SLIDER

מייבש לק - החיפוש שלא נגמר

מייבש לק זה בהחלט אחד המוצרים שאני משתמשת בו תמיד. מאז שניסיתי אותו בפעם הראשונה לפני כמה שנים - לא יכולה בלי. הנוחות הזאת של לשים לק, לחכות 10 דקות ואז להמשיך בעיסוקים שלי, ממכרת.
יש בשוק הרבה מייבשים שונים של חברות שונות. אני רוצה לחלוק כאן את הניסיון שלי עם כמה מהם.
אתחיל דווקא מהאחרון. הוא של סאלי הנסן ונקרא "Insta-Dri".
זה הבקבוק השלישי שאני מסיימת, ונכון להיום זה המייבש הטוב ביותר שיצא לי לנסות. במצב החדש שלו ועד חצי בקבוק הוא נוזלי מאוד ומאוד נוח למריחה. נוצרת שכבה דקה ואחידה שמתייבשת תוך דקה שתיים וכבר ניתן לגעת בציפורן. בשלב הזה אני עדיין לא ממש "משתמשת" בציפורניים ומחכה עוד רבע שעה פחות או יותר עד שאני ממש בטוחה שהלק התקבע עד הסוף. כמובן שעם לקים שונים ומרקמים שונים הזמן הזה משתנה. כך שלמשל עם הלק האחרון ששמתי "Blush Charm" של סאלי הנסן גם, הייתי צריכה לחכות קצת יותר כי הוא מאוד "עבה".
המראה הסופי הוא לק מאוד מבריק ואחיד, נראה ממש מושקע כאילו הרגע יצאתי ממניקוריסטית.
הבעיה מתחילה כשמגיעים לקצת פחות מחצי בקבוק. הנוזל נהיה סמיך יותר, וככל שמתקרבים לסוף נהיה ממש בלתי נסבל. הוא נמרח בשכבה כל כך עבה שנוצרות המון בועות וזה הורס את כל העבודה שהשקעתי במריחה של לק.
כרגע אני במצב שהגעתי לרבע בקבוק והמייבש בעצם הולך לפח.
המחיר שלו לא זול, יחסית לחלופות הפחות ממותגות שיש בפארמים, ועומד על 69 ש"ח לפני ההנחה (בדרך כלל עושים בין 20 ל-25%) כך שיוצא לי לקנות אותו בסביבות 50 ש"ח.

המייבש הראשון שניסיתי היה של "בוקי", שקניתי בסופר פארם ב-20 ש"ח (במקום 30 אם אני לא טועה).
הוא היה בסדר ויכול להיות אפילו שאחזור להשתמש בו אם אחפש מייבש שיש אותו במיידי ובמחיר זול. גם במקרה שלו הייתה אותה הבעיה של סמיכות אחרי שעוברים את חצי הבקבוק.

אחריו קניתי את המייבש של אורלי שנקרא "Sec'n Dry".  (לפני קצת יותר משנה היו משווקים אותו בבקבוק שונה, ישר עם פקק לבן, שעדיין ניתן למצוא בחלק מהמקומות, והוא היה הרבה יותר נוח)
המייבש עצמו טוב, מזכיר קצת את זה של סאלי הנסן שיש לי היום. זמן היבוש שלו טיפה יותר ארוך. המחיר שלו הוא גם 69 ש"ח לפני ההנחה שנעה בין 20 ל-40%
הדבר ההכי נוראי בו זה הבקבוק: הכי לא נוח מכל מה שניסיתי עד היום. בעצם במקרה שלו כשמגיעים לחצי בקבוק צריך להיאבק כדי להוציא משם את החומר וזה הופך את כל הפרוצדורה לעינוי. ואם כבר מוציאים - הוא נעשה סמיך.
בשורה התחתונה - זה לא מייבש שהייתי ממליצה עליו, ועל שאר המוצרים של אורלי באותה האריזה לא משנה עד כמה הם טובים. אגב את הבקבוק הזה ראיתי רק בארץ, כי בכל האתרים כולל האתר הרשמי של אורל יש אריזות שונות לגמרי.

