21.9.10

קניות במשביר - מבצעי סוכות

אתמול בערב קיבלתי טלפון מדיילת של קליניק ממשביר בדיזנגוף סנטר, שתמיד תמיד כשיש מבצע שווה מתקשרת לעדכן אותי. התשברתי שהיום (ואולי גם מחר, אני לא בטוחה) יהיה מבצע של 50% הנחה על קרמים ושפתונים של מותגי היוקרה לחברי מועדון. 

אני חייבת לציין כי המקרה של ויקה (דיילת של קליניק הקבועה שלי) הוא מאוד יוצא דופן אצלי, כי אני בדרך כלל לא נאמנה לסניף מסוים או רשת מסוימת בקניות של איפור וטיפוח, אני קונה איפה שיותר שווה מבחינת המחיר. אני כן נאמנה למותגים מסוימים, כמו קליניק למשל. מהפעם הראשונה שהייתי אצלה הרגשתי שאני בידיים טובות, שהיא באמת מכירה את המוצרים שלה, והכי חשוב הייתה מאוד סובלנית ולא ניסתה "לדחוף" מוצרים. מאז רוב המוצרים של קליניק אני קונה אצלה.

היום בבוקר נסעתי לסנטר, כי הייתי צריכה קרם עיניים וקרם לחות שבדיוק נגמרו לי והמבצע היה בתזמון פנטסטי.

קרם עיניים הקבוע שלי הוא "All about eyes rich" של קליניק.
העור מסביב לעיניים שלי הוא די יבש יחסית לעור הפנים, לכן אם אני לא משתמשת בקרם עיניים - אני מתחילה לראות קמטים קטנטנים באיזור הזה. יש גם את הגירסה הרגילה של הקרם הזה, אבל אני מעדיפה את "rich" היותר מועשרת, במיוחד לסתיו ולחורף שאז מצב היובש מחמיר.
הקרם עצמו די כבד וצריך כמות ממש קטנה ממנו, שאני שמה בטפיחות קלות ונותנת לו להיספג. הוא נותן לי תחושה טובה ומונע היווצרות של קימטוטים קטנים.
מחיר: 112.5 ש"ח במקום 225 ש"ח

בקרם לחות הלכתי על "Hydrationist" של אסתי לאודר.
זאת הפעם הראשונה שאני מנסה את המוצרים של אסתי לאודר ודעה אמיתי אוכל לתת אחרי שאתנסה בו לזמן ממושך, אבל עד עכשיו נראה לי שלא תהיה בעיה איתו. למה בחרתי דווקא אותו? כי בקליניק לא מצאתי לי קרם לחות (ניסיתי בעבר כמה מהם ולא חזרתי לקנות אותם שוב וגם המחירים שלהם לא זולים) ואני יודעת שקליניק היא חברת הבת של אבתי לאודר, לכן החלטתי לבדוק אצלם.
הדיילת (שאגב גם הייתי מאוד חביבה) הסבירה שזהו קרם לחות לעור רגיל-מעורב, מתאים לעור ציער עד גיל 35 שנותן המון לחות. בחנות ניסיתי אותו על היד ועל הצוור, והוא היה מאוד נעים ולא דביק, עם ריח נייטרלי.
מחיר: 145 ש"ח במקום 290 ש"ח

קיבלתי גם את הדוגמית שלו שאנסה אותה קודם, ובמידה ולא אוהב את הקרם אוכל להחליף אותו. וגם - דוגמית של מייק אפ שלהם בגוון שלי (כל זה בלי שהזכרתי בכלל את עניין הדוגמיות)

