6.10.10

מותג אהוב - Aquolina

Aquolina הוא מותג של מוצרי SPA, טיפוח לגוף ובשמים (המפורסם מכולם הוא "Pink Sugar"), שמיוצר ע"י חברת Selectiva-SPA האיטלקית. המוצרים שלהם נמכרים ביותר מ-50 מדינות בעולם (לא כולל ישראל). היחוד שלהם הוא שכל המוצרים מבושמים והריחות -"טעימים" (לדוגמא: יוגורט תותים או פירות יער). 
גיליתי את "אקוולינה" לפני כשלוש שנים באחד הביקורים ברוסיה. המוצרים נמכרים שם בסוג של פארמים, שמוכרים בעיקר איפור, טיפוח ובשמים של מותגים שונים מהכי עממיים ועד היוקרתיים ביותר.
ישר נמשכתי למדף שלהם כי היו בו מלא בקבוקים צבעוניים בכל מיני גדלים וצורות. ברגע שפתחתי את אחד הבקבוקים - התאהבתי! יש להם ריחות משגעים. 

אני חולת קרמים נקודה. האהובים עליי ביותר הם קרמים לגוף, שאני אוהבת אותם מבושמים (אבל לא יותר מידי) וגם לא שמנים או דביקים מידי, לכן "אקוולינה" ענו בדיוק לדרישות שלי. 

המוצר הראשון שיצא לי לנסות היה מוס לגוף מסדרת ה"יוגורטים" שלהם. (אין לי אותו כבר, אבל מצרפת תמונה שלו שמצאתי בנט)
הוא היה בריח "קוקטייל הדרים", וזה הקרם שאני הכי אוהבת מכל המוצרים שלהם עד היום. 
המרקם שלו קליל, נמרח על הגוף כמו חמאה ונספג במהירות. הריח פירותי-מתקתק אבל לא חונק, באמת מזכיר לי את הריח של יוגורט בטעם תפוז. על העור שלי הריח נשאר כל היום ופה אני לא מגזימה, זה באמת ככה, ולא הייתה פעם אחת ששמתי אותו ולא שאלו אותי במה אני משתמשת. 

היה לי גם את תחליב הגוף מאותה סדרת ה"יוגורטים" גם בריח "קוקטייל הדרים" וגם "פירות יער". מוצר נהדר, אבל פחות עשיר מבחינת הלחות לעור מאשר המוס. מבושם לא פחות ממנו. הרבה פעמים השתמשתי בו בימים החמים של הקיץ במקום בושם.

הבעיה מבחינתי היא להשיג את המוצרים שלהם. לרוסיה אני נוסעת פעם בשנתיים ואפילו יותר, כדי לבקר את המשפחה שגרה שם. לחו"ל לא יצא לי לנסוע בזמן האחרון, למרות שאני ממש ממש רוצה. לכן כרגע אני מקבלת אספקה של כמה קרמים פעם בשנה מאמא שלי.
אלו המוצרים שיש לי כרגע:

מוס לגוף שנקרא "Light Body Mousse" בריח "תה ירוק".
הריח שלו יחסית עדין יחסית לשאר הריחות ומשתלב מעולה כמעט עם כל בושם "Fresh". 
בהזדמנות הזאת אני רוצה להציג לכן את עוזר הצלם שלי: שולץ! הוא נמצא שם תמיד כשאני מצלמת :)

תחליב גוף - בריח "קרם קרמל" (2) ו-"סוכר קפוא". שניהם די דומים ודי מתוקים, דומים לוניל. המרקם שלהם מאוד קליל אם לא אגיד שיותר מידי קליל.  את המוצר הזה יותר אהבתי בסדרת ה"יוגורטים".
המחירים היו בסביבות 50 ש"ח לקרם גוף (גם חלב וגם מוס), לא ידוע לי על המחירים שלהם באירופה או בארה"ב. 

הסדרה ההכי מפורסמת של "אקוולינה" היא "Pink Sugar", שניתן גם להשיג אותה ב-Strawberrynet.

