20.8.10

צללית טריו של Stila

והיום - הסווצ'ים והחוות דעת על הצללית של Stila. הגוון שרכשתי נקרא Bronze glow.
קודם כל היא ענקית יחסית לצללית. הכמות היא 5 גרם שזה כמו 3 צלליות רגילות בגודל מלא. נראה לי שזה מספיק לכל החיים. 
האריזה היא מקרטון עם מכסה עגול שקוף. בעצם החברה משתמשת באריזות ידידותייות לסביבה מקרטון ואלומיניום, ומעודדת מיחזור, שזה דבר נפלא.
באתר של החברה כותבים שזו צללית "אפויה".
ולפני שקניתי אותה לא היה לי מושג מה זה אומר, לכן למדתי היום דברים חדשים. יש הרבה סוגים של צלליות, ובין הסוגים המוצקים אלו צלליות דחוסות וצלליות אפויות. לגבי צללית דחוסה אני חושבת שאין טעם להרחיב. את צלליות האפויות לא דוחסים אלא אופים בטמפרטורה גבוהה, ובדרך כלל כל הצבע הוא עירבוב של כמה וכמה גוונים שונים. האפקט שמתקבל הוא שונה מצללית דחוסה: המריחה מתקבלת דקה יותר אבל גם נוצצת יותר ומשחקת עם הגוונים. 
הצללית אכן מאוד שימרית, נוצצת ומלאת פיגמנט. נראית אחרת בכל תאורה. 
המריחה מאוד נוחה ויחסית לצללית שימרית לא "מלכלכת" מתחת לעיניים ולא נושרת לאורך הזמן.
מה שכן, כדי לקבע אותה יותר השתמשתי בבסיס: צללית קרם של קליניק שנקראת Quick eyes cream shadow בגוון 01 sparkling nude. כשמה, היא כמעט בלתי נראית, עם גוון זהוב נייטרלי עדין ועמידה מאוד. 

אי אפשר להעביר את כל היופי של הצללית הזו באמצאות תמונה. לא רואים את הברק המהממם שלה ואת משחק הצבעים של השימר העדין. 
אני מאוד מרוצה ממנה ואני חושבת שאשתמש בה הרבה.
להשיג ב- strawberrynet.com 
מחיר: 36.5 ש"ח במקום 106.5 ש"ח

12 תגובות:

  1. מסכימה איתך. צלליות נהדרות. כמו כל צללית כדאי למרוח מעל פריימר עיניים להשגת תוצאה אחידה, עמידה ונוחות מריחה.
    אלו העיניים שלך בתמונה? תמונה מהממת. הצלליות הכתימו מעט את הריסים אבל נראות חבל"ז!

    השבמחק
  2. וואו איזה צלליות מדהימות! והאיפור מדהים לא פחות.
    עשית לי חשק.. רק חבל שאני לא יודעת לאפר כל כך יפה :)

    שרונה

    השבמחק
  3. Danra: אלו העיניים שלי, וזה צילום עצמי. אחרי שעתיים של מלחמות עם המצלמה זה סוף סוף הצליח.
    תודה על המחמאות :)
    שרונה: להתאפר זה הרבה עניין של ניסיון שלך, וככל שתעשי יותר, ככה יצאו תוצאות יותר יפות. חוץ מזה זה נורא כיף!
    יש גם כמה בנות ממש ממש מוכשרות ב-YouTube שמלמדות כל מידי טכניקות איפור שמהן למדתי הרבה גם. (אלו שתיים מהן שאני הכי אוהבת)
    http://www.youtube.com/user/pixi2woo
    http://www.youtube.com/user/pixiwoo

    השבמחק
  4. מאוד אהבתי איך שהתאפרת!
    והצללית יפה כמובן...

    השבמחק
  5. איזה כיף שהגבת בבלוג שלי ונתקלתי בבלוג שלך!בהחלט מציאון. יש לי גם את הצללית והזכרת לי שאני צריכה להשתמש בה...

    השבמחק
  6. כיף גם לי! ברוכה הבאה!

    השבמחק
  7. אם יש מקום וכסף, וזה לא למטרות ניידות, אין שום מניעה להשקיע באיפור שמגיעה בכמויות ואריזות גדולות, הרי זה משתלם לזמן ארוך וחוסך כאבי ראש בנוגע לקפיצות לפארם הקרוב לביתך או התלבטות על ניסוי מוצר חדש. אם המוצר טוב - שיהיה מראש כמה שיותר!

    השבמחק
  8. איפור מהמם! אהבתי!

    השבמחק
  9. הצללית מדהימה וגם האיפור.
    מחזיקה מעמד לאורך כמה שעות???
    עכשיו נכנסתי לאתר, הצללית נמכרת כבר בכמעט 80 ש"ח... חבל

    השבמחק
  10. אלינה - תודה!
    אני חושבת שהיא מחזיקה מעמד בצורה טובה בזכות צללית קרם שאני שמה כבסיס. ניסיתי בלעדיה פעם 1 וזה נראה פחות טוב משום מה ופחות "חלק". ניסיתי בעבר עוד צללית אפויה של Bourjois וגם איתה, ללא הבסיס, הייתה את אותה הבעיה - הצבע יצא דהוי והיא לא החזיקה מעמד.

    בסטרוברי הם כל הזמן מחליפים מבצעים, צריך לעקוב. אבל תמיד אפשר למצוא מציאות.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...