אז נכון להיום אני חושבת שהגיע זמן לחפש את המייבש הבא. האופציות הן כאלה: או ללכת על הפתרון הזול - "בוקי", אפילו בתור פתרון זמני (כי על מייבש אני לא אוותר - זו התמכרות קשה), או להזמין דרך e-bay.
כרגע היחיד שבא לי לנסות הוא "Rapidry" של OPI, כי על OPI אני די סומכת מבחינת האיכות ואפשר להשיג אותו בסביבות 10$ כולל משלוח.

מה הניסיון שלכן עם המייבשים? 
אשמח לשמוע תגובות והמלצות על המוצרים שניסיתן!

18 תגובות

  1. התופעה של החצי בקבוק כל כך מעצבנת!
    אני ממש שונאת שזה קורה.

    סיקור מעולה! תודה רבה=]

    השבמחק
  2. דנו בזה כבר אבל כיוון שריכזת את זה כאן אכתוב כאן את התגובה שלי :)

    לדעתי שני המייבשים הכי טובים הם הסשה ויט והפושה שצריך לקחת בחשבון משהו מאוד חשוב לגבי הראשון (וסביר לגבי השני) - שניהם הופכים צמיגים יותר.
    מהניסיון שלי מהסשה, פשוט מזליפים כמה טיפות סשה ריסטור והוא חוזר לעצמו ואז אין שום בעיה..
    על הסשה ריסטור יש דעות לכאן או לכאן, אז אפשר פשוט לקנות מדלל פשוט ולשים בפנים.

    אם את שואלת אותי למי אני מעדיפה מהם, אחרי שימוש של שבוע, ללא ספק אני מעדיפה את הפושה על הסשה.
    מהסיבה הראשונה שפושה לא מכווץ את הלק (בגלל שאינו מכיל את החומר האצטטי הזה) ומהסיבה השניה והחשובה שלדעתי הוא מייבש את הלק הרבה יותר מהר!

    לגבי האינסט-דריי, החיסרון הבולט שלו שהוא מכיל את החומר הזה (אני תמיד זוכרת רק את אצטט בוטרט מכל השם אבל יש עוד תוספת), מה שאומר שהוא עובד הרבה פחות טוב עם לקים בפורמולה שלא מכילה רעלים.
    לכן אני חושבת שעדיף לך כבר להשתמש במגה שיין של סאלי הנסון.

    אין ספק שמבחינה כלכלית הכי טוב להזמין מחו"ל.. המחיר של הפושה הוא 4.5$ ואם משלוח זה נגיד בלחץ יגיע ל 7$ שזה עדיין יהיה זול יותר מאשר 40-50 ש"ח שיעשו המוצרי טיפוח בסופר פארם..
    אפשרות אחרת, לנסות לחפש דווקא את סאלי הנסון ב ebay יכול להיות שזה יצא אפילו זול יותר כי היא נחשבת עממית.

    השבמחק
  3. Peacha: תודה!

    מיטל: הייתי מזמינה את פושה, הבעיה היא שאם ידוע מראש שצריך לדלל אותו - אני אוותר כי פשוט לא מאמינה בזה. אני אשקול להזמין אותו גם בכל מקרה, כי הוא יחסית לא יקר.

    דווקא "אינסאה דרי" עבד לי טוב על כל הלקים.
    חיפשתי ב-e-bay ולא מצאתי אותו במחיר ששווה זהמנה (הכי זול שהיה הוא 11$ כולל משלוח)

    השבמחק
  4. אני מעדיפה לדלל מוצר מעולה מאשר להשתמש במוצר שהוא "פסדר"..

