אני לא מוטרדת מהעניין בכלל. אם הבקבוק זהה, הצבע זהה, הפורמולה והמברשת זהות, גם לא אכפת לי שזה יהיה מזויף :) אבל ברצינות - לזייף כבר יעלה יותר. את יודעת איזה פיתוח מסורבל נדרש כדי לזייף צבע אחד לאחד, ועוד את הבקבוק והמברשת??
    לגבי הסימונים - הם בהחלט משתנים מפעם לפעם. יו דונט נואו ז'אק הוא בכלל לק מלפני שנתיים. הפורמולות משתנות כל הזמן וגם הסימונים. בהחלט מתקבל על הדעת.

    השבמחק
  6. ואגב , לגבי המחיר - זה לא זול בכלל. מחיר לגמרי סטנדרטי. עלות של לק של אסי ו OPI היא בסביבות ה- 8 דולר כולל משלוח בכל מקום. התעריפים של המוכר הזה לא זולים באופן מיוחד.

    השבמחק
  7. Vanity: ומה את אומרת לגבי קולקציית חורף של ESSIE?

    השבמחק
  8. לא אומרת כלום. אני טיפוס של מעשים - כבר הזמנתי אצלו את הירוק והסגול.

    השבמחק
  9. :)) איזה זריזות!! אחכה לחוות דעת שלך, ואז כנראה אחרייך, כי את הסגול ממש אהבתי (המלוכלך, לא הכהה)

    השבמחק
  10. לא אין דברים כאלה וניטי... הורגת אותי!
    אני מזמינה מעכשיו השוואה שלהם עם השניים הדומים של הסתיו. תודה.

    השבמחק
  11. לא נעים לי להיות "הורסת מסיבות" אבל בהחלט יש זיופי לקים . לקים של OPI נוטים לזייף השכם והערב לצערי הרב. אני יודעת שיש דרך לגלות מזוייפים והיו כמה פוסטים. אני בעצמי ראיתי באיביי זיופים לבורלסק של OPI עוד לפני שיצאה הקולקציה ותנו לי לספר לכן משהו - זה אפילו לא היה דומה לקולקציה אלא פשוט לק שקוף עם גליטרים שדחפו אליו. מה שעוד החשיד היה שלא היו שמות ללקים אלא רק נכתב לידם שהם OPI BURLESQUE .

    השבמחק
  12. לגבי יציאת קולקציית החורף, דווקא נשמע לי הגיוני כי היא יוצאת בנובמבר.
    אז יש מצב שהם עושים הזמנה מוקדמת. יש את זה גם באתרים השונים וזה נראה לי סביר. ככה הם נערכים גם ל"בלגן הגדול" כשהקולקציה עצמה באמת יוצאת.

    לגבי זיופים, אני חושבת שאם מוכרים כאלה ידועים ונפוצים לא כדאי להם להתעסק עם זיופים כי אם יתחילו להאשים אותם ולפתוח להם דיספיוטים הם מהר מאוד יעלמו...

    אני בטוחה שיש זיופים. אבל נראה לי שמישהי כמוך, שמבררת טוב טוב אצל מי היא מזמינה, סביר שזה לא יקרה..

    השבמחק
  13. נזכרתי שהיה עוד משהו שרציתי להוסיף :)
    לא יודעת אם ראית או אם את זוכרת מה שכתבתי על הקינקי אין הלסינקי שלי.
    הוא יצא מזמן. ממש מזמן. והיה לי ברור לפני שאני מזמינה אותו שהוא עשוי להיות מאוד בעייתי בגלל שישן = נוסחה ישנה = רעלים = לא עמיד יחד עם הבסיס ומחזקים נטולי הרעלים שלי.
    ואז הגיע החמודי וראיתי שהכיתוב שלו בתחתית הוא ירוק! (= נטול רעלים)
    אז יתכן ולקים שיוצאים בשנה מסוימת או בתקופה מסוימת נראים קצת שונה, ואז אם הם מחדשים לק מסוים מסיבה זאת או אחרת (אובר ביקוש ורצון להיות נאמנים ל 3Free?) יוצא שאם לי ולך יהיה אותו הלק הוא גם יראה פיזית שונה גם אם הגוון בפנים יהיה זהה.
    חוץ מזה שכבר נתקלנו בבעיות ספציפיות בלקים שיש נוסחאות טובות וגרועות כשהידוע מכולם הוא For Audrey של צ'ינה גלייז....

