15.8.10

הלקים האבודים....

את הלקים של חברת Orly הכרתי לפני 4 או 5 שנים (כשהשריטה התחילה), והמשכתי לקנות אותם עד עצם היום הזה. האיכות שלהם מעולה, הצבעים תמיד עדכניים, הם לא מתייבשים בבקבוק לאורך הזמן. לפני שנתיים שלוש הפכו הלקים של החברה לפורמולת ה-3 free שזה דבר נפלא.
הכל טוב ויפה, אבל....
השיווק של הלקים האלו בארץ לדעתי פשוט גרוע. הרשת היחידה שעוד איכשהו מציגה לקים באופן כללי ואת Orly בפרט בצורה מסודרת היא "אפריל" (אני קונה בדיזנגוף סנטר ובקניון איילון), ששם בדרך כלל יש גם מבחר טוב של המוצרים הנלווים שלהם (מחזקים, משייפים וכו). בדרך כלל אני מוצאת את הלקים דחוסים על איזה מדף צפוף, שאי אפשר למצוא שם כלום. יש מלא לקים שרואים שהשתמשו בהם כי הם לא מלאים עד הסוף, שעל הנושא המרגיז הזה כבר דיברנו כאן.
והשאלה:  איפה נעלמו קולקציות Sweet ו-Viva של אורלי?
האם זה משרד הבריאות "הנפלא" שלנו שעושה "סלקציות"? האם זה יבואן שלהם בארץ שלא יודע לשווק את המוצר שלו?
אולי למישהו יש עוד רעיונות למה...
את אותם הדברים אפשר להגיד גם על חברת Sally Hansen שאני מאוד אוהבת. רק ששם המצב עוד יותר גרוע.
ברור לי גם שזה הרבה עניין של מודעות. כי הרבה בנות מקובעות על לקים של "שיק" (שיאמר לזכותם כן מקפידים על תצוגה טובה עם סטנדים נוחים) ולא מעניין אותן. אבל מצד שני, גם כשמסתכלים על הבלוגים כאן - יש הרבה שכן חשובה להם האיכות הגבוהה, וכן חשוב הנושא של רעלים, וכן חשוב הבראנד והקולקציות העדכניות.
אז ההפסד הוא הדדי, אבל כפי שזה נראה היום - רק ללקלקניות איכפת...

9 תגובות:

  1. המחלה של לקים משומשים משותפת לצערי לכל מותגי הלקים.
    גם אני אוהבת את אורלי וחושבת שזו החברה האיכותית ביותר על מדפי הפארמים היום. אבל הבעיה של אורלי זה בעיקר העדר השיווק שלהם מצד אחד והעדר קולקציות חדשות מצד שני... מה שגורם להם להיראות ולהיתפס כסתם עוד חברה ואפילו יקרה יותר בלי סיבה.

    השבמחק
  2. לדעתי ההעדר של קולקציות זה בעיה אצל יבואן ולא של החברה עצמה, כי הקולקציות יוצאות כמו אצל כל חברה אחרת ופשוט לא מגיעות למדף (או לערמה) או מגיעות חלקי

    השבמחק
  3. לגמרי מסכימה עם מה שכתבת. ואין לי מושג מה חשבו שם כשלא הביאו את קולקציות סוויט וויוה. עוד יותר גרוע - השבוע הייתי באפריל בקניון רמת אביב. בדרך כלל יש שם מבחר מרשים של אורלי, ואולי הגדול ביותר שראיתי. נכנסתי כדי לבדוק את אורלי אבל המדפים לא היו שם. במקום זה עמד ליד סטנד ענק (אבל ממש ענק. משהו אימתני) של שיק. כששאלתי את אחת הזבניות היא אמרה שהם לא מחזיקים יותר אורלי... אני תוהה אם מדובר רק בסניף הזה או שזו תהיה המדיניות שלהם מעכשיו גם בשאר הסניפים.

    השבמחק
  4. זה קרה לי גם באפריל ברמת אביב, גם החודש וגם לפני כחצי שנה. הם כל פעם אומרים את זה שם. בקניון איילון יש להם 2 סטנדים של אורלי, בדיזנגוף בדרך כלל הם הכי עדכניים בצבעים.

    השבמחק
  5. באמת עניין מבאס :/
    לאורלי וסאלי הנסון יש מבחר מעולה (בתיאוריה..) וגם המוצר עצמו איכותי (בניגוד לג'ייד לדוג' שאגב מתומחר משום מה גבוה מהן?!)
    אני חושבת שבאופן כללי אני פחות רואות לקים מרשימים לחברות מיובאות. ג'ייד, שיק, לייף מיוצרות כאן אז קל להפציץ.
    אולי זאת לא בעיה של החברות האלה כמו הטרחה של לייבא את הקולקציות החדשות ובאשכרה "להתאמץ" להביא כמויות נורמליות של גוונים חדשים, להתעדכן במה שיוצא וכו'.

    בדיוק בגלל זה עדיף להזמין כבר מחו"ל.. רק חבל שבמקרה של סאלי הנסון אני לא רואה הרבה סיקורים בבלוגים מחו"ל ואין לי מושג מאיפה להזמין..

    השבמחק
  6. יש לי חשד שלא הביאו 2 קולקציות של אורלי בגלל המוצר הנלווה שאמור להגיע יחד עם לק (באחד זה ליפגלוס מוקטן ובשני זה Base coat מוקטן), בטח בגלל אישורים כלשהם של משרד הבריאות. אבל זה רק השערה.
    אין לי אף לק של ג'ייד, שיק או לייף בבית, כי אני מעדיפה את החברות הבינלאומיות. רוב הלקים שלי הם של אורלי, בגלל זה מבאס אותי כל העניין של קולקציות 

    השבמחק
  7. יש לי 2 לקים של אורלי..
    אחד שחור שקניתי בכדי שיהיה כזה (לא שמתי אותו מעולם) והשני הוא הסוויד Iron Butterfly.
    אני לא כ"כ אוהבת לרכוש בחנויות הישראליות בגלל שפותחים אותם וזה מבאס אותי..
    ובכל זאת קניתי את שני אלה וכמובן כמה דוגמיות של קרליין וג'ייד. מההתרשמות שלי קרליין טובים אבל ג'ייד ממש לא משהו..

    יתכן והבקבוקים המוקטנים יסבירו את הקולקציה הזאת אבל מה עם כל שאר הקולקציות?

    השבמחק
  8. יצא עכשיו, באיחור אופנתי, plastix, עם 4 גוונים (אני אפרסם פוסט עליהם מקווה עוד היום). וצריכה לצאת קולקציה שנקראת נדמה לי "קוסמיק", שבטח תגיע בחורף בקצב הזה..
    נזמין מ-EBAY את OPI ואת צ'אינה גלייז, כיף לקבל חבילות מחו"ל!

    השבמחק
  9. זהו! על הקוסמיק כתבתי לך באיזשהו פוסט.
    הקולקציה נראית נחמדה אבל חוץ מלק אחד (הכחול) אף אחד מהם אני לא ממש רוצה..
    וגם לגביו האמת שאני מתלבטת..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...