אחרון חביב היה ליפסטיק של אסתי לאודר שנקרא "Crystal Pink" (מס' 303)
אני בדרך כלל לא שמה שפתון או גלוס, והמקסימום אצלי זה Labelo דובדבן (שנותן גוון ורדרד וגם טעים) או SPF לשפתיים ללא צבע בכלל. המודעות שלי לעניין הליפסטיק התעוררה אחרי שראיתי תמונות שלי מיום הולדת של חברה עם איפור עיניים מהמם ושפתיים חיוורות שהרסו את כל המראה.
יש המון המלצות על Crystal lipstick בסרטונים של Pixiwoo  ו-Pix2woo מה-YouTube, שממליצות עליו בגוון "Cristal Baby", שבוידאו נראה כמו ורוד מאוד בהיר וכשניסיתי אותו בחנות היום לא התלהבתי בכלל כי הוא היה סוג של ניוד אפרסקי כזה, כמעט בלתי נראה ולא היה נראה לי מיוחד בכלל. לכן הלכתי על גוון ורוד עדין "Crystal Pink".
אני מתה על האריזה שלו! הגוון עצמו מאוד "sheer" ולא דומיננטי בכלל, כמו שאני אוהבת. נראה ורוד קרמי על השפתיים, גובל במראה של גלוס, אבל יותר אטום. מאוד קליל ולא דביק.
כולי תקווה שהפעם ילך לי עם הליפסטיק, כי הוא מהמם בעיני והגוון מאוד פרקטי. נשאר רק למצוא לו עיפרון תואם.
מחיר: 70 ש"ח במקום 140 ש"ח

זאת הייתה קניה שווה ומהנה, בעיקר חסכונית ביחס למחיר הרגיל של המוצרים, וכיף שהרשתות מפנקות אותנו עם הנחות כאלה מידי פעם.

20 comments:

  1. יו, אין לי קריזה לזה :/ שוב כתבתי הודעה ארוכה והיא לא נשלחה לי. אוף!!!

    גם אני משתמשת ב all about eyes rich ואני מאוד מרוצה ממנו :)
    לגבי הקרם של אסתי לאודר, מרגיש לי שהקרמים שלה והמוצרים שלה בכלל נורא יקרים. ניסיתי את האידיאליסט שאני לא יודעת אם הוא עשה משהו בכלל..
    אז כרגע אני משתמשת במוצרים זולים יחסית - קרם הפנים שלי הוא של ניווה שבו אני משתמשת רוב הימים וכשאני צופה יציאה לשמש יש לי אחד של דר' פישר עם SPF40.

    מגניב שקיבלת דוגמיות!!!
    איפה דנרה???

    השפתון נראה מאוד פרקטי. אהבתי :)

    תתחדשי! יצא לך סופר משתלם!

    השבמחק
  2. תודה!

    מוזר הקטע עם התגובות, קרה לי פעם אחת אולי, ולפי חוק מרפי זה תמיד קורה עם התגובות הארוכות...

    הקרמים של קליניק (moistersurge, superdefence) היו מתומחרים 318 ש"ח לפני הנחה, שזה אפילו יותר מאסתי לאודר שקניתי. והוא גם עם הרבה לחות שזה מה שחיפשתי.
    אני לא בעייתית בקרמים לפנים, ניסיתי את גרניה למשל, שהוא מהזולים יותר ולא אהבתי את התחושה, אז אני משקיע 150-200 ש"ח פעם בכמה חודשים.

    חשבתי על דנרה כשכתבתי על דוגמיות :)))

    השבמחק
  3. איזה כיף!תתחדשי. ההנחות היו גם על גלוסים במקרה?

    השבמחק
  4. marina: תודה!

    שאלתי רק לגבי בגלוסים של לנקום כי שקלתי לקנות גם את "Juicytubes", וכן הייתה הנחה. אני מאמינה שגם בשאר המותגים היה

    השבמחק
  5. אוף למה לא ראיתי את הפוסט בבוקר?!הייתי הולכת...

    השבמחק
  6. נכנסתי לאתר של משביר, הם כותבים שגם מחר יש את המבצע

    השבמחק
  7. ראיתי...אולי אספיק.

    השבמחק
  8. חמודות אני פה :-)))
    ראשית, קנייה שווה ביותר, תתחדשי, מעניין אם יצא לי להגיע למכירה הזו. לא הייתי בקניון כבר שבוע שלם....
    שנית, יופי של דוגמיות, שוות בהחלט, יופי של פרגון. אבל הרעיון לתת אותן לפני שקונים, לא?... סביר להניח שאם לא היית קונה כלום הדוגמיות לא היו רואות אור יום, לפחות לא אצלך :-)
    ושלישית, שתיכן משתמשות בקרם עיניים הזה, איך הוא? לא כבד מדי? הרי מיועד לעור בוגר, לא? ושתיכן צעירות... תמיד התלבטתי אם לקנות אותו ולא קניתי בינתיים בגלל זה.
    רביעית, אני מעריכה שהמבצע יורחב לכל האיפור בקרוב.

