2.9.10

פינוקים חדשים מ"סבון של פעם"

אני מודה שחוץ מלקים יש לי עוד התמכרות קטנה - ריחות. זה מתחיל מבושם טוב ונגמר בפרטים קטנים כמו מרכך כביסה עם ריח טוב. במיוחד אני אוהבת קרמים לגוף שמבושמים טיפה, שנותנים הרגשה נקיה ומשלימים את הריח של בושם. לכן איפה שאני לא מטיילת, אם יש חנות קרמים או בשמים בסביבה - אני אכנס לשם, אם לא לקנות, אז להינות מריחות שונים ולנסות מוצרים חדשים, ואולי "לסמן" לי כמה מהם לקניה עתידית.

עכשיו, אחרי שחום יולי-אוגוסט סוף סוף נגמר, קניתי לי כמה פינוקים שישמחו אותי בסתיו הקרוב.
האמת, זאת הייתה קניה די ספונטנית. לא היה לי שום מוצר של "סבון של פעם" עד היום, ונכנסתי לחנות כי העיצוב והבקבוקים הצבעוניים על המדפים משכו אותי. בחנות היו 3 מוכרות מאוד נחמדות שלא הציקו לי עם "אפשר לעזור?" או "מה את מחפשת?" למיניהם, והסתובבתי ובחנתי את המוצרים להנאתי.

נזכרתי שכבר הרבה זמן אני רוצה קרם רגליים טוב, שאני משתמשת בו לפני השינה או אחרי פדיקור (שאני עושה בבית). אני שונאת קרמים שומניים מידי, שגם אם מורחים אותם בלילה - קמים בבוקר עם אותה התחושה השמנונית ודביקה. ולהיפך, יש קרמים שאחרי שעה - כאילו לא שמתי כלום, נעלמים. רוב הקרמים שניסיתי עד היום היו משתי הקטגוריות הנ"ל, זולים יותר ויקרים יותר, ולא סיפקו אותי כל כך.
החלטתי לנסות קרם רגליים שלהם, ואחרי כמה שימושים אני יכולה להגיד שהוא מוצא חן בעיני. המרקם שלו מאוד נעים, לא "עבה מידי" ולא שמנוני. יש לו ריח מאוד עדין. והוא באמת מרכך את העור ויש תחושה מאוד נעימה בבוקר.

עוד מוצר נהדר שקניתי - הוא קרם גוף. כשדיברתי על ריחות מקודם - חשבתי עליו.
הריח הוא קוקוס - תאנים. כמובן שהקוקוס הוא התו הדומיננטי בו , ותאנים - יותר עדין וחמצמץ. על הגוף מתקבלת ארומה מאוד עדינה ומתקתקה, שנשארת רוב היום. המרקם מאוד אורירי ונעים, לא דביק בכלל. עושה הרגשה נהדרת.
ואחרון חביב - קצף אמבט.
בדירה הקודמת לא הייתה לי אמבטיה ונורא התגעגעתי לזה. לכבוד המעבר לדירה החדשה שכוללת גם אמבטיה (איך יכולתי בלי) - קניתי לי קצף אמבט בריח אפרסק עדין. חוץ מזה שמכמות קטנה שלו (3 פקקים קטנים) יוצא המון קצף, הוא גם מכיל שמנים שמעניקים לחות לעור.

זו הייתה אחת הקניות הכיפיות בזמן האחרון, ולא רק בגלל המוצרים הנהדרים שקניתי, אלא גם מהשירות שקיבלתי מהמוכרת, שהייתה מקסימה, וידעה להסביר במפורט על כל מוצר בחנות. ואיפה שהיה כיף לקנות - אמשיך לקנות גם בעתיד.

8 תגובות:

  1. תתחדשי!
    מאוד אוהבת את החנות, במיוחד הנרות.
    דווקא את מוצרי הגוף שלהם לא ניסיתי ואנסה בהמשך מתישהו.
    נכון, תמיד המוכרות שם חביבות ולא מציקות.
    הקרם גוף נספג ישר או שלוקח לו זמן?זאת הסיבה היחידה שאני מעדיפה ג'ל לחות ולא קרם.

    השבמחק
  2. תודה!
    הקרם נספג מהר, כי זאת גירסת ה-Body lotion, היותר קלילה. אחרי כמה דקות הוא כבר לא דביק, ורק משאיר את העור חלק ומבושם.
    בחום הזה שהיה לא כל כך השתמשתי בקרם גוף, רק בספרי הגנה, כי כשהייתי יוצאת מהמזגן - העור היה מתחיל להיות דביק, בררר...

    השבמחק
  3. איזה כיף! תתחדשי!
    הקרמים נראים מעולה! אני גם מחפשת האמת קרם ידיים שיספג כמו שצריך בעור.
    אם אפשר חוויה מזעזעת - הידיים שלי, ובעיקר הקוטיקולות נורא יבשות אז שמתי קרם ידיים כשהייתי בנסיעה למפגש עם חבר טוב. ישבנו על סושי והרגשתי שאני אוכלת את הקרם יחד עם הסושי בעעעעע

    השבמחק
  4. איזה כיף, תתחדשי!
    אני אישית מאוד רגישה לריחות ומעדיפה כמה שפחות ריח ובישום במוצרים שלי. אבל תשמעי, קנית ריחות של כל מה שאני אוהבת... קוקוס, תאנים, אפרסק..
    אז עכשיו גם בא לי פרי וגם בא לי אמבטיה מפנקת. חבל שאני לא מנצלת בכלל את האמבטיה שלי...

    השבמחק
  5. מיטל: תודה! את הקרם ידיים שלהם לא ניסיתי עדיין. ניסיתי פעם של ניוטרוג'ינה והוא היה בסדר ולא "שמן", השתמשתי בו בתחילת הקיץ. החסרון היחידי שלו שהוא נורא קטן ועולה בסביבות 30 ש"ח.

    danra: איך אפשר לא לנצל אמבטיה?! אני עושה מזה טקסים שלמים לפעמים.
    ופירות זה מאוד בריא לעור :)

    השבמחק
  6. אם תתקלי בקרם ידיים טוב שנספג אשמח להמלצה :)

    והלוואי והיתה לי אמבטיה בשביל לשים בה שמנים..

    השבמחק
  7. מיטל: אני 3 שנים הייתי בדירה בלי אמבטיה, אז עכשיו אני מתלהבת :). לגבי קרם ידיים - ברור שאודיע

    השבמחק
  8. עברו 7 שנים אולי קצת יותר, מאז שעזבתי את הבית של ההורים (ששם יש) ובאף דירה ששכרתי לא היתה אמבטיה.
    oh well יש דברים הרבה יותר חמורים ;)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...