26.6.10

צללית של קליניק - "Strawberry Fudge"

יש 50% הנחה על האיפור היוקרתי (אני חושבת חוץ משאנל ודיור) במשביר, ועוד 5% נוספים לחברי מועדון עד סוף יוני. עד שלא ראיתי בעצמי לא האמנתי.
הייתי כמו ילדה בחנות ממתקים ולא ידעתי לאיזה עמדה לגשת, והמחשבה הראשונה הייתה שבא לי צללילות חדשות, אולי איזה גלוס, מייק אפ, מסקרה, והרשימה עוד ארוכה.
המחשבה השניה - גם אחרי 50% הנחה זה לא דברים זולים ותכלס יש לי את כל האיפור שאני צריכה, במיוחד צלליות. אז החלטתי לא לבזבז אלא לקנות לי משהו קטן.
הלכתי על צללית של קליניק (אני מכורה לצלליות שלהם בזמן האחרון. היא נקראת "Strawberry fudge" מס' 104. הגוון הבהיר נראה ורוד בייבי במבט הראשון. אבל הוא ורוד עם שימר זהב. הצבע בעצם משתנה בכל זווית. הצבע הכהה הוא חום אדמה, קצת בורדו-חום אפילו, ללא גוון נוסף. לקחתי אותה כי אין לי צבעים דומים וזה מאוד מתאים לי ליומיום. שילמתי 60 ש"ח במקום 121 ש"ח.
הדבר הנוסף - זה מסקרה. אני תמיד קונה מסקרות של קליניק כי הן פשוט מחזיקות אצלי המון זמן (ואני שמה מסקרה כל יום בנדיבות). לקחתי את High definition lashes, עם מברשת דו צדדית. לא ניסיתי אותה אף פעם ואני לא יודעת עדיין אם כדאי להחליף אותה למסקרה הרגילה שלי. בכל אופן שילמתי 53 ש"ח במקום 106.
וכמובן וסווטצ'ים.

3 תגובות:

  1. ואו! הצללית הבהירה נראית מדהים!
    אני לא ממש אוהבת לקנות צלליות באופן הזה.. אני לא אוהבת ריבוי קופסאות זה פשוט לא נוח לי. בגלל זה אני קונה רק לפלטה ובעצם יש לי צלליות רק של מאדינה ומאק...
    כמובן שזה לא מונע מבעדי ממש לאהוב את הצללית הזאת! כשאני כבר שמה צללית בהירה (או לק בהיר) אני אוהבת שיש טוויסט ולזאת יש אחד חזק!
    תתחדשי ותהני! (למרות שעבר המון זמן מהרכישה..)

    השבמחק
  2. לקחתי אותה לא מזמן לאילת, ולא הייתי צריכה שום צללית בנוסף. התאפרתי איתה בערב, יצא מראה שזוף עם גוון ברונזה, בקיצור, באמת קניה מוצלחת

    השבמחק
  3. וואו בתמונה הגוון החום נראה בכלל סגול! כנראה שזה באמת תלוי בתאורה ובזווית אבל נראה מתוק, הייתי שמחה לראות איך שמת אותה ממש על העיניים ולראות תוצאה סופית אבל מניחה שנאמין לך שהיא מוצלחת!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...