9.8.10

חופש, ים וחום יולי-אוגוסט

לאור העובדה שאני כרגע מובטלת, נסעתי לחופשה של 5 ימים באילת.
דבר ראשון שהרגשתי כשירדתי מהמטוס היה גל חום, שדומה למאוורר עם חימום ששמים בחורף, עם רוח חזקה. היה משהו כמו 42 מעלות בצל. בקיצור משהו נורא.


הדבר ההכי חשוב בקיץ, במיוחד בארצנו, הוא הגנה מהשמש. זאת "הנבחרת" שלי בקיץ הזה:
הראשון הוא ספריי הגנה של Clinique SPF25. הוא מוצר נפלא, נוח לשימוש, לא דביק, והחיסרון היחיד שלו מבחינתי הוא הריח הסינטטי. זה מוצר שאני משתמשת בו כל יום לפני שאני יוצאת מהבית, כי העור שלי מאוד בהיר, וללא הגנה יש לי נמשים וקצת פיגמנטציות, אז אני לא לוקחת צ'אנס. מבחינת המותג עצמו אני לא חושבת שהספריי שלהם כל כך מיוחד (הוא פשוט היחידי שנשאר לי), ובכיף אפשר למצוא לו תחליפים יותר זולים. (המחיר הוא משהו כמו 100 ש"ח).
השני הוא קרם הגנה של ג'ונסון&ג'ונסון שנקרא PizBuin SPF30, שבו אני משתמשת כשאני הולכת לים או לבריכה. הוא פשוט מרגיש לי קצת יותר עמיד מהספריי, שאני אף פעם לא בטוחה אם הוא עדיין נמצא או לא לאורך הזמן. הוא עמיד במים והריח שלו לעומת הקליניק מאוד נעים ועדין.
ואחרון חביב הוא Clinique City Block SPF25 לפנים. חוץ מעניין ההגנה המוצר פועל כפריימר. אני שמה אותו אחרי קרם לחות ולפני מייק אפ ומחכה כמה דקות שיספג. זה גורם למייק אפ להישאר במקומו כל היום. מוצר פנטסטי לדעתי, לא מרגיש עבה או דביק מידי (כי בהתחלה קצת חששתי מהרעיון). הכמות שצריכים היא כמו שכבה דקה של מייק אפ, אז שפופרת של 40 מ"ל מספיקה לדי הרבה זמן. קניתי אותו במבצע בעלות של 70 ש"ח, המחיר הרגיל שלו - 121 ש"ח.
עוד דבר מעניין בנושא ההגנה מקרינת השמש. חלק מיצרני עדשות מגע הוסיפו לעדשות שלהם ציפוי שמונע מקרינת UVA ו-UVB לחדור לעין. המפורסמת מבין כולם היא חברת ג'ונסון&ג'ונסון, שמייצרת עדשות מגע מעולות להחלפה תדירה (דו-שבועיות וחד פעמיות), שכולן עם ציפוי ההגנה. חשוב לציין שעדשות אלו אינן תחליף למשקפי שמש טובים שמגנים על כל איזור העיניים ולא רק על קרנית איפה שעדשת מגע יושבת.


לדעתי פשוט לא ניתן להתאפר בקיץ באילת. זאת הייתה משימה בלתי אפשרית מבחינתי. וזה די מבאס כשאת בחופש, כשאפשר להתפרע קצת עם איפור, להסתובב בלי. התאפרתי פעמיים כשיצאנו בערב, ושאר הזמן פשוט הסתובבתי עם מסקרה בלבד.
מה שכן הלק לא איכפת לו אם זה 42 מעלות בצל או -10. בחרתי בצבע הורס של Orly, שנקרא Teeny Bikini, אדום קצת זוהר עם תת-גוון ורוד, עם גימור קרמי. אחד הפייבוריטים שלי הקיץ.
עובדה מבאסת שגיליתי היא שהגימור הגלוסי של לק כנרא מושפע מאחד המרכיבים של קרם הגנה והופך למט. יכול להיות שגם המים המלוחים של הים הוסיפו את החלק שלהם לתופעה.
ולסיום, לא חשוב עם איפור או בלי איפור, עם לק או בלי, אחרי שמתפנקים, נחים ונהנים - תמיד נראים מעולה.