    באמת שערוריה המחיר של סאלי הנסון! :/
    עוד סיבה להעדיף את הפושה :P

    השבמחק
  5. מיטל: יש לך המלצה למוכר ב-e-bay של פושה שמוכר במחירים שציינת? כי אלה שמצאתי היו יותר יקרים במיוחד במחירים של משלוח לארץ

    השבמחק
  6. אני הזמנתי מ 8ty8...
    המחירים שלהם סבבה באופן כללי.
    16$ משלוח ל 6 לקים..

    השבמחק
  7. אני משתמשת במייבש של אסי וסשה. שניהם סבבה ועם אותה מחלה של הסמיכות בשלב כלשהו. מבאס.

    השבמחק
  8. דנרה: איזה מהמייבשים של essie יש לך?

    השבמחק
  9. יופי של סקירה. בהחלט המחירים בארץ של המוצרים המשלימים יקרים ללא הצדקה. אני כרגע משתמשת בסשה ויטה.לא הגעתי לחצי בקבוק ולכן אין לי דעה על איך הוא יתנהג אבל אני בהחלט אזמין אותו או את פושה דרך איביי פעם הבאה.המייבש עושה את כל ההבדל.

    השבמחק
  10. מרינה: המייבש ממש עושה את ההבדל. אני כבר יומיים עם טופ רגיל (לא Fast dry) וזה נראה פחות מבריק והלק כבר בדרך להחלפה בגלל צ'יפים קטנים.

    חיפשתי את פושה ב-ebay בפחות מ-10$ (כולל משלוח) ללא הצלחה. רק אם פתאום יבוא לי הרבה לקים אני אולי אזמין מ-8ty8 כמו שמיטל עשתה.  

    השבמחק
  11. אני חושבת שאת יכולה גם לחפש בנות שיתחלקו איתך בהזמנה. זה יכול לצאת לא כזה נורא..
    יש אותו גם ב Nail etc ב- 6 דולר.
    וגם ב 4.75$ או בקצת פחות בטרנסדיז'ין (עבורם בטח יהיה לק יותר קל למצוא בנות שירצו להתחלק איתך.. צריך להזמין 9 בקבוקים בכדי שיצא הכי שווה..)

    השבמחק
  12. עדן, יש לי את ה- Essie Good to Go, ואני מאוד מרוצה ממנו. יש לו גם גימור גלוסי הורס!

    השבמחק
  13. אנונימי11.1.2012, 20:13

    בדיוק חיפשתי לעצמי מייבש ומצאתי אחד דיי זול ונכון לעכשיו גם מאוד טוב - של חברת זית.. אני מודה שלא שמעתי עליהם עד עכשיו אבל הוא היה זול אבל לא זול בצורה מחשידה.
    עלה 30 שח.. ממליצה

    השבמחק
  14. אנונימי24.6.2014, 20:08

    קניתי מייבש, אז שמתי לק וישר שמתי את המייבש. 1. הוא נמרח לי והלק נצבע על המברשת של המייבש. 2. עדיף לי בלי המייבש הזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. זה קצת תלוי איזה מייבש זה ואיזה לק. אני תמיד משתמשת במייבש כי זה חוסך המון זמן וגם נותן מראה מבריק יותר ללק. אולי שווה להמתין טיפה בין השכבה של לק לבין המייבש שהלק יתקבע מעט

      מחק
  15. סשה ויט לא ניתן לדילוד. ניסיתי עם המדלל של ביוטיקייר והוא פשוט מתקלף מהציפורן אחרי כמה ימים!!! והמדלל שלו יוצא יקר מידי בשבילי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שזאת בעיה של הרבה מייבשים שיוצאים מכלל שימוש אחרי שעוברים את חצי הבקבוק. אף פעם לא ניסיתי לדלל, אבל לדעתי מה שקרה לך עם המדלל של ביוטיקר הגיוני ורוב הסיכויים בגלל שמדובר בשני יצרנים שונים ופורמולות שלא מתאימות לעירבוב אחת עם השניה.

      מחק

© Stars of Alex • Theme by Maira G.