יצא לי לנסות את הקרם גוף - וקיבלתי סחרחורת מהריח שלו מרוב שהוא מתוק. לטעמי הוא "חונק מידי" ומתוק מידי. אם ככה היה הקרם גוף אני לא רוצה אפילו לדמיין כמה מתוק-מחניק הבושם. לא מבינה ממה כל הבאז סביב הסדרה הזאת.

לסיכום: מותג מומלץ בחום לאוהבות קרמים ומוצרי טיפוח לגוף מבושמים כי האיכות מעולה, יש מבחר גדול של מוצרים (מוס ותחליב גוף, פילינג ובסון לגוף, בשמים וכו'), ריחות משגעים ומחירים סבירים. 





11 תגובות:

  1. נקרא ממש ממש פינוק!
    בא לי על המוס... והריח קרם קרמל מיוחד אף הוא.
    חבל שאין להשיג בארץ=\

    השבמחק
  2. בגלל זה אני תמיד מקנא באנשים שנוסעים לחו"ל לעתים קרובות. יש הרבה מותגים שאין לנו כאן וזה מבאס..

    השבמחק
  3. המוצרים נראים מעניינים, אבל השאלה היא עד כמה זה שונה מללין נגיד, כי גם אצלם המוצרים מאוד מבושמים...

    השבמחק
  4. תודה על הסיקור :)
    אם אין אותם (מלבד הסדרה ה"חונקת" בסטרוברי) אני אסתפק בסיקור שלהם מרחוק (אלא אם כן באשכרה אטוס לחו"ל ואראה אותם מה שלא נראה לי יקרה בקרוב..).
    מרגיז שכ"כ הרבה מוצרים טובים לא מגיעים לארץ..

    השבמחק
  5. Irena: בללין לא קניתי כבר מזמן, אבל ממה שזכור לי הם יותר "עשירים" מבחינת המרקם מ"אקוולינה" שהיו לי.
    הבעיה שלי עם ללין שאני לא מוצאת שם ריחות מעניינם, כי וניל-פצ'ולי אני לא אוהבת, וגם קוקוס נמאס וכו'. ב"אקוולינה" מצאתי לי פשוט מלא, וכמעט את כולם אני אוהבת.

    השבמחק
  6. מיטל: בכיף :)
    אני גם מקווה מתישהו להגיע לחו"ל, אבל כרגע זה ממש רחוק ממני. באסה.
    מבחינת המוצרים שאין לנו, קראתי כתבה על משרד הבריאות ועל מחירים של אישורים שצריך להוציא על מוצרי איפור וטיפוח שנראה לי שלא שווה לאנשים להתעסק עם זה אז לא מביאים.

    השבמחק
  7. זה ברור שבשורה התחתונה זה הכל כסף כסף כסף..
    חלק מהקולקציות של מאק לא מגיעות לפה בגלל זה.
    סתם בלבולי שכל אם את שואלת אותי..
    אם ה FDA אישר, למה שמשרד הבריאות לא?

    השבמחק
  8. because we are special :)))
    אני גם לא מבינה את זה שנגיד מביאים רק חלק מהצלליות ב-MAC למשל כי משרד הבריאות לא אישר. ואותו דבר קרה לדעתי עם הקולקציות של ORLY (כי כל לק הגיע עם מוצר מוקטן מתנה - ליפגלוס ובסיס שקוף וכנראה עליהם גם היו צריכים אישור נפרד וכו' וכו').

    השבמחק
  9. מרגיז לגמרי :/
    נו מילא, נמשיך להזמין מחו"ל בעלות זולה יותר..
    ובעיקר נקווה שסטרוברי יוסיפו עוד כמה חברות ומוצרים ;)

    השבמחק
  10. הלוואי! אני מתה על סטרוברי, כיף להזמין מהם

    השבמחק
  11. אני מבשלת מהם הזמנה אז נקווה שבקרוב אתחדש ממוצרים מהם :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...