    השבמחק
  9. ברור שלא היו שולפים לי דוגמיות סתם בגלל העיניים היפות שלי :))) מזמן כבר הפסקתי לבקש.

    לגבי קליניק, לא קראתי בשום מקום שהוא לעור בוגר, את בטוחה? אני אוהבת אותו כי הוא מאוד "שמן" ובמיוחד בחורף נותן תחושה טובה של לחות. עד שלא תנסי לא תדעי (חזרנו לשיחה על דוגמיות :)) כי התגובות עליו מאוד שונות - יש כאלה שמאוד אוהבות וכאלה ששנאו אותו
    לפניו היה לי ג'ל לעיניים של ביוטרם שהשתמשתי בו בקיץ שעבר ופשוט לא הרגשתי שהוא עושה משהו, היה מאוד מימי כזה.

    הלוואי שירחיבו את המבצע לכל האיפור...

    השבמחק
  10. בנוגע לקרם אני לא יודעת, בגלל זה שואלת אתכן ממקור ראשון איך הוא :-)
    בגלל שכתוב RICH זה היה נראה לי מאוד כבד אז ויתרתי.

    השבמחק
  11. תתחדשי=]
    איזה כיף שמוצרים קבועים מקבלים הנחה!
    אני מתה עח זה...

    הגוון של השפתון יפה וטבעי, אהבתי.

    אני קניתי שם כמה חזיות ב50%

    השבמחק
  12. Peacha: תודה!
    שווה ביותר, למזלי התקשרו להודיע, אחרת לא הייתי מגיעה לשם בזמן הקרוב.

    השבמחק
  13. דנרה: הלחצת אותי עם העור בוגר :)
    יש את all about eyes הרגיל שלהם שאמור להיות מעולה, והוא פחות כבד.

    השבמחק
  14. למה הלחצתי מותק? אני בכלל לא מכירה את הקרם. בסה"כ שאלתי כי אני לא השתמשתי בו. אם הוא עושה לך טוב זה מה שחשוב :-)

    השבמחק
  15. תתחדשי על הכל. מבצע שווה ביותר! אני בדיוק רכשתי את קרם העיניים הזה גם ומאוד אוהבת אותו. בחירות משובחות היו לך שם!

    השבמחק
  16. תודה!
    כשיש מבצעים כאלה חייבים לבוא ממוקדים, אחרת יהיה "חור בכיס" :)))

    השבמחק
  17. תראי מה עשית לי...יצאתי בסוף היום עם 4 מוצרים חדשים

    השבמחק
  18. את יכולה להאשים אותי :)))
    אני בטוחה שקנית דברים שווים, מחכה לחוות דעת

    השבמחק
  19. סקרנית לשמוע את חוות דעתך על קרם הלחות של אסתי לאודר לאחר שימוש ממושך... הליפסטיקים של אסתי לאודר מהממים באריזתם - כמה חבל שאני כל כך בעייתית במציאת גוון שיחמיא לי.
    חוצמזה - תתחדשי!

    השבמחק
  20. VanityGirl: תודה!
    ניסיתי את הקרם פעם ראשונה היום - ההרגשה נעימה, הוא לא דביק או שומני בכלל (שזה טוב). המבחן האמיתי שלו יהיה כשיהיה קצת יותר קריר בחוץ (כי אז העור שלי יותר יבש ורגיש)

    אני מבינה שגם את לא ממש טיפוס של ליפסטיקים?
    לא תאמיני, לא זוכרת מתי פעם אחרונה קניתי ליפסטיק. פעם הייתי קונה ולא משתמשת בסוף אז הפסקתי. מקווה שהפעם זה ילך לי כי הוא בגוון יחסית טבעי, כי עם צבעים בולטים אני מרגישה קצת כמו ליצן.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...