3.7.10

פדיקור עם "סאלי הנסן" וסנדלים חדשים

בחיים לא חשבתי שאני אשים לק כחול. בחיים לא.
בשנה האחרונה, כל החברות הגדולות יצאו עם קולקציות מאוד צבעוניות וזוהרות. ומאוד התחברתי ללקים אדומים, אדומים זהורים, פוקסיות למיניהן סגולים וכתומים. אבל אף פעם לא הצלחתי להבין את הקטע של לק כחול או ירוק למשל במניקור.
אני מאוד אוהבת לראות אותם על אחרות בבלוגים וב-you tube, ושם זה נגמר.

לאחרונה קניתי סנדלים חדשים של Steve Madden לקיץ. היה לי קשה לדמיין אותם עם פדיקור באדום או ורוד למשל. בהתחלה השתמשתי ב-"Wild wisteria" של Orly, שהוא כחול-סגול מאוד מאוד כהה, ואהבתי את המראה. אבל הצבע הזה היה נראה לי קצת כבד מידי לקיץ.
ואז ראיתי אותו :). סתם. למשביר הגיעו צבעים חדשים של Sally Hansen Extreme wear, ואני חייבת להגיד שזו קולקציה מאוד יפה ומרעננת בעיני. הם יצאו עם גוונים קרמיים בצבע כתום, כחול, ירוק "סלט", צהוב, ורוד, ובנוסף ראיתי צבע כסוף (כמו נייר כסף) הורס, שאני זוממת עליו לחורף, כתום מטלי, וירוק מטאלי כהה שנקרא Emerald שגם מאוד אהבתי.
קניתי את "Blue me away" שהוא כחול. להפתעתי מאוד אהבתי את התוצאה. עדיין לא היה לי אומץ לשים אותו גם על אצבעות הידיים, אז המניקור היה nude נייטרלי.
התוצאה לפניכן..

8 תגובות:

  1. סנדלים מהממים, תתחדשי! ויצא ממש יפה עם הלק הזה.

    השבמחק
  2. כן ירבו ימים כאלו. אין כמו קצת בריחה מהעבודה ומהחובות ולעשות יום של כיף עם קניון ואיזה טיפוח עצמי של מניקור, איפור או סיפור :)

    השבמחק
  3. מאפרת תל אביב: צודקת ב-100%!

    השבמחק
  4. אני ממש אוהבת את הסידרה הזאת של סאלי הנסון! כל צבע שיש לי בסידרה הוא מנצח! המריחה 10! (למרות שצריך להתרגל למברשת הגדולה יחסית) והעמידות מעולה!
    בכלל לאחרונה אני בודקת גם את המוצרים הנלווים שלהם ובסך הכל בהחלט מרוצה!
    חבל שאי אפשר להזמין אותם ב ebay :/

    הצבע הזה ממש יפה! ראיתי אותו פעם אחת בסופר פארם והתלהבתי. אבל העניין הוא שיש לי את pure energy של קולור קלאב ומרגיש לי ששניהם יהיו דומים.. ואני לא אוהבת להחזיק לקים ממש דומים באוסף שלי..

    אגב, אני בניגוד אליך ממש ממש אוהבת לקים כחולים וטורקיזים וכמובן ירוקים. למרות שעם ירוקים יש לי בעיות. לא כל ירוק אני אוהבת (בניגוד לכחול שאני אוהבת בערך את כולם!)

    השבמחק
  5. יש לי בדיוק כזה לק עכשיו על הציפורניים! גם אני לא חשבתי שאהיה אמיצה מספיק בשביל לק כחול כזה, אבל הוא פשוט כל כך יפה. החברה הזו מעולה, הוא נשאר המון זמן ולמרוח אותו זה קלי קלות. תמונות יפות, תודה!

    השבמחק
  6. סדנת איפור: תודה!
    מסכימה שהצבע שלו מהמם! עדיין אין לי אומץ לשים אותו במניקור. אבל הוא הלק לפדיקור הקיצי שלי.
    ל"סאלי הנסן" יש מוצרים נהדרים ואיכותיים מאוד, וחבל שבארץ הוא משווק בצורה די גרועה ואין את כל המוצרים.

    השבמחק
  7. אהבתי את השילוב של הצבע הלק עם הסנדל

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...