18.8.10

הזמנה ראשונה מ-strawberrynet


שמעתי הרבה על האתר strawberrynet.com, ורק דברים טובים. הרבה פעמים נכנסתי לשם כדי לבדוק מחירים וגם להתעדכן במבצעים. עד היום לא קניתי שם כי תכלס יש לי את כל מה שאני צריכה וגם מעבר לזה. והסיבה הנוספת היא שלא היה לי את PayPal, ואני אף פעם לא משתמשת בכרטיס האשראי שלי לקניות באתרים בחול. בארץ אני רק מזינה איתו כרטיסי קולנוע. PayPal היא הדרך הבטוחה בעיני לעשות קניות באתרים של חו"ל וב-eBay. (כמובן באתרים שעושים משלוח לארץ, אפילו בתשלום סביר - ומניסיוני יש ממש בודדים).
לדעתי strawberry הוא אתר מאוד ידידותי למשתמש, כשבוחרים את הארץ ברשימה כל המחירים מופיעים בשקלים, תמיד יש הנחות, משלוח לארץ חינם (חוץ מבשמים) ואפשר לקנות גם מוצרים שלא נמכרים בארץ.
כל פעם מדהים אותי מחדש עד כמה השטויות הקטנות האלה כמו איפור ולקים וכו' עושות לנו הרגשה טובה, מצב רוח טוב. לפעמים מספיק לי להתלבש יפה, לשים בושם שאני אוהבת, להשקיע כמה דקות אקסטרה באיפור מוקפד, וזה פשוט עושה הרגשה נפלאה ונותן ביטחון עצמי.
אז הייתי קצת בדיכי לאחרונה בגלל שאני קצת מובטלת כרגע, לכן החלטתי שמגיע לי פינוק קטן, וסוף סוף עשיתי הזמנה מהאתר. החבילה הגיעה היום, 7 ימים בדיוק מיום ההזמנה. כל המוצרים היו ארוזים בקפידה בנייר צבעוני והיו בתוך מלא חתיכות של קצף פלסטיק, כך שהכל הגיע שלם ולא שבור או שרוט.
את הצבעים קצת קשה לבחור באתר עצמו. הצבע האמין יותר מניסיון שלי איתם הוא באתרים של היצרנים עצמם או בבלוגים.
הזמנתי 2 צלליות של Bourjois ושל Stila, ברונזר של Stila, וקיבלתי מייק אפ סטיק של Stila במתנה בתור לקוחה חדשה.
את חברת Bourjois אני מכירה, בעבר ניסיתי את הצלליות האפויות שלהם, שהיו טובות. את המוצרים של Stila לא ניסיתי אף פעם, אבל עשיתי קצת "מחקר" ברשת, והחלטתי לנסות. בנוסף, יש כרגע סיילים טובים באתר, לכן על כל הפינוקים שילמתי רק 106 שקלים. איזה כיף! אז לפניכן התמונות. חוות דעת על המוצרים עצמם תגיע בהמשך אחרי שאנסה אותם כמו שצריך. כרגע הסתפקתי בקצת סווצ'ים בבית ועד כאן אני מאוד מרוצה. כל הגוונים טובים, אפילו במייק אפ זה הצליח.

8 תגובות:

  1. נשמע מצוין! נחכה בסבלנות לסווטצ'ים...

    השבמחק
  2. איזה כיף. תתחדשי!
    יש לי את הצלליות טריו של סטילה. ממש מהממות.

    השבמחק
  3. תודה! הסווצ'ים יגיעו בימים הקרובים

    השבמחק
  4. תתחדשי!
    אני כל הזמן חושבת על לעשות הזמנה מהאתר ואיכשהו זה לא קורה..
    בסוף אני אתייאש ואקנה את הסמפצ'ס של אסתי לאודר, משוגעת על המסקרה הזאת!

    השבמחק
  5. האתר מומלץ בחום.
    כדאי אבל לבדוק מחיר בארץ לפני, כי עכשיו יש מלא מבצעים לקראת החגים.
    הכי כיף זה להזמין מותגים שאין לנו כאן

    השבמחק
  6. כרגע הכי בוערת לי המסקרה. חוץ מזה אין משהו שאני צריכה, זאת האמת...
    להתנסות בדברים חדשים יכול להיות נחמד אבל האמת שאין שם משהו שממש חשוב לי להזמין..
    חשבתי להזמין את הפריימר של 2Faced אבל יש לי כרגע פריימר שאני מרוצה ממנו F Y Eye. אז עד שהוא לא יגמר נראה לי מיותר..
    חשבתי להזמין את ה high beam של בנפיט אבל האמת שיש לי מוצר שאני משתמשת בו כשימר אז אין לי ממש צורך.
    בקיצור, אני די מכונה מבחינת האיפור. כמעט כל מה שאני קונה הוא כבר משהו שאני לא צריכה וכרגע חבל לי לבזבז כסף.
    עדיף לי הצלליות החדשות של מאק מה dare to wear..
    בדיוק בגלל זה אני לא מזמינה בעצם..

    השבמחק
  7. אני קונה מסקרות של קליניק (כמה צפוי:), והם מעולות.

    השבמחק
  8. יש 2 מסקרות שאני אוהבת - איקוניק של דיור וסמפצ'ס של אסתי לאודר.
    אני אוהבת מסקרה מאריכה ומרימה.
    לא אוהבת מראה מודגש מידי ולא אוהבת שהריסים נראות מלאכותיות.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...