10.7.10

הבושם שאני הכי אוהבת כרגע

אני חולת בשמים. אני מאוד שולטת בעצמי כדי לא לקנות המון מהם, כי הם עלולים להתקלקל אחרי שנה-שנתיים, כי הריח יכול להימעס וגם כי זה עסק לא זול. כרגע נמצאים על המדף שלי 6 בקבוקים של בשמים.
אני שמה בושם רק בבוקר בנדיבות אבל לא בהגזמה וזהו. לא תמצאו בקבוק בושם אצלי בתיק אף פעם.
לכן, אני לרוב קונה בשמים בגודל 50 מ"ל, כי אז הם נגמרים לפני שנמעס לי מהם והם נקברים במגירה (חוץ מ-1 קבוע שאני קונה תמיד, בגודל מלא והוא: L'eau par Kenzo). וגם משתדלת למצוא את המחיר הטוב ביותר עבור מה שאני רוצה.
כבר מזמן הסתכלתי על הבקבוק המדהים של וורה ונג "פרינסס" בפארמים, ואני חושבת שהוא באמת יצירת אומנות. אין בזיכרון שלי בקבוק בושם שיכול להתחרות איתו ביופי. אבל, כל פעם שהרחתי אותו - לא הצלחתי להתאהב בריח. עד שיום אחד שמתי אותו על עצמי והלכתי לעבודה. זהו בושם שבשעה הראשונה מרגיש קצת "עבה מידי", במיוחד בקיץ. אסור להגזים עם הכמות שלו, מספיק להתיז פעם-פעמיים, אחרת הוא "חונק". מה שאני הכי אוהבת שאחרי שעה הוא מתפתח לריח וניל מתקתק, עם עומק, חם וחושני. הוא מאוד עמיד, וגם אחרי יום עבודה אפשר להרגיש בנוכחות שלו.
בגלל זה התאהבתי בו, אמנם לא ממבט ראשון.
http://www.fragrantica.com/perfume/Vera-Wang/Princess-1596.html

5 תגובות:

  1. אצלי לרוב תמצאי בקבוק אחד בלבד..
    ואם יש 2 אז אחד ממש עומד להגמר..
    איכשהו בושם נתפס אצלי כמשהו יקר שאני לא בטוחה אם שווה לשלם עליו כזה מחיר יקר.. לא ממש יודעת להסביר את זה.. אבל מילא..
    כמו שאני מלא בנסיעות ואחי כל הזמן שואל אותי למה אני לא קונה מערכת נורמלית יותר לאוטו (לפחות כזאת שקוראת mp3) בעיקר בגלל שאני ממש לא שומעת רדיו ורק דיסקים.
    אז אמרתי לו שהוצאה כזאת נראית לי יקרה.
    ואז חשבתי על זה (אתמול האמת..) נגיד 300 ש"ח לרדיו mp3 כולל התקנה אני יכולה להוציא יותר במאק בקניה אחת! חחח

    בכל מקרה, בחזרה לבשמים, אתמול הסתובבתי קצת בסופר פארם וראיתי שיש מלא מבצעים. לא כ"כ היה לי זמן להריח אבל ממש בא לי על ריח חדש ומעניין (אוקי, תפסת אותי, הבושם שלי עומד להסתיים..) ואני אפילו לא יודעת איזה בשמים לבדוק כי הטעם שלי אפילו בעיני לא מוגדר...

    כנראה שאני אצטרך לפנות לזה זמן מתישהו השבוע, חבל לי לפספס את המבצעים..

    וכמובן, שאני לא מכירה את הבושם הזה. אני לא חזקה בתחום הזה בכלל..

    השבמחק
  2. מבחינת המבצעים זה הזמן.
    את הבושם הזה קניתי ביום האישה באיזה 60% הנחה באפריל (שבדרך כלל כל השנה יש עליו רק 20%), יצא לי בסביבות 160 ש"ח ל50 מ"ל.
    לגבי הריחות - אם היית אומרת איזה בושם את הכי אהבת עד עכשיו - הייתי ממליצה לך על כמה שהם בסגנון.
    אני אישית מאוד אוהבת בשמים פרשיים ולא דומיננטיים וזה לא תלוי בעונה. האחרון של וורה ונג הוא קצת יוצא מין הכלל כי הוא ונילי-מתוק.

    השבמחק
  3. אני אנסה להסביר.. נראה אם זה יעבוד..

    אני חושבת שאני בגדול אוהבת ריחות פירותיים מתוקים.

    האהובים עלי ביותר:
    Les Belles - NIna Ricci בקבוק ירוק עם פקק ורוד (אין כבר כאלה)
    Hot Cuture - Givenchy
    אהבתי גם את
    Pleasures Intense - Estee Lauder.
    כרגע יש לי את
    Live Luxe - Jenifer Lopaz

    השבמחק
  4. לא מכירה את הריחות שלהם, אבל אזכור לבדוק פעם הבאה שאהיה בקניון.
    היחידי שעולה לי בראש כרגע שהוא גם פירותי וגם fresh ולא "חונק" אם זה לקיץ הוא Aqua di Gioia החדש אל ארמני.
    זה לינק לאתר עם קצת תגובות של בנות עליו
    http://www.fragrantica.com/perfume/Giorgio-Armani/Acqua-di-Gioia-8442.html

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...