    השבמחק
  14. הבולשת: ברור שאת הזיופים "הגסים" אנחנו יכולות לזהות מלהסתכל על התמונה באתר. השאלה היא אם יש זיופים ברמה גבוהה או שזה סתם המצאה כי לא שווה להם לזייף אחד לאחד, כמו ש-Vanity כתבה.
    קולקציית חורף של ESSIE שהוא פרסם למכירה נראית אוטנתית לגמרי, עם שמות וצבעים כמו בפרסומת (חוץ מזה שכתבו חורף 2010 במקום 2011)

    השבמחק
  15. מיטל: יש לו בין 30 ל-70 יח' של כל צבע למכירה!
    (שוניטי כבר הזמינה 2 מהם)
    אני גם מקווה שזה סתם איזה המצאה של בלוגריות "פרנואידיות" כמוני, וקיימים רק זיופים מובהקים.

    לגבי "קינקי אין הלסינקי" שלך (שאגב מאוד אהבתי את הצבע), נראה לי שהם פשוט הכניסו אותו לסוג של קולקציה קבועה שלהם וממשיכים לייצר (כמו שיש לי 2 לקים ישנים של אורלי בפורמולה הישנה עם פקק שחור שקניתי לפני מלא זמן והיום הם עדיין נמכרים רק בבקבוק עם פקק אפור ופורמולה 3FREE). או כמו ה"ז'אק" שלי, שיצא לראשונה לפני שנתיים.

    השבמחק
  16. הכוונה שלי לגבי הקינקי, שהוא עבר שינוי פורמולה ובקבוק.. למרות שהוא יצא במקור בצורה אחרת.
    ושניהם לא מזויפים.

    השבמחק
  17. גם אני מזמינה מ-beautyzone2007 והשוויתי 2 לקים זהים שהיו לי של ESSIE אחד ממנו ואחד ממדינה מילאנו ויש התאמה מושלמת של כל הפרטים.
    אם תגלי משהו אחר - אשמח לשמוע!!!

    השבמחק
  18. Yifatii: אני מקווה לא לגלות עוד כל מיני "אי התאמות", אבל אם אדע משהו - אכתוב בטוח

    השבמחק
  19. זה מעניין! אני חשדתי שלק אחד של אסי שהזמנתי מאיביי - נדמה לי מאחד המוכרים שציינת, שהוא מזוייף בגלל כשפתחתי אותו עלה ריח כל כך חזק שמיד חשבתי שמשהו פה קצת מסריח;)

    השבמחק
  20. לי דווקא לא הייתה בעיה עם הריח, אפילו השוואתי ליתר בטחון (או מפרנויה :). אסי בדרך כלל לא מסריחים...

    הסתכלתי יותר על מדבקות וכיתובים וכו' ודווקא ב-Essie הכל תקין. אבל כנראה שלעולם לא נדע מה יש בבקבוקים האלו שאנחנו מזמינות משם המקורי או FAKE (אם קיימת "חיה" כזאת בכלל)

    השבמחק
  21. Shira Azulay27.6.2012, 23:47

    אם את רוצה לדעת אם הלק שקנית מזויף או אמיתי מצאתי סרטון שביוטיוב שמראה בצורה ברורה את זה.
    אם באלך תראי:
    http://www.youtube.com/watch?v=Kugz5XEDmkg&feature=related

    השבמחק
  22. Shira Azulay1.7.2012, 0:16

    גם המברשת בלק זהה והכל?

    השבמחק
    תשובות
    1. Shira Azulay1.7.2012, 0:42

      גם המברשת של הלק שאת חושבת שהוא מזוייף דומה למברשת המקורית?

      מחק
    2. לפי מה שקראתי ברשת במצוייפים המברשת שונה (לא רחבה ואין כיתוב של OPI)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...