19.9.10

סאלי הנסן - Sun Kissed

כפי שזה נראה הקיץ כבר נוטש אותנו בצעדים קטנים, ויש לי כבר מצב רוח די סתיוי גם בצבעי הלבוש, גם באיפור וגם בלקים כמובן. סתיו זה גם העונה שאני הכי אוהבת בארץ.

אז לכבוד "הנשיקות האחרונות" של השמש הקיצית - צבעתי את ציפורניי בלק כתום מהמם של סאלי הנסן "Sun Kissed".

כבר די הרבה זמן רציתי לק בצבע כתום נקי, צבע "גזר". ואחרי אכזבה קלה עם הכתום של OPI (מחוסר היחוד שלו בעיקר) - מצאתי! "Sun Kissed" הוא הכתום האולטימטיבי שלי. הוא לא צעקני ובולט בדיוק במידה הנכונה. אני לא חושבת שהוא מסוג הגוונים שממש מחמיאים לצבע עור, אבל הוא מגנוב ודי משמח אותי כל פעם שאני מסתכלת על הידיים.
בתאורה ישירה
המרקם הוא ג'לי, מאוד נוח למריחה, לא אטום ב-100% בשתי שכבות אבל לא מפריע לי. מה שכן ללא מייבש לא הצלחתי איתו. נתתי לו להתייבש בסביבות שעתיים, ואחרי זה הלכתי לישון - בבוקר כל הלק היה הרוס. אני לא יודעת אם זאת אני או שהלקים של סאלי הנסן מהסדרה הזאת מתייבשים ממש גרוע??

לסיכום: הלק מומלץ למי שעוד לא מצאה לק כתום יפה, לק ממש לא מומלץ למי שלא משתמשת במייבש.

6 תגובות:

  1. לגמרי מזכיר לי גזר ודלעת.דווקא לך הוא מחמיא. אני לא הייתי מעיזה ללכת עם כזה...

    השבמחק
  2. אהבתי! מסכימה עם מרינה, לגמרי גזר ודלעת in a good way
    אפילו מעלה אצלי את השאלה אם זה רכש שאני רוצה להביא אלי הביתה...

    לגבי זמן ייבוש ובכלל, אהבתי את הלקים של סאלי הנסן. אני חושבת שהם טובים מאוד. ולא נתקלתי בזמן ייבוש מהיר.
    מצד שני, אני תמיד שמה מייבש כולשהו..

    השבמחק
  3. אני אוהבת כתום באופן כללי, ומהגוון הספציפי הזה ממש התלהבתי. הוא מקסים! מבאס לשמוע על עניין הייבוש. אבל זה קרה לי לא אחת (וגם אחרי שהשתמשתי במייבש). כשמתחילים להתעסק עם הרבה לקים זה הופך לחלק מהשגרה...

    השבמחק
  4. וואו, זה כתום כתום באמת. לא ראיתי כאלה.
    אהבתי בעיקר בגלל שהוא ממש לא שיגרתי.

    השבמחק
  5. marina: הוא לא כזה בולט במציאות, אבל זה ממש עניין של טעם ומצב רוח. הבחירות שלי בדרך כלל די קלאסיות ולפעמים - לקים קצת פחות שגרתיים בשביל לגוון

    מיטל: אם שמים מייבש אז אין שום בעיה. אני גם בחיים לא הייתי מגלה את העניין הזה אם לא היה נגמר לי המייבש האחרון:)

    וניטי: שמחה שהצלחתי לגרום להתלהבות ;) אם המייבש לא מצליח לעבוד על הלק - אז הלק מבחינתי הולך לפח. אני מקווה שהם לא היו של חברות כמו OPI וכו'

    דנרה: מרוב "השיגרה" לפחות על הציפורניים עשיתי קצת שמח. שמחה שאהבת!

    השבמחק
  6. איזה מגניב הוא! אהבתי!

    אני גם לא נתקלתי בבעיות ייבוש- אולי זה הספציפי הזה?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...