3.5.10

גלוסים חדשים של Yes to carrots


קיבלתי במתנה מחברה שלי 2 גלוסים של Yes to carrots. 
החברה מייצרת מוצרי טיפוח אורגניים לפנים ולגוף, על בסיס שמני פירות וירקות טבעיים ומינרלים מים המלח. הם לא נמכרים בארץ וניתן למצוא אותם בארה"ב ואירופה.
האריזה מזכירה לי מאוד את Juicy tubes של לנקום, אני חושבת שגם הגודל אותו דבר. קיבלתי 2 צבעים נייטרליים: “playful nude” שהוא בצבע בג', על השפתיים נראה כמעט ללא גוון (אם לא מגזימים עם כמות) ו- “flirty pink” שהוא גם כמעט שקוף עם נגיעה של ורוד. שני גוונים מאוד פרקטיים. בניגוד ל-Juicy Tubes לא הייתה תחושה של דביקות, המרקם היה מאוד נעים וגם עמיד יחסית לגלוס. 
הפתיע אותי שבחרו לעשות אותם עם ריח וטעם של מנטה (כמו מסטיק spearmint). זה היה קצת מוזר בהתחלה, אבל התרגלתי.
יתרון עצום של גלוסים אלו (חוץ מיופי) הוא טיפוח השפתיים. הם באמת מעניקים לחות, שמורגשת גם כשהגלוס כבר ירד, ולא יוצרים התמכרות (בהרבה מוצרים לשפתיים שלכאורה מעניקים לחות, כשמפסיקים להשתמש – יש יובש).

4 תגובות:

  1. ראיתי את החברה הזאת כאן בארץ. לא יכולה להגיד לך איפה כי ראיתי רק "חבילות מתנה" שאמא שלי קיבלה. אני יכולה לברר מאיפה החבילות הגיעו.. (בטוח בארץ).

    המוצרים באמת נראים נחמדים ממה שאני ראיתי אבל לא נתקלתי בגלוס. רק בקרמים, שמפואים וכאלה.

    השבמחק
  2. הם הפסיקו לייצר בארץ, ומה שמוכרים זה הדברים שנשארו. לכן את כל הליינים החדשים שלהם אפשר להשיג רק בחו"ל (ב-sephora למשל).

    השבמחק
  3. אולי בגלל זה אני רואה מארזים.. דרך מעולה להפתר מהמלאי..
    חבל, נראה שהמוצרים שלהם טובים..

    השבמחק
  4. הם מעולים! כנרא פשוט לא משתלם להם למכור בארץ..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...