6 תגובות:

  1. איזה כיף לך. אני הרוסה על אילת!
    בנוגע לפיץ בוין לדעתי זה אחד המוצרים המשובחים בתחום. שמעי שהם יוצאים מהארץ וחבל!
    בנוגע לקליניק לפנים, אני משתמשת קבוע ב- 40 והוא מדהים ואחד המקדמים הבודדים שחיים טוב עם כל מייק אפ מעליהם. אבל הוא ממש לא פריימר, אולי זו תחושה שלך.
    הלק גם מהמם ולא הבנתי מה הבעיה להתאפר באילת. דווקא בגלל שיבש הרבה יותר קל שם מאשר בת"א, בעעעע....

    השבמחק
  2. קראתי שוב לגבי קליניק לפנים, הם כותבים שהוא טוה גם כקרם הגנה וגם כפריימר בלתי נראה. בכל אופן ההרגשה שלי איתו כבסיס למייק אפ יותר טובה מאשר בלי. אני חושבת שפעם הבאה אלך על SPF 40 גם.
    לגבי האיפור - למרות היובש, לא הלך טוב. ורוב הזמן גם הייתי עם משקפי ראיה כי לא יכולתי לסבול את העדשות, בגלל אותו היובש והרוח.

    השבמחק
  3. נו טוב, לא נורא בלי איפור באילת, שם אנחנו מהממות גם בלי כלום...

    השבמחק
  4. מסכימה עם דנרה. בגלל היובש סביר שהייתי מסתדרת מצוין עם איפור גם בחום הגדול (בשנים האחרונות אני מגיעה לאילת באוקטובר שהרבה יותר נעים..)
    בכל מקרה, היובש של העדשות מוכר לי.. אבל בשביל זה מסתובבים עם בקבוקון קטן של נוזל עדשות קצת ללחח את העין, לא?
    האמת שאני אחרי ניתוח להסרת משקפיים אז בפעם הקודמת שהייתי באילת (אחרי הניתוח) הסתובבתי עם דמעות מלאכותיות וכל פעם שהרגשתי צורך נתתי לחיצה קטנה וליחחתי את העיניים.

    לגבי כל מוצרי ההגנה. אני משתמשת בקיץ בקרם פנים אנטי-אג'יינג (לא מודאגת, גם ככה אין דבר כזה חחח) עם SPF50. נוח לי שהוא גם קרם לחות וגם קרם הגנה. שכבה אחת פחות מתחת למייקאפ גם ככה מאוד עמיד..
    כשאני יוצאת בערב אני שמה קרם לחות רגיל.
    לאחרונה קניתי ספריי של דר' פישר עם SPF45 בעיקר ליום מסוים בשבוע שאני בשמש כמה שעות. לצערי אני לפעמים שוכחת מזה. אני חייבת להרגיל את עצמי לשים תמיד לפני שאני יוצאת מהבית. בעיקר בגלל שאני לרוב לובשת חולצות חשופות יחסית (גופיות).

    השבמחק
  5. הרבה פעמים אני מוצאת את עצמי "מחפפת" עם קרם הגנה כשאני לא אוהבת את הריח שלו. גם ככה אני לא שמה הרבה בושם בקיץ, אז גם הריח לוואי של קרם יכול לשגע אותי. בגלל זה לא אהבתי את הספרי של קליניק. אני כרגע בליפושים אחרי ספרי הגנה עם ריח נורמלי. איך הד"ר פישר מריח?

    השבמחק
  6. הוא מריח כמו קרם הגנה :/
    זה באמת קטע מבאס..
    זה ריח כזה שמזכיר לי ים ובריכה שעם כל החיובי שבעניין אני לא ממש בדרך לשם בבוקר אז הריח יותר מבאס ממשמח ומרענן..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...